Summer dream No2

Νοικιάσαμε ένα διαμέρισμα στον τέταρτο όροφο με πάτωμα πλαστικό, απομίμηση ξύλου. Τα κουφώματα ήταν παλιά και είχαν ξεφτίσει, νομίζω όχι από τον αέρα ή από τη βροχή αλλά από τη βρωμιά. Μου είπες αυτό είναι το σπίτι σου, πως σου φαίνεται; Περπάτησα όλο το δάπεδο, με μικρά βήματα, πλακάκι πλακάκι και ας ήταν τα χωρίσματα ψεύτικα. Εκεί που τελείωνε, κοντά στη πόρτα, είδα ότι φούσκωνε, σα να μη κόλλησε καλά ο μουσαμάς. Τελικά ήταν νερό. Από την πόρτα έμπαζε νερό που είχε εισχωρήσει κάτω από το πλαστικό. Μετά κατάλαβα γιατί μου μύριζε υγρασία. Πάτησα πάνω στο φούσκωμα. Η αίσθηση της μαλακής υποχώρησης μου θυμίζει παιχνίδι.

Δεν πιστεύω να νομίζεις ότι μπορώ να ζήσω εδώ πέρα;

Δυσανασχέτησες. Μου είπες πως καλό θα ήταν να μείνω μόνη μου, έστω και εδώ. Το έβλεπα πως ήθελες να φύγεις, έβλεπα πεντακάθαρα το μυαλό σου να δουλεύει σε άλλες περιοχές. Είχες ήδη εξαφανιστεί από το σιχαμένο αυτό δωμάτιο με τα υγρά πατώματα.

Μετά βρήκα τη μαμά μου. Μέρος πολύβουο, κόσμος (συγγενείς;) να πηγαινοέρχεται. Χώθηκα στην αγκαλιά της. Τι θα απογίνω; Μου χάιδεψε τα μαλλιά, πάντα με μια δόση αμηχανίας. Πήγα πίσω στα οχτώ μου, η ίδια ακριβώς εικόνα και εκεί. Της τα είπα όλα. Η μοναξιά με τρομάζει, δεν μπορώ να κοιμηθώ αν δεν με έχουν αγκαλιά. Δεν μπορώ να ζήσω αν δε με αγαπήσει. Αλλά που είναι; Που έχει χαθεί; Αφού εδώ ήταν τόσο καιρό. Η μάνα μου αναστενάζει. Δεν έχει λόγια.

Έλλειψη. Κενό στο στέρνο. Πάντα εκεί. Νομίζω πως αυτό το μέρος του σώματός μου τα νιώθει όλα περισσότερο.

*just testing new brushes and filters*

15 comments:

  1. Αμάν βρε καλό μου, πρωί -πρωί! Κι όχι τίποτα άλλο δηλαδή -αλλά πάλι στη μαμά σου κατέληξες!
    Πολύ ωραία η φωτό -γίνεται και τεμπλέιτ έτσι; Όχι η συγκεκριμένη, γενικότερα ρωτάω.

    ReplyDelete
  2. αχ αυτά τα όνειρα και αχ αυτές οι μανάδες...
    εσύ ΜΒ τι μιλάς; εσύ δηλαδή όλα τα έχεις υπο έλεγχο;;;
    ε;Ε;Ε;

    ReplyDelete
  3. Χωρίς να θέλω να εισβάλλω στις άγνωστες και συχνά τρομακτικές περιοχές του ασυνείδητου (δεν είναι και η δουλειά μου βέβαια), σε περίπτωση που το όνειρο περιέχει κάποια ψήγματα αλήθειας σχετικά με το πάτωμα, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μου. ΑΑΑΑΑΑΑπλακάκια-κουφώματα, πρώτη μούρη στον αγγελιοφόρο.

    ReplyDelete
  4. Αφού εσύ Μoto έλειπες βρε, που να πήγαινα; Η φωτό γίνεται ότι θες, κυρίως εφημερίδα για τύλιγμα ψαριών.

    Ασ το να βρε Ολλανδέζα. Όλο γκρίνια, τώρα θα τον μάθεις;

    Φουρφουρι της πλάκας, εχετε ειδικότητα στα σοβατεπιά; Τα λιστέλα τα δουλεύετε καλά; Τι αρμόκολλα χρησιμοποιείτε;

    ReplyDelete
  5. Αρμόκολλα σε ρολλό

    Νέα εναλλακτική λύση αρμόκολλας σε ρολλό 8mm x 5m. Το στρογγυλό προφίλ της δίνει πάντοτε το εργοστασιακό αποτέλεσμα. Χωρίς μόνωμα, χωρίς καθαρισμούς. Προσφέρεται και σε διαστάσεις 10mm και 12mm. Συνδοιάζεται και με ειδικό αστάρι σε σπρέϋ. (να, πάρε να χεις κακοπροαίρετη!)

    Το σοβαντεπί δεν έπρεπε να το αναφέρεις καν. Μας πρόσβαλλες.

    :P :P :P

    ReplyDelete
  6. Καταλαβαίνετε ότι για τον χώρο μου δεν θα συμβιβαστώ με τίποτα λιγότερο από το τέλειο. Έπρεπε να σας δοκιμάσω. Αλλά για να φύγει κάθε μικρός κόκκος αμφιβολίας, κάθε μικρή σκονίτσα αμβισβήτησης, οποιαδήποτε απειροελάχιστη δεύτερη σκέψη, πείτε μου, στο σουβλάκι βάζετε τζατζίκι;

    Μανταλένα, το πόσο σου πάει αυτή η έκφραση με αυτό το προσωπάκι δε λέγεται :D

    ReplyDelete
  7. Τσσσ..απαντούμε μόνο επειδή θέλουμε να σας βοηθήσουμε να βγείτε από τον αθηναικό σκοταδισμό! Το σουβλάκι το βάζουμε μέσα στην πίτα και το non user friendly τζατζίκι είναι προαιρετικό! Ίσως αναθεωρήσουμε αν και εφόσον φανείτε καλός πελάτης κάτι που συνεπάγεται ότι έχει πάντα δίκιο!

    ReplyDelete
  8. Επιτέλους!!!
    Μιλάω με ανθρώπους του επιπέδου μου! Καταλάβε τε με. Τα τελευταία 4,5 χρόνια αναγκάζομαι να ομιλώ την αθηναϊκή διάλεκτο ενώ μέσα μου σπαράζω για ένα σάντουιτς με σουβλάκι. Χωρίς τζατζίκι (εκτιμούμε αλλα ξεχωριστά στο μπωλάκι του) και με μουστάρδα και κετσαπ και πατάτες.Αχ..

    Ας μη το καθυστερούμε άλλο. Θέλω να γίνω πελάτης σας. Αυτά τα πατώματα θα αλλάξουν. Και αυτό είναι δέσμευση.

    ReplyDelete
  9. Δάκρυα χαράς νότισαν τα μάγουλα μου! Υπόσχομαι ποιότητα σε φιλική πάντα τιμή!
    Κατανοώ βαθύτατα και συμπονώ, καθώς εδώ και δυο χρόνια η μοναδική επιλογή μου είναι το ΚΕΜΠΑΠ που ποτέ δεν είναι από χοιρινό! Με λίγα λόγια έχουμε πήξει στο αρνί και το κοτόπουλο και σκέφτομαι σοβαρά από πλακατζής να ανοίξω γυράδικο για να δούμε όλοι μια άσπρη μέρα!

    ReplyDelete
  10. ti lete re pedia souvlaki xwris tzatzikh einai san thleorash xwris anita pania.oreo padws to oneiro mou thimise to spiti mou otan varienai na to katharisw :P

    ReplyDelete
  11. Xα χα! Ωραίο σπίτι πρέπει να έχεις :)

    Εμείς της βορείας ελλάδος puppet το τζατζίκι το έχουμε εκτός. Άσε που εγώ απεχθάνομαι την Πάνια.

    ReplyDelete
  12. O puppet master εννοεί μάλλον ότι είναι ποιοτικό το σάντουιτς! Όπως θα ήταν και η τηλεόραση χωρίς την Ανίτα! Τον παρεξήγησες!

    ReplyDelete
  13. akrivws.k emeis edw katw de to theloume poiotiko alla vromiko k prostixo me to tzatzikaki tou ;)
    (afto elipe na sibathw thn pania)

    ReplyDelete
  14. Γμτ! Sorry βρε puppet σε παρεξήγησα :p :p

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...