Καληνύχτα

Είμαι και πάλι κρυωμένη.

Θα περάσω πάλι μια βδομάδα με ένα χαρτομάντιλο σαν προέκταση της μύτης μου.

Πάλι θα υποφέρω με το air condition στη δουλειά.

Το κεφάλι μου πάλι θα με πονάει και τα χείλια μου θα ξεραίνονται συνέχεια αφού θα αναπνέω μόνο από το στόμα.

Μετά από μερικές ώρες πάλι θα κλείσει η φωνή μου.

Θα κρυώνουν μέχρι και τα κόκαλά μου.

Εξαντλημένη θα γυρίσω σπίτι, για να ξαπλώσω στο καναπέ τυλιγμένη σαν μούμια στη κουβέρτα.

Θα ανοίξω την τηλεόραση για να την ξανακλείσω αμέσως.

Θα νιώθω πολύ κουρασμένη για να κάνω μπάνιο.

Το μπάνιο θα είναι κρύο, το νερό γυρισμένο στο καυτό και δε θα παίρνω την απόφαση να κλείσω τη βρύση.

Ακόμα μια τούφα μαλλιά θα καταλήξει στην αποχέτευση.

Τρέμοντας θα βάλω πυτζάμες.

Καληνύχτα.

29 comments:

  1. Παραστατικότατο...!

    ReplyDelete
  2. Η πρωτη φορα που μπαινω στο μπλογκ σου κ δε σε πετυχα στα καλυτερα σου βλεπω...
    Περαστικα!
    Και 2 comtrex cold-περδικι στο πιτς φιτιλι...:-)

    ReplyDelete
  3. Αφου τα ξερεις ολα αυτα δε μας λες και ποια νουμερα θα κληρωθουν στο λοττο;
    Αντε κουραγιο!

    ReplyDelete
  4. Περαστικάααα. Το νου σου να γινεις καλα γιατι θα χασεις το μαθημα!

    ReplyDelete
  5. βιταμινη C με τις χουφτες και περαστικα.

    ReplyDelete
  6. Περαστικά. Δεν ξέρω γιατί, αλλά το ποστ μου θύμισε το "Νο surprises" - Radiohead.

    ReplyDelete
  7. αντε ρε
    μιζέριασα.

    Μολις ανοιξεις την τηλεοραση θα δεις την κλήρωση του Λοτο και θα ανακαλύψεις οτι κερδισες κάτι εκατομμυριάκια ευρώ.

    ReplyDelete
  8. E!
    Καλύτερα σήμερα;

    Καλή βδομάδα κατσαβιδοκόριτσο

    μουτς

    :)

    ReplyDelete
  9. mitsako tx!
    demonia nice to see you again :)
    aurelia καλωςήρθες στο σπιτικό μου, μας βρίσκεις λίγο ακατάστατα αλλά θα στρώσουμε. Πέτυχες τον άνθρωπο που το μόνο φάρμακο που ξέρει είναι το depon.
    eu-aggele kai lex ας κερδίσω το λόττο και θα σας δώσω και εσάς κάτι
    ampot δε το χάνω με τιποτα!
    numb ευχαριστώ! τόσο down δεν είμαι
    marquee έχω πιει τις πορτοκαλάδες τον αιώνα!
    mantalena ναι κάπως καλύτερα σήμερα. Μουτς και σε σένα

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους.

    Η από τις 6.00 ξύπνια Tomboy

    ReplyDelete
  10. depon αναβράζον με βιταμίνη c [2 σε 1 :) ] και βούτυρο κακάο για τα χείλια, περαστικά :)

    ReplyDelete
  11. Πες του Μοτοσακόπαιδου να σε τρίψει με Βιξ! Βρομάει αλλά κάνει δουλειά το άτιμο...

    ReplyDelete
  12. Ρε Στομάχη βαλτός είσαι; Ζω μέσα σε ένα σπίτι που γυναίκα και κόρη βήχουν, φταρνίζονται και φυσάνε μύτες. Ξυπνάω από τις 6 για να φτιάξω πρωινά. Τις πηγαίνω στα σχολεία και τις δουλειές τους. Ε, όχι και Βιξ ρε! Λυπήσου με! Θα νιώθω σαν καμπαρντίνα τιγκαρισμένη στο αντισκωριακό.
    Και οι υπόλοιποι προσέξτε τι συμβουλεύετε -εγώ θα τρέχω να τα αγοράσω.
    Υ.Γ.: Κουράγιο καλό μου, θα περάσει που θα πάει; Στο χέρι του είναι;

    ReplyDelete
  13. Γι' αυτό σου λέω Βιξ ρε φίλε.
    Για να γλιτώσεις τα πρωινά και τα σωφεριλίκια.
    βρομάει αλλά κάνει δουλειά το άτιμο λέμε!

    ReplyDelete
  14. bitch πρέπει να έχω γύρω στα 5 βούτυρα-κακάα να παίζουν. Οσο για το depon-αναβράζον το πρόβλημα είναι πως ό,τι είναι σε βιταμίνη αλά ρόφημα έχει χαμηλή απορρόφηση από τον οργανισμό και επιβαρύνει τα νεφρά. Οπότε καλύτερα πορτοκαλάδα και ακτινίδιο.
    στομάχη τι μου θύμισες τώρα με το Vix! τα συρτάρια του παππού μου πάντα μύριζαν vix. Δε το αντέχω το κάψιμό του όμως και ας είναι για καλό..
    Μoto..boy θα σου έτοιμάσω μια φακή.. να μάθεις άλλη φορά να προτρέπεις το κόσμο να αποκρύπτει πληροφορίες.

    ReplyDelete
  15. Ο Στομάχης έχει δίκιο. Βιξ. Old hardcore school. Όχι αναβράζοντα και C - B12 - Ε (ευλόγησον) κλπ chemical industry.
    Φακές; Σου βγάζω το καπέλο.
    Λεμόνι, σετ ωμά κρεμμύδι-σκόρδο, κόκκινο σπιτικό κρασί με κόκκους μαύρο πιπέρι.
    Θα πας σε άλλες σφαίρες αλλά θα επιστρέψεις στα κατσαβίδια σου πέρδικα.
    Έχεις και πυρετό? αυτόν τον ωραίο που όλα είναι slow motion και πατάς σε βαμβάκια?

    ReplyDelete
  16. Φακές έφτιαξα, ισπανικά διάβασα, μου έχει μείνει και κέηκ από χθες.
    Το κρύωμα τελικά ήταν φαίνεται express και τώρα είμαι μια χαρά. Η γκρίνια μου έμεινε
    Πυρετό δεν έκανα. Και ακούγεται πολύ ωραίος ρε γαμώτο..

    ReplyDelete
  17. νομιζω -τι νομιζω δηλαδη; σιγουρος ειμαι- οτι χρειαζονται το συναχομυξοχορτο που υπαρχει μονο στο γραμμο. τρεχα τωρα μοτο.

    ρε οχι πορτοκαλαδες και τετοια πταισματικα. ψαξου και παρε τιποτα των 1500 να ρθεις να στανιαρεις.

    ReplyDelete
  18. marquee σαν τη μάνα μου και εσύ. Ανοίγεις το ντουλαπάκι και βλέπεις βιταμίνες απλές, ενισχυμένες, των 500, των 1000, των 1500, με triple action, με vapor action, με μπλε και πράσινους κόκκους και όλα αυτά γιατί το essex σκέφτεται.
    οχι λοιπόν, συνάχι συναχάκι μου από το καταλήξω σαν συνταξιούχος :p

    αυτό το συναχομυξοχορτο όμως καλό μου ακούγεται, είναι και φυσικό. Μοοοοtoooo...

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  20. wow! μου έκαναν την τιμή να με επισκεφτούν ανώνυμοι!
    πάρτε ένα σβησιματάκι τώρα

    ReplyDelete
  21. Και λάβετε υπόψη οτι ο marquee είναι φίλος μου! Στο Γράμμο ε; Με κάτι τέτοια ξεκίνησε το αλβανικό έπος της Αλβανίας.

    ReplyDelete
  22. "Το μπάνιο θα είναι κρύο, το νερό γυρισμένο στο καυτό και δε θα παίρνω την απόφαση να κλείσω τη βρύση"

    man that sounds awfully familiar...

    ReplyDelete
  23. @τομ καλα καλα τις πορτοκαλαδες τις πηρες για να δροσιστεις. ρε αν δεν γκαζωσεις μ'αυτα θα εισαι καθε χρονο αρρωστη.

    @μοτο εμ δεν με πιανεις δεν με πιανεις. μια μερα να πας μια μερα να ρθεις και δυο να ψαχνεις για το χορτο, να σου η θεραπεια. ασε τα τσιπουρα και τα ψητα στα καρβουνα.δε με πιανεις.(αλλα γι'αυτο ειναι τα τηλεφωνα)

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  25. Αφού έχεις τόσο ελεύθερο χρόνο ανωμαλάρα,τράβα φτιάχνε profile στον blogger. Αλλιώς αν είσαι μάγκας γράψε με το κανονικό σου id.

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  27. αργησα αλλά ήρθα!
    Περαστικά (που ήταν δηλαδη),
    εγώ διανύω την τρίτη βδομάδα βήχα και συναφών σιχαμένων ρινικών εκδηλώσεων....
    Ψαροσουπα rulezzzzzzzzz

    ReplyDelete
  28. Καλημέρα κορίτσι!
    Εσύ έχεις πάθει το μηνιάτικο. Έτσι το λέω. Είναι καινούρια ίωση που κρατάει ένα μήνα. Κουράγιο και πλύσιμο μύτης με αλατόνερο. Κάνει δουλειά, αλήθεια.

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...