Summer dream

Είχα ένα περίεργο όνειρο. Είμαστε παρέα και παίρνουμε το καράβι για Κρήτη. Κάποιοι πέφτουν στο νερό και κολυμπάνε εκεί που το πλοίο αφήνει τα ίχνη του. Μετά ξανανεβαίνουν. Η θάλασσα λένε είναι καλή. Δεν έχω όρεξη και μάλλον φοβάμαι και λίγο. Κάποτε φτάνουμε και κάποιος γνωστός μας πάει σε κάτι ενοικιαζόμενα στη μέση του πουθενά. Όση ώρα οδηγεί παρατηρώ το δρόμο, που στρίβουμε, αν έχει ταμπέλες. Το κάνω ασυνείδητα αφού πάντα φοβάμαι ότι κάποτε θα χάσω το δρόμο. Το δωμάτιο μας μυρίζει καλοκαίρι. Η μυρωδιά του ήλιου που μπαίνει από τις γρίλιες το μεσημέρι. Το μπαλκόνι είναι πάνω από τη παραλία και βλέπω το νερό πεντακάθαρο. Με πιάνει η ανυπομονησία να βουτήξω αλλά εσύ ακόμα κοιμάσαι. Από μια παρέα πετάνε ένα σκαντζόχοιρο στα βαθιά. Φωνάζω ότι θα τον πνίξουν αλλά το ζωάκι κολυμπάει με κάτι μικρά χεράκια. Και μετά όλο και μεγαλώνει. Απορώ και η παρέα γελάει. Ο σκαντζόχοιρος πιάνει με τα χεράκια του το κεφάλι του , το βγάζει, ένας άνθρωπος κρύβεται εκεί μέσα, μου χαμογελάει . Μου δίνει κάτι αλλά δε θυμάμαι τι. Βγαίνεις και εσύ στο μπαλκόνι και με αγκαλιάζεις από το πλάι.

Το απόγευμα όλοι λείπουν και παίρνω ένα ποδήλατο να κάνω βόλτα. Απομακρύνομαι όλο και περισσότερο και φτάνω σε ένα χωριό. Σκέφτομαι ότι είναι αργά και πως αν δεν ξεκινήσω τώρα για πίσω θα με πιάσει το βράδυ. Χάνω τον δρόμο μου, νυχτώνει, αυτό το χωριό μοιάζει να μην έχει έξοδο πουθενά. Ρωτάω μια κοπέλα αλλά αυτή μου λέει ότι καλά να πάθω, έχω κάνει ένα σωρό αμαρτίες, δε μπορεί να με βοηθήσει. Προσπαθώ να την πείσω πως ακόμα και αν πιστεύουμε σε διαφορετικά πράγματα, δε θα χαλάσει ο τόπος να μου πει πως θα φύγω. Αρνείται. Της πιάνω δυνατά τον καρπό και την απειλώ πως αν δε μου πει τότε ότι κακό έχω θα της το μεταφέρω. Μου ψευτοδίνει κάποιες οδηγίες. Έχει νυχτώσει για τα καλά, χάνομαι και πάλι. Υπάρχει μια ταβέρνα, από αυτές με τις εξέδρες πάνω από το νερό, γεμάτη κόσμο. Ντρέπομαι να ρωτήσω, αλλά κάποιος μου λέει ότι ξέρει ακριβώς τι έχω πάθει και θέλει να βοηθήσει. Δε θυμάμαι ούτε το όνομα της ακτής, τα έχω σκατώσει, οι άλλοι θα έχουν πεθάνει από το φόβο τους, δε πήρα ούτε κινητό μαζί μου. Βρίσκομαι να ποδηλατώ στη μέση του πουθενά. Στο βάθος βλέπω κάτι φώτα, ίσως επιτέλους να πηγαίνω σωστά.

Βρίσκομαι να απλώνω βρεγμένες πετσέτες. Είναι όλοι απορημένοι. Δε λέω σε κανένα γιατί έφυγα και ο θυμός μου απλώνει στο στέρνο σαν λάδι που έπεσε σε καθαρό παντελόνι.

photo: ταράτσα γκαζάκι 15.08 01:25

11 comments:

  1. Το πρώτο μέρος έχει κάτι που αφηρημένα μου θύμισε Φ., ιδιαίτερα το σκηνικό με τον σκατζόχοιρο.

    Μετά πολύ σκοτεινό γίνεται. Μήπως είδες τελευταία καμμιά ταινία του Lynch;

    Καλημέρες

    ReplyDelete
  2. Μπα, το Σιντ και Νάνσυ είδαμε χτες και δεν φάγαμε πεπόνι πριν κοιμηθούμε.
    Προφανώς είναι όνειρο γιατί είναι αδύνατο να με πετύχεις κοιμισμένο χεχε.

    Υ.Γ.: Καλό μου, στο έχουν πει πολλοί -βάλε ένα εισιτήριο στα όνειρά σου. Θα πλουτίσεις.

    ReplyDelete
  3. Η αλήθεια είναι πως ό,τι έγραψα είναι μια απλουστευμένη εκδοχή του ονείρου. Και φυσικά έχω χάσει πολλά κομμάτια που επανέρχονται στη μνήμη μου στη διάρκεια της ημέρας, όπως συμβαίνει έτσι και αλλιώς με όλα τα όνειρα.
    Η Κρήτη είναι σε πολλά όνειρα μου, είμαι περίεργα δεμένη με αυτόν τον τόπο.
    Χθες σαπίσαμε στα DVD αλλά τίποτα σε σχέση με Lynch. Τα όνειρα μου είναι πάντα αγχωτικά. Και της Φ. κάποιες φορές.
    Μια φορά μας είπε πως έβλεπε κάτι γυφτάκια που κρατάνε μικρές βέργες και έρχονται στον ύπνο της να της κάνουν τα καλά όνειρα εφιάλτες! Και δεν έχει ακόμα διαβάσει King.

    Καλημέρες και σε σένα. Μας έλειψες ρε!

    ReplyDelete
  4. Moto αν είχα επιχειρηματικό μυαλό θα μας είχα κάνει πλούσιους!

    ReplyDelete
  5. Χμμ, μάλλον οι αμαρτίες σου φταίνε καλό μου :p
    Καλά ξυπνητούρια!

    ReplyDelete
  6. Καλά ampot η θεούσα μου ήταν όλα τα λεφτά. Ήταν γύρω στα 25 με ίσια καστανά ανοιχτά μαλλιά και λευκό πρόσωπο και εκείνο το ήρεμο αλλά κακιασμένο ύφος. Και στρίγκλιζε η άτιμη (εκεί μάλλον επηρεάστηκα απο την Nancy).

    ReplyDelete
  7. Tώρα με τις εκλογές στις 16/9, θα ξανανταμώσουμε.

    Ως γνωστόν, οι εκλογές μας φέρνουν κοντά.
    ;)

    ReplyDelete
  8. Κατα καιρους βλεπω τρελλα ονειρα, αλλα οταν ξυπναω δεν τα θυμαμαι..

    ReplyDelete
  9. tomboy protinw soda prin ton ipno :P

    ReplyDelete
  10. Spasikla, εγώ πάλι έχω φτάσει σε επίπεδο πριν κοιμηθώ να επιλέξω τι θα δω. Αρκεί να συγκεντρωθώ πολύ σε αυτό.

    Puppet! Καλώς γυρίσατε βρε! Τι σόδα ως τι την προτείνεις; Για να κόψω στη μέση το όνειρο λόγω κατουρήματος ή ως μέσο χώνεψης. Γιατί το πρώτο είναι πολύ ενοχλητικό, εκεί που βλέπεις το ονειράκι σου να έχεις και ένα βάρος στη κοιλια.

    ReplyDelete
  11. kalws sas vrika.protina na xwnepseis ligo gti me vari stomaxi vlepeis perierga oneira.

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...