Wake me up when September ends.

Ο Σεπτέμβρης έρχεται πάντα κάνοντας απολογισμούς και υπολογισμούς. Κολλημένη με τα χρόνια που ο μήνας αυτός σήμαινε περπάτημα 2 χιλιομέτρων και κουδούνι στις 08.15. Φέτος τι; Η «σχολική χρονιά 2006-2007» ήταν από τις δυσκολότερες. Βρίσκομαι να είμαι κολλημένη με μια ηλίθια δουλειά και δε βλέπω τρόπο να ξεπερνάω τον σκόπελo αυτό. Τα ψυχολογικά μου είχαν επίσης την τιμητική τους. Ανα δίμηνο χτυπούσα τιλτ. Μπορώ να ανακυρηχτώ Miss Γκαντέμω διακοπών αφού την πρώτη εβδομάδα ήμουν σε ονειρικό μέρος για μπάνια, αλλά είχα περίοδο. Τη β’ εβδομάδα το μέρος ήταν οκ αλλά για μπάνιο ούτε συζήτηση αφού ο καιρός είχε διαολιαστεί. Τη γ’ εβδομάδα διακοπών την πέρασα μόνη μου, Αθήνα, ασχολούμενη με... ας μη πω καλύτερα, οι φίλοι ξέρουν. Ούτε καν το πιστοποιητικό γέννησης που ήθελα δεν κατάφερα να βγάλω. Συνολικός αριθμός βουτιών, δεν ξεπερνά τις 4! Αλλά δεν είναι μόνο το καλοκαίρι. Είχαμε ξεκινήσει μια γαμημένη προσπάθεια με τα ισπανικά τον Οκτώβρη, η οποία όμως μετατράπηκε σε ασύδωτη κατάπωση μπυρών Πειραϊκής. Το σχολικό έτος τελειώνει με το στόμα ξερό από το αλκοόλ και την αίσθηση αυπνίας.


Δεν ξέρω. Μπορεί να με έχει πιάσει απλώς η γκρίνια γκρίνια γκρίνια. Το γραφείο μου δεν είναι μέρος με καλά vibes. Μια συνάδελφος μιλάει για την ευτυχία να έχεις παιδιά. Ένας άλλος λέει με καμάρι (!!!) ότι παντρεύτηκε αναγκαστικά τη γυναίκα του αφού αλλιώς τον εκβίαζε ότι θα χωρίσουν. Μια Τρίτη μιλάει 1 ώρα στο τηλέφωνο με την νονά της για το χρώμα των πλακακίων του μπάνιου της. Είμαι αντικοινωνικός τύπος γραφείου. Θέλω ένα γραφείο από αυτά με τα μονωτικά χωρίσματα να χώσω κεφάλι και να μη μιλήσω με κανένα.

Θα ψηφίσω για τις 2 μέρες άδεια που μου δίνει ο νόμος. Και για άλλους λόγους αλλά η άδεια είναι ομίζω ο σημαντικότερος .

16 comments:

  1. Φιλεναδούλα μου γλυκιά σε καταλαβαίνω απολύτως...
    Αν και εμένα ο Σεπτέμβρης με βρίσκει χωρίς δουλειά για να γκρινιάζω, σίγουρα έχω -κι αν δεν έχω θα βρω!- πολλούς λόγους για το 'σκατα' της υπόθεσης!
    Κουράγιο... έρχονται Χριστούγεννα :))))

    ReplyDelete
  2. Ξέρεις ποιος είναι ο Ζαζόπουλος; Πότε αρχίζουν οι εκπτώσεις στο Ζάρα; Πότε έχει συναυλία ο Κότσιφρας; Τι μήνυμα έστειλε ο Μπάμπης στο Κατερινάκι για τα γενέθλιά της; Πόσο κάνει ένα ασπρόμαυρο πορτοφόλι Μίου Μίου; (στ' ορκίζομαι, ΕΤΣΙ είπανε τη μάρκα)

    εγώ ξέρω κι ευγνωμονώ (λέμε τώρα) τα συναδέλφια μου. Βέβαια κι εκείνοι με τη σειρά τους μαθαίνουν περί διαδηλώσεων, κεραιών κινητής τηλεφωνίας, πρωτοβουλίες γειτονιών και τι ακριβώς είναι το Τέρα Βάημπ.

    Όταν μου κάνουν την επίσημη νεα πρόταση αλλαγής εργασιακού καθεστώτος I've told you about (ω ναι! επιμένουν!) δε θα αρνηθώ με το προφανές "εμμ όχι οικονομικά και μόνο δε γίνεται" αλλά μ' ένα κλείσιμο του ματιού και "can't work from home honeyz -θα μου λείψει η ατμόσφαιρα"

    Και όταν με ρωτάνε που ψηφίζω, απαντάω "στην Αστυπάλαια"

    ReplyDelete
  3. Καλο χειμωνα να εχουμε και καλα να περναμε!!!!!

    ReplyDelete
  4. Aλλάζουμε;

    Υ.Γ.: Ρε Πρέζα με τρόμαξες! Νόμιζα πως πέρσασε ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ η Φώφη!

    ReplyDelete
  5. Μοτοσακέ ναι αλλάζουμε. Οποτε θές. Name date and time.

    Πρέζα ΤV καλό χειμώνα και σε σένα.

    Razzmataki είμαι άδικη. Αυτή η δουλειά μου έμαθα το ουσιαστικό ΖΑΡΑ με τα 3 γένη. Ο Ζάρας, η Ζάρα, το Ζάρα. Ανατρέχω σε παλαιότερα post όπου πλήθος ιστοριών sex, πάθους και ίντριγκας μου θυμίζουν πόσο υπέροχα είναι εδώ. Και ας μη ξέρω πόσο κάνει ένα πορτοφόλι Μίου μίου (!!!!)

    Ολλανδέζα μου με τη γκρίνια που έχω, και τα χριστούγεννα νομίζω ότι είναι ψέμα για να καλύπτει το άλλο ψέμα με τον αγιο βασίλη. Υπομονή μας.

    ReplyDelete
  6. Σκέψου το πριν το δεχτείς. Δεν θα πάρεις μόνο το εργασιακό πακέτο, θα πάρεις όλο το πακέτο.

    ReplyDelete
  7. tomboy iparxoun k xirotera.na fefgeis apo diakopes k kala gia na pas na diavaseis gia thn diplh eksetastikh pou erxete k esu na pineis bires kafedes k na pezeis bala...

    preza mhn tromazeis ton kosmo :P

    ReplyDelete
  8. Εεε χμμμ έλα μωρέ δε βαριέσαι, όλες οι δουλειές ίδιες είναι.

    Puppet τι να πω!
    Τίποτα δε θα πω. Μήπως τα ίδια και χειρότερα δεν έκανα και εγώ στα νιάτα μου... Ντάξει, ο Πρέζα είναι παλιός γνώριμος, δεν τρομάζει κανένα.

    ReplyDelete
  9. καταρχάς καλησπέρα σας... Tomboy χαθήκαμε :)
    πωωωωωπώ bad mojo βλεπω :) έλα βρε χαλάρωσε...αφού το ξέρεις οτι όλα θα πάνε καλά...κατά βάθος...μάλλον...τουλάχιστον έτσι διάβασα...ή το είδα στην τηλεόραση? χμμμ...anyway

    άντε φιλιά

    p.s. Αφιερωμένο...And I know I will be loosened
    from the bonds that hold me fast
    and the chains all around me
    will fall away at last :)))))

    ReplyDelete
  10. Εντάξει και νόμιζα ότι ήμουν η μόνη που είχε κάνει 4 μπάνια...:D Για το γραφείο δε θα μιλήσω. Ένα μόνο θα σου πω, έχει 6 μήνες που φίλτατος συνάδελφος με φωνάζει Βικτόρια. Α..θα σου πω κι ένα μυστικό. Δε με λένε Βικτόρια!!!!
    όπως έχω ξαναπεί θέλω μια δουλειά που να σκέφτομαι ότι θα πάω διακοπές και να ξενερώνω! Μπορώωωω;
    έλα!! Μη γκρινιάζεις! Δες τη λεμονιά που άνθισε στη γειτονιά!

    ReplyDelete
  11. μπα δεν ειναι ολες οι δουλειες ιδιες.

    εγω πρωτη φορα κανω κατι τοσο χαζο ανουσιο αδιαφορο ψυχοφθορο κιυρατικο σωματικα και εγκεφαλικα για μενα και τοσο χρησιμο για καποιους αλλους. ειτε ειναι οι "διευθυνταδες" μου(ειναι πολλοι) που με τρεχουν ειτε οι ιδιοκτητες που ρευστοποιουν και τρεχουμε ολοι, ειτε αυτοι οι ερμοι που αγοραζουν και σωζονται.

    το αστειο ειναι που ενω ειμαι ο τελευταιος τροχος μιας σχετικα μεγαλης αμαξας, γενικος διευθυντης της εταιριας, ηθικος μα και φυσικος αυτουργος αυτης της ηλιθιας προσληψης ειναι ο πιο παλιος μου φιλος -τον ξερω απο 3 χρονων και δεν εχουμε χαθει σχεδον ουτε μερα απο τοτε.(αν εξαιρεσεις εξωτερικα, φανταριλικια κλπκλπ). ο "γενικος" για τους αλλους, λοιπον μου μιλαει οπως μιλαμε ολα αυτα τα χρονια('τι λες ρε παπαρα;") και επισης του μιλαω χειροτερα("αι μωρη καριολα που θα μου πεις εμενα". το θεμα ειναι οτι ολοι οι υπολοιποι που εμενα με εχουν για μπαλακι του σκουος αυ-του-νου του μιλουν στον πληθυντικο του φτιαχνουν καφε, του κανουν πεντικιουρ μανικιουρ τον ταιζουν στο στομα κλπκλπ. τωρα μην σας πω πως με κοιταν εμενα. καποιος μου προτεινε να "ελιχθω" εγω που ειμαι εξυπνος λογω της σχεσης μου με τον γενικο. πηρε βεβαια την απαντηση του, οτι αν εγω μπορουσα να ελιχθω και ηθελα να ελιχθω θα ημουν ηδη χαλιφης στο ντουμπαϊ και δεν θα το χαραμιζα σε μια εταιρεια στην μεταμορφωση στην οποια κουβαλω 8 ωρες το 8ωρο.

    ΝΑΙ ΖΩ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΙΑ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. so what's new? θα με πεις. αλλα απαντηση δε θα εχω. ισως ΑΠΛΑ να βαρεθηκα αυτο το παντου και πουθενα ή αλλιως ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΚΡΟΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΑΛΗΘΙΝΑ

    ReplyDelete
  12. WOW! All i can say is WOW! Marquee σε δυσκολότερη θέση δε μπορούσες να βρεθείς;Εντάξει είχες πει ότι είναι χάλια αλλά δεν είχα φανταστεί. Μπορώ να μυρίσω το μίσος προς το πρόσωπό σου, που αναβλυζει από το δέρμα των συναδέλφων σου. Εεε ναι.. καλά.. λίγο υπερβολικό ήταν αυτό αλλά anyway. Το τελευταίο με τα όνειρα το είχα κάποτε σε quote στα mail μου. Τι εννοείς κιυριατικο??

    Φουτούρι ναι, 4 μπάνια εσύ αλλά απο τα χελενικ μπιτσες είσαι λίγο μακρυά νομίζω; Αυτό με το Βικτώρια το έχω ζήσει. Με λέγανε Ζωή για 2 εξάμηνα.
    -Ζωή την εργασία την έχεις παραδώσει;
    -Ξέρετε είναι η 65η φορά που με λέτε Ζωή.
    -Γιατί; Δε σε λένε Ζωή; Μα είσαι τόσο...Ζωή.
    (Εγώ και ο φρουτοχυμός Life). Άνθισε η λεμονιά; Έλα ρε, πότε;

    Βασικά καλησπέρα σας zaxaria :D Τινα μας πουν και οι ψαράδες για blues... Βάζω Ρουβά "Ολα καλα ααα όλα καλα θα μας πάνε". Και πάω να ξεράσω ΤΩΡΑ. Φιλιά και σε σένα ρε τρελόπαιδο. Nice to have you around :D

    ReplyDelete
  13. Καλημέρες. Ο Σεπτέμβρης είναι ωραίος φιλενάδα. Τσιρ απ.
    Φιλιά.

    P.S. 10 Σεπτέμβρη ανοίγειη γραμματεία, ξεκουβαλάτε τέρμα Τρικούπη. Φάντασμας, Ιλουμινάδα και Ανχέλικα (!!) μας περιμένουν.

    ReplyDelete
  14. H ουσιαστική Πρωτοχρονιά είναι τον Σεπτέμβρη.
    Βλέπεις;
    Αναδρομες, ανασκοπήσεις, αναντάμ παπαντάμ.

    4 βουτιές; Εγώ 2 έκανα σε πισίνα και μου βάλανε και χέρι. Τί να πω;

    Θες να έρθεις από εδώ να φεύγουμε 3,40 το πρωί; Έχει και φούρνο ανοιχτό με τυρόπιτα.
    Και πίσω στις 9.
    Δεν είναι μωρέ τόσο άσχημα.
    Απόδειξη: Εγώ τα γράφω αυτά στο κωλογραφείο... κι εσύ είσαι ακόμα σπίτι.
    Ε;

    ReplyDelete
  15. Δε το βλέπω ρε Ampot. Δεν αντέχει το συκώτι μου βασικά.

    Godot αν δε σε νοιάζει να γυρνάς γύρω γύρω στην Κηφισίας 2 το μεσημέρι για να βρεις παρκάρισμα και να μη έχει ΤΙΠΟΤΑ, Ok. Και εγώ γραφείο ήμουν όταν τα έγραφα, μη νομίζεις :)

    ReplyDelete
  16. εγω γι αυτο παλευω να παραμείνω μόνος στη δουλεια και να δουλευω σπιτι, ακομα και χτυπωντας 12ωρα/ αλλα ειμαι σπιτι/με το βρακι ή και χωρίς :)))))
    σε καταλαβαινω απολυτα
    τα δε ισπανικα μου θυμιζουν λιγο αυτο με τη διερμηνεια νοηματικης: μέχρι φλεβάρη το έφτασα...
    ήταν η χρονιά τέτοια, κάτι είχε
    αμα θες παντως παμε για μπανια τωρα, τις επομενες μερες, κραταει το καλοκαιρι ακομα
    και μπορουμε να μιλάμε ισπανικα στην παραλία, οπότε μια χαρα!

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...