28 Μαρτίου 2007

Την μέρα εκείνη, ούτε μια εβδομάδα πριν, πήγα στην Ελένη(βλ. διευθύντριά μου) και της είπα πως το σκέφτηκα καλά και τελικά θέλω να αλλάξω θέση. Η αλήθεια είναι πως δε το σκέφτηκα καθόλου καλά. Απλά ένιωσα πως πρέπει να πάρω μια απόφαση και πως όλες οι σπουδαίες αποφάσεις είναι συνήθως θέμα τύχης και πως αν έκανα ένα κάρο υπολογισμούς τότε σίγουρα δεν θα ήταν σωστό. Κάτι σαν το λόττο δηλαδή. Με συστήματα και μαλακίες δε βγαίνει τίποτα. Κάτι άσχετοι είναι που κερδίζουν, με δελτία των 20 ευρώ. Βέβαια η αλλαγή θέσης δεν είναι κάτι παίξε γέλασε. Και η συγκεκριμένη που διάλεξα εγώ σήμαινε ένα σωρό αλλαγές. Θα πρέπει να αλλάξω ρούχα, θα έχω 2 κινητά και δικό μου αυτοκίνητο, και εκεί που έχω απαλλαχτεί από το σύνδρομο της κασετίνας, να σου πάλι σβήστρες ξύστρες μολύβια και χαρτιά να κατρακυλάν στη τσάντα. Το καλύτερο όμως το έμαθα την Δευτέρα το πρωί.

Ε. -Θα έρθεις το σαββατοκύριακο στην εκδρομή που οργανώνουμε (μαλακίες για να νιώθουν το φιλικό πρόσωπο της εταιρίας οι υπάλληλοι).
(εγώ) – Εεεε όχι, έχει προκύψει κάποια υποχρέωση που δε μπορώ να αναβάλω.
Ε. – Κρίμα.. Είναι ελάχιστες οι στιγμές που περνάμε όλοι μαζί χωρίς άγχος δουλειάς.
(εγώ) – Ναι το ξέρω αλλά..
Ε. – Δεν πειράζει.

Μετά από μισή ώρα, στο γραφείο του γενικού υποδιευθυντή.

F. – Μπορείς να πας Τετάρτη με Παρασκευή Παρίσι?
(εγώ) – Ναι. Μάλλον. Δηλαδή, δεν έχω ούτε διαβατήριο καινούριο, ούτε καινούρια ταυτότητα.
F. – It’s ok. Μπορείς να πετάξεις και με τα παλιά. Σε τρεις μέρες φεύγεις, Θα πας σε ένα σεμινάριο που διοργανώνεται για τους διευθυντές τμημάτων και θα παρουσιάσεις τα αποτελέσματα της Ελλάδας. Θα σου στείλω το πρόγραμμα.
(εγώ) – Ok. Κανένα πρόβλημα.

Αρχικά χάρηκα. Yes! Ταξίδι, Παρίσι, τέλεια. Μετά αγχώθηκα. Τι είπα ο άνθρωπας; Κανένα πρόβλημα; Ψέμα. Μεγάλο ψέμα. Πινόκιο σε φάγαμε. Δεν είμαι διευθύντρια κανενός τμήματος. Δεν έχω κάνει καμία παρουσίαση σε κοινό στη ζωή μου. Τι σκατά θα πάω να κάνω; Που θα πάω; Δεν έχω ταξιδέψει μόνη μου ξανά. Μιλάω αγγλικά; Είμαι σίγουρη; Fuck! Πρέπει να φοράω τακούνια. Πρέπει να χαμογελάω και να είμαι φιλική. Μαλακία. Έκανα μαλακία που είπα ok. Έκανα μαλακία που ζήτησα αλλαγή. Τώρα βλάκα, σκάσε και τρώγε.

(συνεχίζεται)

(και με φωτογραφικό υλικό)

14 comments:

  1. Έκανες καλά που το πόσταρες για να το βλέπεις αργότερα και να θυμάσαι. Θα συμφωνήσω με τη Bitch, άλλωστε αυτό σου έλεγα κι εγώ πριν ξεκινήσεις.

    ReplyDelete
  2. Τύλιξέ τους σε μαι κόλλα χαρτί (ή ποστ)


    κουράγιο λέμε

    ReplyDelete
  3. the trick is to keep breathing

    ola kala tha pane kai oute pou tha to katalabeis pws ;)

    ReplyDelete
  4. Η πρώτη φορά είναι δύσκολη..:) Μετά..
    Προσοχή με τα τακούνια όμως, είναι επικίνδυνα :Ρ Καλή σου τύχη και καλά έκανες και που ζήτησες αλλαγή και που είπες ότι δεν έχεις πρόβλημα. Το άγχος λειτουργεί ιδιαίτερα παραγωγικά ώρες ώρες.

    ReplyDelete
  5. Εννοείται ότι θα τους πάρεις παραμάζωμα - αστείο ποσόν!
    Άντε και την επόμενη φορά, μετά τη δουλειά, στην "Αυλή", με το τακούνι.

    ReplyDelete
  6. με το καλό και με τσαμπουκά και εις ανώτερα!

    ReplyDelete
  7. και λοιπόν;

    damn the torpedoes - full speed ahead...

    :)

    ReplyDelete
  8. Πρόσφατα χρειάστηκε να μιλήσω κι εγώ μπροστά σε κοινό και είχα ακριβώς τις ίδιες ανασφάλειες! Εκείνη τη μέρα όμως πήγα παίζοντας το ρόλο της πολύς σίγουρης γυναίκας και γεμάτης αυτοπεποίθησης. Εκτός οτι οι άλλοι σε φέρονται διαφορετικά, κπ στιγμή το πιστευείς κι εσύ!!!

    ReplyDelete
  9. Tx για την υποστήριξη boys adn girls!
    Οι μέρες που ακολούθησαν ήταν ακόμα χειρότερες και ακόμα αναρωτιέμαι αν έχω κάνει μαλακία ή όχι.
    Υου'll see..

    ReplyDelete
  10. Και εγώ άλλαξα δουλειά πριν από κανένα χρόνο… πακέτο
    Και τακούνια, και κοστούμια και όλο με ανεβάζουν και με κατεβάζουν κυρία (όχι ότι δεν είμαι άλλα νομίζω ότι με δουλεύουν…)
    Όσο πήζω στη δουλειά καλά είναι, όταν όμως πατάω pause και σκέφτομαι τι έκανα με πιάνει κατάθλιψη.
    Τώρα ελπίζω ότι αυτό που με δυσκολεύει στο παρόν θα μου διευκολύνει το μέλλον…
    Κουράγιο!
    et

    ReplyDelete
  11. όλα θα πάνε καλύτερα από ότι πιστεύεις και φοβάσαι.. Ο φόβος και το άγχος είναι παράγοντες που μας βοηθάνε να καλυτερεύουμε να ξεπερνάμε τα όρια μας..εξάλλου το άγχος σημαίνει ότι θες να είσαι καλή σε αυτό που κάνεις..και δεν έχω καμιά αμφιβολία γι αυτό..
    Άντε καλή αρχή..και το νέο ελπίζω να σε ανανεώσει

    ReplyDelete
  12. Τελικά; Περιμένουμε και το φωτογραφικό υλικό. Ίσως οι πρώτες φορές να μην είναι και οι πιο πετυχημένες. Μαθαίνουμε όμως στην πορεία.

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...