Ξανά ΠΟΤΕΞΑΝΑ

Τι είναι καλύτερο;
Να κοιμηθείς στις 00.30 έχοντας δει ένα dvd με ένα μπωλ νάτσος στα πόδια σου, έχοντας κάνει ένα μπάνιο, πλύνει δόντια, φορώντας τις πυτζαμούλες σου αφού πέρασες μια μέρα διαβάζοντας τις κυριακάτικες εφημερίδες
Ή
Μετά από φαϊ το μεσημέρι με κολλητούς να καταλήξεις στο να έχεις φτάσει σπίτι ζαλισμένη τραγουδώντας, με ότι λαιμό σου έχει μείνει, το Mercy Seat, κάνοντας απεγνωσμένες προσπάθειες να αποβάλλεις τις μπύρες που ήπιες ξερνώντας;
Να το θέσω διαφορετικά.
Τι διαλέγεις;
Πρωινό ξύπνημα στις 7.30 με διάθεση για δουλειά, τρώγοντας flakes με γάλα ή ξύπνημα στις 04.00 για να πιεις νερό (στεγνώνει το αλκοόλ), ύπνος, δεύτερο ξύπνημα, ζαλίζομαι, θέλω να ξεράσω ΤΩΡΑ.
Τίποτα από τα δύο. Είναι εξίσου καλά και εξίσου άσχημα.
Απλά σήμερα είμαι στη δεύτερη κατηγορία.
Φοράω τα ίδια ρούχα με χθες, στο δρόμο ήθελα να κοιμηθώ στη μηχανή ή να ξεράσω στη μηχανή, αν υπήρχε στη δουλειά μου ανιχνευτής αλκοόλ, θα μου είχαν απαγορεύσει την είσοδο για πάντα.
Αισθάνομαι τύψεις που έχω φορτώσει όλη τη δουλειά στην Ελένη αλλά πιο πολύ νιώθω το στομάχι μου να διαμαρτύρεται και το κεφάλι μου να πονάει και αυτά δεν μπορώ να τα αγνοήσω.
Πάω να ζητήσω από τον αφεντικό να γυρίσω σπίτι μου ΤΩΡΑ.

Υ.Γ. ναμπερ ουαν ΠΟΤΕΞΑΝΑΑΑΑΑ (ξέρεις εσύ τι εννοώ)
ΥΓ ναμπερ του, ωραία δεν ήταν που έβρεχε? Χειμώνας, κρύο, τέλεια :D

14 comments:

  1. κουλούρι θεσσαλονίκης εδώ και τώρα Tomboy
    ΥΓ. ποτέ δεν κατάλαβα γιατί το λένε κουλούρι θεσσαλονίκης, υπάρχει κίνδυνος σύγχυσης με άλλη πόλη;
    ΥΓ2. ποτέ μη σκεφτείς να ξεράσειπάνω στη μηχανή! :ρ

    ReplyDelete
  2. εγω το πρωι ,εφαγα μπουγατσα Σερραικη.Και ξεχωριζει απο τις αλλες απο το σσσσ

    ReplyDelete
  3. Θυμάμαι ένα βράδυ στην Αγγλία. Κρατούσα μία φίλη μου που εξωτερίκευε τον εσωτερικό της κόσμο σε ένα πεζοδρόμιο. Περνάει ένας άγγλος και λέει το αμίμητο.. "don't worry. it's part of the fun!".

    Ψάξε να βρεις την Ατρόνια συνταγή για hangover. Την είχα ποστάρει στα σχόλια του ποστ μετά τη συνάντηση που ξεφωτοθήκαμε τον Γκοντο.

    Αι.. περαστικά!

    ΥΓ. Αυτά τα πράγματα τα κάνει ο κόσμος Σάββατα για να μπορεί να είναι σκατά όλη την Kυριακή και να γουστάρει με το πόσο σκατά μπορεί να είναι! :p

    ReplyDelete
  4. Εγώ τί να πω που ήθελα να σε προστατέψω απο όλα αυτα;ένα καφέ θα έφτιαχνα (το πολύ) και θα πανηγυρίζαμε μαζί το γκολ του Μπόρχα...

    Υ.Γ:Καλά να πάθεις!

    ReplyDelete
  5. Το ξεκίνησες ωραία με τα νάτσος...
    Καλή ήταν και η συνέχεια με τις μπίρες...

    Με μια καλή ομελέτα για πρωινό θα τα γλίτωνες όλα αυτά...
    Περαστικά :-)

    ReplyDelete
  6. Λοιπόν, έχω φτάσει σπίτι, έχω κάνει μια ωραιότατη σουπίτσα και παρακολουθώ μεσημεριανές εκπομπές.
    "Χώρισα τον άντρα μου όταν ήταν άνεργος και τώρα που τον είδα με κάμπριο και πούρα τον ξαναερωτεύτηκα".
    "Η κόρη μου είναι 30 ετών, κοιτάει μόνο την καριέρα και δεν θέλει να παντρευτεί. Εγώ πότε θα γίνω γιαγιά; Είναι πράματα αυτά;"
    Ό,τι καλύτερο για το στομάχι, μου.

    Στομάχη και zouri δε μου άρεσε ποτέ το κουλούρι, ουτε η μπουγάτσα
    :p
    mitsako, την άλλη κυριακή πάλι έτσι
    atron το θυμάμαι το comment αλλά πολύ περίπλοκη η συνταγή. Πιο γρήγορα ξερνάω.
    eu-aggele τα ελέγες δε σ'ακουγα
    sigmund λίγο βαριά δεν είναι η ομελέτα?

    ReplyDelete
  7. Είναι ειδικές ομελέτες για ξενύχτηδες μόνο...
    Εσύ θα έπρεπε να τις ξέρεις :P

    ReplyDelete
  8. εμένα μ αρέσει η μπουγάτσα..συμβαίνουν αυτά Τόμμυ,καλή ανάρρωση!Αλλά είναι ωραία!εγώ χτες έτρωγα κορνφλεικς και έφτιαχνα ντουλάπες,άρα κερδίζεις!α,βέβαια,έκανα και τζάμια και μετά ψιχάλισε και τα κανε όπως πριν..αν δε σε θέλει το ρημάδι!
    Πάω να εκθέσω θεικό κορμί στην παραλία τώρα...

    ReplyDelete
  9. συγνωμη,
    δεν σο αρεσει η μπουγατσα και το κουλουρι,
    και σ αρεσει ο Μποι?
    αχαχαχχα

    ReplyDelete
  10. Το πιο δύσκολο πράγμα που μπορώ να φανταστώ είναι να προσπαθεί κάποιος να τραγουδήσει κάτι από τον μεγάλο Νικ.Μακάρι να έιναι καλός ο καιρός την Παρασκευή, γιατί αν ακυρωθεί η συναυλία προβλέπω μεγάλη κατάθλιψη....Περαστικά!!!!

    ReplyDelete
  11. Εσύ τουλάχιστον κοιμάσαι...

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...