Φίλοι;


Αυτό ήταν στην πισίνα και εγώ πίσω από το τζάμι.
Πλησίασα και αυτό ήρθε κοντά μου.
Του άπλωσα το χέρι και το σήκωσα. Αυτό ακολούθησε την πορεία του χεριού μου.
Το ξανακατέβασα και χαμήλωσε και αυτό.
Μετά μου γύρισε τη πλάτη και άρχισε τις βουτιές.
Απομακρύνθηκα και τότε πλησίασε πιο κοντά.
Ακούμπησε τη μύτη του στο τζάμι.
Άπλωσα και πάλι το χέρι.
Άρχισε να ανοιγοκλείνει το στόμα του χαμογελώντας.
Ισως να ήθελε να μου μιλήσει.
Εγώ απλά έβαλα τα κλάμματα χωρίς να έχω τίποτα να του πω.
 Posted by Picasa

29 comments:

  1. TomBoy,
    δεν μου λες που είναι να πάω κι εγώ; Κλαίω που κλαίω ακόμη χωρίς λόγο, ας έχω τουλάχιστον έναν...


    μουτς

    ReplyDelete
  2. είναι τρομερά zouri!

    Mantalena η φωτό είναι από τo Αquarium της Havana στην Κούβα. Να πας. Δε κλαις χωρίς λόγο αλλά είναι καλύτερα να κλαις με ένα δελφίνι. Άσε που η Havana έχει και κάτι μουλάτους, μα κάτι μουλάτους ;)

    ReplyDelete
  3. τρομερή φωτό-τα αγαπάω πολύ τα δελφίνια.Τα έχω δει πολλες φορές να συνοδεύουν το καράβι προς την Κύθνο.Μουλάτο ακόμα πάλι,δεν έχω δει,αλλά καλό φαίνεται!

    ReplyDelete
  4. Και μουλάτες για εμάς τους υπόλοιπους. Ακούς Ευ-άγγελε;

    ReplyDelete
  5. τι είναι οι μουλάτοι και οι μουλάτες ρε παιδιά; τρώγονται;

    ReplyDelete
  6. Stomaxi αν τρώγονται λέει!!! Ρουμομεζές κανονικά!!!Φιλιά Μοτοσακόπαιδα! (Ουφ μέρα κι αυτή!)

    ReplyDelete
  7. τέλειο Τboy!!!! Ζηλεύω!!!!
    ένας άλλος φίλος μου είπε ότι κολύμπησε κιόλας με δελφίνια στο ακουάριουμ στην Αβάνα! Κι έπαθε πλάκα! Απίθανη εμπειρία!

    υ.γ.
    μπουκιά και συχώριο κυρ Στομάχη μου. μουλάτοι/ες = μιγάδες

    ReplyDelete
  8. Όχι βρε unapatatras -στο Varadero κολύπησε. Εμείς ελπίζουμε να το κάνουμε την επόμενη φορά.
    RD αφού τη βγάλαμε καθαρή κι αυτή τη μέρα -δεν μας φοβίζει ούτε το sex ούτε τo Essex.
    Στομάχη, κάποτε θα ποστάρω κάποιες φωτο για πάρτη σου -να πάρεις μια ιδέα και ν' αρχίσεις να μαζεύεις φράγκα για ταξιδάκι προς τα εκεί.

    ReplyDelete
  9. καλημέρες πολλές και καλές σε όλους
    tomboy όμορφο, τρυφερό ποστ... σαν εσένα
    φιλιά

    ReplyDelete
  10. Ειναι καταπληκτικα θηλαστικα τα δελφινια.
    Πραγματι οταν ερθεις σε επαφη μαζι τους...
    ...αισθανεσαι πολυ εντονα συναισθηματα.

    ζερο.

    ReplyDelete
  11. Mboy, το όνειρό μου είναι, όταν πάρω επιτέλους το κωλόχαρτο από 'δω και τα μαζέψω να φύγω, να πάω στην Κούβα για διακοπές. Και ένας από τους λόγους που θέλω να τελειώνω γρήγορα είναι ότι θέλω να πάω στην Κούβα προτού μας κάνει κανα αστείο ο Φιντέλ και την κοπανήσει να πάει να βρει τον Τσε και τα υπάλοιπα καλά παιδιά.
    Παρόλα αυτά περιμένω φωτογραφίες αν και δεν χρειάζεται να με πείσεις όπως θα κατάλαβες...

    ReplyDelete
  12. σωστός Mboy
    γράψε λάθος!

    ReplyDelete
  13. πολυ όμορφο ποστ tomboy
    mboy ακούω ρε φίλε αλλά δε βλέπω τίποτα...

    ReplyDelete
  14. 93% DNA match....στο υπόλοιπο 7% βρίσκοντε οι προφανείς φυσιλογικές διαφορές και μια άλλη διαφορά οχι και τόσο γνωστή: τα δελφίνια είναι μονογαμικά! Ζευγαρώνουν μ'ενα σύντροφο, ταξιδεύουν στο απέραντο γαλάζιο μ'ενα σύντροφο, τρέχουνε για να κρυφτούν απο τη μεγαλύτερη απειλή τους, τον άνθρωπο, παρέα μ'ενα σύντροφο. Τα δελφίνια αλλάζουν σύντροφο μόνο οταν πεθάνει ενας απο τους δύο...until death do us apart...

    ReplyDelete
  15. Πάντα όταν βλέπω δελφίνια με πιάνουν τα κλάμματα. Δεν ξέρω γιατί, μου βγαίνει αυθόρμητα ακόμα και αν βλέπω ντοκυμαντέρ.
    Στομάχη να πας. Το συντομότερο. Και έχουμε και σπίτι να σε στείλουμε να μείνεις.
    Patatra ήθελα να εγώ να πάω να κολυμπήσω αλλά λόγω ματιών δεν μπόρεσα. Το 2008 τώρα.
    Cherry για ένα χαζό λόγο μου βγαίνει σε καλοτυχία να βλέπω δελφίνια σε ταξίδι.
    mario mitsako ey-aggele ευχαριστώ
    zero έχεις δίκιο.
    sourfou τα δελφίνια είναι επίσης αν όχι τα μοναδικά, σίγουρα από τα ελάχιστα που κάνουν sex όχι μόνο για να αναπαραγωγή αλλά και για ευχαρίστηση. Μονογαμικοί είναι και οι κύκνοι αλλά και οι πελαργοί (τι διάλο ούτε το animal planet να ήμουν)

    ReplyDelete
  16. αντίχριστοι και τα δελφίνια...ακου sex για διασκέδαση!!!;-ppp

    ReplyDelete
  17. TomBoy>>
    Ευχαριστώ (εδώ) για όλα.
    μουτς

    Έχει δίκιο η Μαριώ, που έγραψε ότι το ποστ είναι τρυφερό όπως εσύ.
    :)

    ReplyDelete
  18. Μανταλένα εγώ πάντως θα σου πω ευχαριστώ όταν ξαναγυρίσεις. Μια φορά στην παρέα, για πάντα στην παρέα -έτσι το μάθαμε εμείς οι αρχαίοι.

    ReplyDelete
  19. σοβαρά παίζει σπιτάκι στην Κούβα; Γουστάρω τρελά!

    ReplyDelete
  20. Όχι απλά σπιτάκι -Στομάχη. Στην Αβάνα είναι ένα ζευγαράκι που τους έχουμε καλύτερα από γονείς μας. Ή αλλιώς, αν είχαμε να διαλέξουμε γονείς -αυτούς τους δυο θα πέρναμε 100%.

    ReplyDelete
  21. φυσικά και παίζει σπίτι ρε Στομάχη!
    Μας κάνεις για τύπους ξενοδοχείου 5 αστέρων? Για το σπίτι αλλά και για την Κούβα έχω κάνει post στο blog http:valitsa.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Μου θύμισε Απέραντο Γαλάζιο. Ωραίος τρόπος να ξεκινώ τη μέρα μου. Καλώς σε βρήκα.

    ReplyDelete
  23. Πωπω αυτό είναι! Και Κούβα και real life!
    Φυσικά και δεν σας κάνω για τύπους ξενοδοχείου 5 αστέρων, γίνονται αυτά τα πράγματα;

    ReplyDelete
  24. καλώς σε βρήκαμε nosy :)
    Τι βρε στομάχη έτσι θα σε αφήναμε, να πας στην Κούβα χωρίς συστάσεις? Real life δε θα πει τίποτα. Και θα γυρίσεις και θα καταλάβεις γιατί τα παίρνουμε με όλους αυτούς που καταδικάζουν την πολιτική της κατάσταση. Και εγώ από το σπίτι μου, σου βγάζω μια χαρά ανάλυση για την κατάσταση στην Χονολουλού. Αντε τα πήρα πρωινιάτικα :@

    ReplyDelete
  25. Πολύ όμορφη φωτο, πολύ αισθαντικό κείμενο!!!

    ReplyDelete
  26. Τσαχπίνικο το δελφίνι! Ανέκαθεν τα συμπαθούσα! Σου βγάζουν μια απίστευτη ηρεμία! Υπέροχη φωτό!

    ReplyDelete
  27. Τι μου θύμισες τώρα...
    Θα ήμασταν 14-15 χρονών και παίζαμε beach-volley. Μας είχε κάψει ο ήλιος και πεταχτήκαμε στην παραλία να δροσιστούμε και τότε ξεπρόβαλε στα δυo μέτρα απ την ακτή το κήτος! Δελφίνι ήταν αλλά χιαστήκαμε πάνω μας! Το ίδιο έκανε κι αυτό κι έφυγε 50 μέτρα απόσταση. Του φωνάξαμε όμως και ξαναγύρισε... Αυτό το παιχνίδι κράτησε τουλάχιστον μισή ώρα, έφευγε, φωνές, γύριζε και πάλι απ την αρχή...

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...