Πίκρα

Θα ήθελα αυτό να είναι το πρώτο μου post στο Κουσούρι.
Μια μέρα με ήλιο αλλά πολύ μαυρίλα μέσα.
Στο απέναντι γραφείο κάθεται μια συνάδελφος. Την ακούω να μιλάει στον φίλο της. Δεν κρυφακούω, ειλικρινά μιλάει πολύ δυνατα. Του λέει ότι ο νέος της δάσκαλος αγγλικών είναι "αδερφή". Και χαζογελάει. Και να μη φοβάται εκείνος, αυτή θα φόβάται μήπως η "αδερφάρα", συνεχίζει, του την πέσει. Και μιλάει με γελοίο τρόπο. Και επαναλαμβάνει τα ίδια συνέχεια.
Όταν έκλεισε το τηλέφωνο, την ρώτησα για τον νέο της δάσκαλο. Αν είναι καλός. Μου απάντησε ότι είναι "αδερφή".
Δεν είπα τίποτα. Και ντρέπομαι γι'αυτό. Ντρέπομαι που δεν είχα το θάρρος εκείνη τη στιγμή να την βάλω να φάει το τηλέφωνο. Ντρέπομαι που θα αισθάνομαι άσχημα που δε υποστήριξα τους φίλους μου.
Απλά θα ήθελα να έχω μιλήσει. Και τότε θα μπορούσε το post αυτό να μπει στο κουσουρι.
Δεν θέλω να εκφράσω κανένα μεγαλεπίβολο νόημα με όλα αυτά. Ηταν απλά η πίκρα της ημέρας.

7 comments:

  1. Ωραία θα ήταν να μην αιφνιδιαΖόμασταν ποτέ. Να παγώναμε την στιγμή και να σχεδιαζάμε την επόμενη ατάκα μας προσεκτικά.

    ReplyDelete
  2. Μπα μώρε lex, μετά θα χάναμε όλο το "και εγώ τότε θα μπορούσα να του είχα πει.. και μετά αυτός μπορεί να μου έλεγε..".
    Ξέρεις σε πόσα βράδια που δε σου κολλάει ο ύπνος μπορεί γεμίσει κάτι τέτοιο?

    ReplyDelete
  3. μην πικραίνεσαι!
    οι στιγμές αιφνιδιάζουν, στο παρελθόν υπήρξαν φορές που ακόμα κι εγώ δεν μίλησα σε αντίστοιχες περιπτώσεις
    στο στρατό πάρα πολλές
    αλήθεια, μην πικραίνεσαι, και μην αισθάνεσαι άσχημα
    εσύ δεν είσαι σαν αυτή, αυτό μετράει ΠΟΛΥ περισσότερο από το να την τάιζες το τηλέφωνο!
    :)))))))))))

    ReplyDelete
  4. Τώρα, εντάξει -ο δάσκαλος είναι αδελφή. Αυτή πόσο ηλίθια είναι που του τα σκάει κι αντί να μάθει ένα παλιοαγγλικό, κάθεται και τον χαζεύει; Δηλαδή -είναι σα να πας σε μαγαζί, να κοιτάζεις την πωλήτρια και να αγοράσεις σύνεργα ψαρικής στην Αράχωβα.

    ReplyDelete
  5. Η εν λόγω "κυρία" και άντρακλας να ήταν πάλι αγγλικά δεν θα μάθει...
    Είναι τούβλο φυσικής προέλευσης...
    Και να της έλεγες κάτι δεν θα έπαιρνε χαμπάρι...

    ReplyDelete
  6. Καλησπέρα!
    Σίγουρη είμαι ότι από λόγια δεν θα επαιρνε.
    Με μένα τα παίρνω που θα έπρεπε να είμαι πιο αντιδραστική αντί να κάθομαι να ακούω τέτοιες βλακείες.
    Mitsako σε ευχαριστώ πολύ που το ανέβασες στο κουσούρι. Με τιμά, ειλικρινά.

    ReplyDelete
  7. :P...dont dineis tosi simasia sta tsokara kanei kalo sti psyxiki soy ygeia kai parto genika ayto sa stasi zwis:)

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...