Επιστροφή στη δουλειά και...

...η μέρα άρχισε εντυπωσιακά. Και ενδέχεται να κλείσει ανάλογα.
Έχουμε και λέμε λοιπόν. Η Ε. αποχωρεί. Φεύγει. Παραιτείται. Η Ε. που για ένα περίπου χρόνο εκτελούσε χρέη βοηθού μου. Έχω αναλύσει την κατάσταση σε παλαιότερα post.
H αποχώρησή της έχει δύο όψεις. Όπως όλα τα πράγματα στη ζωή.
Η κακή όψη είναι πως αν αργήσουν να μου φέρουν αντικαταστάτρια θα θυμηθώ τις παλιές καλές ημέρες όπου δούλευα 09.00- 19.00 Το οποίο αδυνατώ να πράξω, καθώς φέτος απέκτησα και άλλες υποχρεώσεις. Και εκεί θα πρέπει να σφαχτούμε με τον κατά τα άλλα νοστιμούλη αφεντικούλη μου.
Υπάρχει όμως και η καλή όψη. Μέχρι στιγμής συμβαίνουν τα εξής
Α. Την Ε. πάντα την βαριόμουν αφόρητα. Άρα καλύτερα μόνη.
Β. Το τελεύταιο τρίμηνο δούλευε τόσο πολύ όσο αρκούδα σε χειμερία νάρκη. Αρα είτε είναι εδώ είτε όχι, δεν έχει σημασία.
Γ. Όταν η αρκούδα ξυπνάει, αποκτά μια κάποια κινητικότητα. Όταν Η Ε. ξυπνάει παραμένει στην ίδια κατάσταση με πριν, μόνο που κάνει και απίστευτα λάθη.
Έχουμε και λέμε λοιπόν. Αν υπολογίσεις τα παραπάνω και προσθέσεις και ατέλειωτες ώρες στο τηλ με τον γκόμενό της (απολύμένο της ίδιας εταιρίας) καταλαβαίνεις ότι όλα κλίνουν προς την καλή όψη.
Θα μου λείψουν βέβαια οι δικαιολογίες για τις «από τη σημαία» απουσίες της, οι οποίες κυμαίνονταν από ηλίθιες (τελικά ήμουν πολύ άρρωστη, να καταλάβεις είχα 37 πυρετό!) έως απαράδεκτες (το σαββατοκύριακο πήγα για rafting ο διπλανός μου παραλίγο να πνιγεί και είμαι πολύ σοκαρισμένη για να έρθω στη δουλειά). Τι να κάνουμε όμως, θα αναγκαστώ να ζήσω χωρίς αυτές.

Στο μεταξύ το post ξεκίνησα να το γράφω το πρωι, αλλά έπιασα μεσημέρι με τη δουλειά και έτσι τα γεγονότα με πρόλαβαν. Το HR μας έχει κλείσει ήδη ραντεβού σε κολλητό για συνέντευξη για άλλη θέση του τμήματός μου και επιπλέον για αντικαταστάτρια της Ε. κατά 90% προορίζεται άλλη κολλητή μέσα από την εταιρία. Σωστοί?

Πάντως καλά το βλέπω να εξελίσεται μέχρι στιγμής... χε χε χε

14 comments:

  1. Τυχερούλα, σου έκατσε απ'όλες τις πλευρές. Ένα δεν κατάλαβα. Τι εννοείς όταν λες "...και εκεί θα πρέπει να σφαχτούμε με τον κατά τα άλλα νοστιμούλη αφεντικούλη μου..." (χε χε). Ρε σεις, τον Στομάχη τι τον κάνατε?

    ReplyDelete
  2. ααα τι άνθρωποι υπάρχουν θεε μου...

    ReplyDelete
  3. Η επιστροφή σου ήταν δυναμική και συνταρακτική βλέπω!

    ReplyDelete
  4. Λατρεύω δικαιολογία με ραφτινγκ...
    χαχαχαχαχα

    ReplyDelete
  5. Αν χάσει ο Ολυμπιακός σήμερα -εγώ δεν θα πάω στη δουλειά αύριο γιατί θα έχω μεταγηπεδικό σοκ. Ελπίζω κι ο Σέξπυρ να μην πήγε στη δουλειά του σήμερα -δεν είναι να παίζεις με αυτά τα πράγματα, μπορεί να σου μείνει κουσούρι.
    Αν κερδίσει ο Ολυμπιακός σήμερα -εγώ δεν θα πάω στη δουλειά μου αύριο γιατί θα έχω πάθει εξαλλοπανηγυρικό σοκ. Και δεν είναι να παίζεις με αυτά τα πράγματα ...

    ReplyDelete
  6. Na 'mai kai 'gw...
    kati h3era kai elega gia proagwgh, esu pas fountaristh gia afentikina ekei mesa!

    ReplyDelete
  7. Mboy όχι μόνο πήγα στην δουλειά αλλά πήζει και ο κώλος μου εδώ μέσα!

    A, ξέχασες να πεις ότι μετά από ξενύχτι και τόσο πιώμα δεν πας την επόμενη μέρα στην δουλειά γιατί μπορεί να πάθεις ρακοσόκ και δεν είναι να παίζεις με αυτά τα πράγματα.

    Με την νίκη παιδιά (το εννοώ ρε!).

    ReplyDelete
  8. ωχ έτσι ξεπληρώνονται οι δύο μέρες άδεια μετ' αποδοχών :( γιατί what goes up must always come down? μήπως να πάτε και εσείς για κανα ράφτινγκ; χεχε

    ReplyDelete
  9. pantws (asxeto) ki emena moy aresei to rafting kai exw 2 xronia na kanw.`ti tha legate gia rafting otan arxisoun ta polla nera??

    ReplyDelete
  10. Καλησπέρα παιδάκια :D
    Ένα έχω να σας πω. Τετάρτη σήμερα, Παρασκευή φεύγει η Ε. και ακόμα δεν μου έχουν ανακοινώσει αντικαταστάτη. Είμαι σε αναμένα κάρβουνα.
    Νομίζω ότι θα πάθω κρίση αγωνίας και θα πρέπει να πάρω άδεια για να συνέλθω εεε τι λέτε?

    Mitsako λέω να πάμε όλοι μαζί για rafting. Aν δε πέσει η βάρκα σε κανά δέντρο, θα πέσει τουλάχιστον πολύ γέλιο.

    ReplyDelete
  11. Νομίζω πως κανένας εργοδότης δεν θα πίστευε εμένα πως έκανα ράφτινγκ!
    Μακάρι να ναι κανας λογικός άνθρωπος η αντικαταστάτρια..

    ReplyDelete
  12. tres tres jolie kai folie..:) ante me geies to new psaraki poy tha soy feroyn..me to malako e?:P

    ReplyDelete
  13. Ωχχχ... Προβλέπεται μπόλικη δουλειά αυτές τις μέρες!

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...