Κυριακή

Παλιά σιχαινόμουν τις Κυριακές. Ήταν νωρίς το απόγευμα στο αυτοκίνητο του μπαμπά με λαικά στο ραδιόφωνο και τον ήλιο να με τυφλώνει. Με τραπέζια σε συγγενείς και μεσημεριανή βαρεμάρα.
Σήμερα ήταν καλά. Ήπια αρκετά ποτήρια κρασί αλλά δε ζαλίστηκα καθόλου. Έφαγα καλά αλλά όχι πολύ. Χάιδεψα ένα παλαβό μαύρο σκυλί που είναι παθιασμένο με μια μπάλα μεγαλύτερη από το κεφάλι του. Χάζεψα ένα ωραίο περιοδικό και ήπια καφέ χωρίς ζάχαρη και μου άρεσε. Έμαθα για την ευθύνη του να είσαι ιερωμένος. Μύρισα μαστίχα Χίου σε μπουκάλι μαλακτικού μαλλιών και κατούρησα σε μπάνιο με μικρά μωβ και μπλε ψαράκια στους τοίχους. Πέρασα από το ένα δωμάτιο στο άλλο και μικρά καμπανάκια κουδούνισαν. Έκατσα για 2 λεπτά σε ένα μπαλκόνι στο κέντρο της πόλης χαζεύοντας τον αττικό ουρανό. Ένιωσα όμορφα.
 Posted by Picasa

17 comments:

  1. Έτσι ακριβώς. Και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε αυτούς που ήταν σήμερα μαζί μας και θα το διαβάσουν -αλλά ένα ακόμα μεγαλύτερο ευχαριστώ στη γειτόνισσά μου με το φοβερό μπαλκόνι που μάλλον δεν θα διαβάσει αυτό το ποστ.

    ReplyDelete
  2. :))))
    may all yr sndz so
    many xxx 2 bth

    ReplyDelete
  3. καλήυ βδομάδα και κουράγιο Τόμμυ!

    ReplyDelete
  4. Καλη εβδομάδα σε όλους μας.
    Οι φωτογραφίες σε σχέδιο polaroid είναι μαγκιά του Picasa αλλά τα θέματα είναι σημερινά από ένα μπαλκόνι στα Εξάρχεια.
    Μεγάλο ευχαριστώ σε αυτούς που είδα και γνώρισα σήμερα.
    Το μπαλκόνι το θέλω για δικό μου Moto..boy.
    xxx to all

    ReplyDelete
  5. Ευχομαι να μην πήξεις πολύ αυτή την εβδομάδα
    Ωραίες φωτογραφίες!

    ReplyDelete
  6. Πήρες ενέργεια για όλη την εβδομάδα. Ξόδεψέ τη με φειδώ.

    Καλημέρα Tom :)

    ReplyDelete
  7. Κάτι τέτοιες Κυριακές, νομίζω, αξίζουν την αναμονή εβδομάδων.
    Καλημέρα.

    ReplyDelete
  8. αυτή η Κυριακή δεν είχε τη συνηθισμένη μελαγχολία της ημέρας, αλλά περισσότερο με Σάββατο έμοιαζε.

    ReplyDelete
  9. Μέχρι στιγμής δε πήζω τρελά χε χε.
    Ισως να φταίει η θετική σκέψη που είχα από χθες το βραδυ!
    Μακάρι να πάει και η υπόλοιπη εβδομάδα έτσι.
    Προς το παρόν το πρόγραμμα έχει για βραδυνό, οδοντίατρο :(

    ReplyDelete
  10. καλο κουραγιο κοριτσακι

    ReplyDelete
  11. SURPISE!!!!

    Ας ειναι καλα η αγαπητη pastaflora που μου καρφωσε τη διευθυνση του blog k ετσι τα ειδα ολα!!! Ακους εκει παλαβο το σκυλι μου!! Θεοπαλαβο δε λες καλυτερα? Χαιρομαι που περασατε καλα κ δε σας κρυβω πως κ γω τις δυο τελευταιες Κυριακες εχω περασει πολυ καλα. Σαν να μην ηταν καν Κυριακες(ναι κ γω τις βαριεμαι συνηθως).Οι φωτογραφιες ειναι απο την βεράντα μου? Εχω κ γαμω τις βεράντες!
    Δε ξερω πως ακριβως εγινε αλλα μαλλον απεκτησα κ γω δικο μου blog.Παω να δω μηπως βγαλω ακρη(σιγα μη δε βγάλω κοτζαμ εκδοτης!!!)κ θα τα πουμε συντομα.

    Υ.Σ.:Το πιο καλο που μου συνεβη μετα την ωραιοτατη χτεσινη μερα, ειναι πως ετσι ξαφνικα ξαναεπιασα τα μολυβια μου κ αρχισα να σχεδιαζω με πολυ ορεξη, πραγμα που ειχε να μου συμβει πολυ καιρο κ χαρηκα απιστευτα!!!

    ReplyDelete
  12. A suprise indeed! Ένας απατεών στο blog μου!!

    Ναι, στις φώτο είναι η θέα από τη βεράντα σου και είναι τέλεια. Και γενικά το σπίτι είναι πολύ καλό. Χθες πέρασα πολύ ωραία και το χρειαζόμουν πολύ μετά την απελπιστική εβδομάδα που είχα. Σε ευχαριστούμε για τη φιλοξενία.
    Το παλαβόσκυλό σου το λάτρεψα.
    Το ότι έπιασες και πάλι τα μολύβια σου είναι το ευχάριστο νέο της ημέρας μου :)

    ReplyDelete
  13. Που λες...εχω πάρει φορα με τα σχέδια. Ψάχνομαι αν καποιος γράφει καλα κειμενα να φτιαξουμε κανα κομιξακι!
    Πολυ συντομα θα κανουμε κ αλλη μαζωξη στο σπιτι, δεσμευομαι να σας μαγειρεψω. Χαιρομαι που σας άρεσε!
    Τωρα που απέκτησα κ γω δικο μου blog, θα μου γράφετε κ μενα? Ε, ε?

    Καλα...ο motorcycle boy τι κατεβατά ειναι αυτα που γραφει????

    ReplyDelete
  14. Όμορφη Κυριακάτικη εικόνα, χωρίς μελαγχολία..
    (και πολύ ωραίο blog!)
    Χαίρετε:)

    ReplyDelete
  15. @apateon
    μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω με διαλόγους αλλά δυστυχώς δεν έχω καμία επαφή με το αντικείμενο. Για τραπέζι συμφωνώ αρκεί να βοηθήσουμε όλοι στην προετοιμασία. Τώρα που έμπλεξες με τα blog δε ξεμπλέκεις. Θα σου σχολιάζουμε όλοι!
    @weirdo
    χαίρετε χαίρετε :)
    tx για τα καλά σου λόγια

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...