Θα μου πεις;

Ήρθε η ώρα μου. Καιρό είχα να τα ακούσω. Μάλλον θα έχει δίκιο. Τα είχα φορτώσει στον κόκορα τελευταίως. Αλλά τι σκατά λάθος έκανα, τα βλέπω, τα υπολογίζω αλλά δε μου πάει ο νους.
Προηγήθηκε αναγνωριστικό τηλεφώνημα.
-Για πες μου, ακολούθησες αυτή και αυτή τη διαδικασία;
-Μάλιστα.
- Χμμμ.. Τον Χ. τον ενημέρωσες;
- Μάλιστα και έχω στείλει και στην Λ. σχετικό mail.
- Χμμμ.. Καλά. Θα τον δω με τον ανώτερο(γκρουπ τηλεφώνου).
Μετά από ώρες μπήκαν συνάμενοι κουνάμενοι στο γραφείο. Να πάω μετά από το γραφείο τους γιατί θέλουν να συζητήσουμε ένα θέμα που προέκυψε. Με ύφος. Αυστηρό και α ν ώ τ ε ρ ο.
Τι μαλακία έχω κάνει; Μήπως δε ρώτησα το τάδε; Μήπως ξέχασα το δείνα;

Μετά από μισή ώρα.

-Να περάσω τώρα να μου πείτε;
-Οχι τώρα, έχει φύγει ο P. Θα σε πάρω εγώ να σου πω πότε(γκρουπ).

Μετά από 2 ώρες (αφού με έχει κόψει κρύος ιδρώτας από την αγωνία)

- Γύρισε ο P;
- Ναι αλλά δεν μπορεί τώρα, έχουμε κάποιες αναλύσεις να κάνουμε.
- Έχω κάνει κάτι λάθος;
- Μην αγχώνεσαι, θα το συζητήσουμε κατ’ιδίαν (γκρουπ).

Ο,τι χειρότερο μπορεί να μου κάνει κάποιος είναι να μην απαντά ξεκάθαρα. Ρωτάω ο μαλάκας αν έχω κάνει κάτι. Πες ναι, πες όχι. Δεν υπάρχει το «Μην αγχώνεσαι». Δεν υφίσταται απλά. Τελικά έφυγα χωρίς να έχω πάρει απάντηση.

24 comments:

  1. mazi soy
    xalia einai ayto to "min agxwnesai"
    kai den yparxei

    ReplyDelete
  2. πάρτο σαν όχι
    αν είχες κάνει κάτι θα το μάθαινες αμέσως
    καλησπέρα μικρούλα και μην αγχώνεσαι πλσ
    φιλιά

    ReplyDelete
  3. επίσης να πω ότι το δικό σας banner του καλαμποκιού είναι ωραιότερο από το δικό μου...
    την ίδια δουλειά κάνουν αλλά λέμε τώρα...
    χαιρετώ

    ReplyDelete
  4. καλησπέρα σας :)
    divene μα δεν ειναι απαράδεκτες οι υπεκφυγές που συνδυάζονται με πνιχτό ειρωνικό γελάκι?
    mario μου και εγώ της ίδια άποψης είμαι, τα κακά μαθαίνονται γρήγορα αλλά..
    για το bannerακι έχεις δίκιο, πρόσφατα το έφτιαξα και ακόμα πειραματίζομαι. Του Mboy ας πούμε δεν του αρέσει..

    ReplyDelete
  5. Όχι δε μ' αρέσει. Εμένα μου αρέσει το παλιό -αυτό έχει ισπανικά που δεν τα κατέχω και δεν λέει τι πρέπει να κάνεις. Αλλά αυτή όλα τα πειράζει!
    Τέλος πάντων, υποθέτω πως όταν θα είναι έτοιμη και πάλι η σελίδα με τα καλαμπόκια θα έχουμε όλοι το καινούργιο μπάνερ. Τα βγάζεις πέρα με γυναίκες;
    Υ.Γ.: Καλωσόρισες καλό μου. Πάλι τις ίδιες μαλακίες σου κάνουν στη δουλειά; Μη δίνεις σηναμανασία.

    ReplyDelete
  6. Εγώ προτείνω να την κάνεις με ελαφρά κι όταν σε ψάξουν για να σου ανακοινώσουν επιτέλους αυτό το βαρύγδουπο που έκανες, εσύ να είσαι ήδη χομ!

    ReplyDelete
  7. Ειναι αυτη η γαμημενη στιγμη της αργοποριας της ετυμηγοριας.

    ReplyDelete
  8. this is a book
    this is a toy

    spell T O Y
    Tee Ooe OoUHee

    ReplyDelete
  9. Ξέχνα το.Ασε το γρύλλο κάτω.Τα κακά μαθαίνονται.Δεν κάνω πλάκα.Φιλιά sweet Tb!

    ReplyDelete
  10. Καλως ηρθες.

    ΥΓ: καλο ειναι το banner.

    ζερο.

    ReplyDelete
  11. Ούτε εμένα μ αρέσει το banner!Σε 2-3 μήνες που θα μιλάω απταιστα ισπανικα μπορεί να μ αρέσει περισσότερο :)

    ReplyDelete
  12. Λοιπόν επειδή είναι πρωί ακόμα και πέρασα ένα δύσκολο βράδυ απαντώ εν συντομία
    α. το κείμενο αυτό γράφτηκε πραγματικά πριν από δυο μήνες - ακόμα δεν έχω μάθει τι με ήθελαν, πιθανόν να μην το ξέρουν ούτε αυτοί
    β. μ'αρέσει που σας αρέσει το banner, πείτε και καμιά ιδέα
    γ. για όσους δεν σας αρέσει, ξύδι :P

    ReplyDelete
  13. α. Καλημέρα :)
    β. Οι τύποι είναι για τα μπάζα και έχουν βάλει πλώρη να το κλείσουν το μαγαζί...
    γ. Το banner είναι ΠΑΡΑ πολύ ωραίο και όποιος δεν καταλαβαίνει τι λέει ας ρωτήσει...

    Αλήθεια τι λέει στα Ισπανικά;

    ReplyDelete
  14. Καλημέρα sigmund και cherry!
    Sigmund αν εννοείς το δικό μου μαγαζί ίσως και να έχεις δίκιο. Προλαβαίνω να γίνω γραφίστας να με προσλάβεις ε? :D

    To banner λέει "Ολοι για όλους, τίποτα για εμάς"

    ReplyDelete
  15. είδες που δεν έπρεπε να ανησυχείς βρε κουτό; άστους να λένε. και φύλαγε πάντα τον κώλο σου (pardon my french).
    και, εάν μου επιτρέπετε, μια μικρή διόρθωση περί banner
    "όλα για όλους. τίποτα για εμάς"

    (το όλοι για όλους θα ήταν 'todos para todos')

    ReplyDelete
  16. γεια σου ρε unapatatras!
    Γι'αυτό μ'αρέσει που σε έχω φίλη, για να διορθώνεις τα ισπανικά που δεν ξέρω.
    Τώρα που ξεκινάω να δεις τι έχει να γίνει. Θα σε παίρνω τηλέφωνο να σε ρωτάω για τις ασκήσεις χε χε :)

    ReplyDelete
  17. το είδα αυτο που εγραψες tomboy...κανόνισε να χουμε ιστοριές!

    ReplyDelete
  18. για τις ασκήσεις εννοω!

    ReplyDelete
  19. πείτε μου ρε τι κανονίσατε! όργια!

    βοήθεια προσφέρω για τους τρεις πρώτους μήνες. μετά θα πάρετε φόρα και θα διορθώνετε εσείς εμένα!

    άντε καλή αρχή!!!!

    ReplyDelete
  20. α, και κάτι ακόμα για το μπάνερ, προτιμώ τους πεζούς από τους κεφαλαίους χαρακτήρες, μου φαίνονται πιο φιλικοί προς το χρήστη :-)
    με τα ισπανικά όπως καταλαβαίνετε δεν έχω πρόβλημα, αλλά για να είναι πιο προσιτό (και να μη γκρινιάζει κι ο μοτο-τεντυμπόης) ίσως είναι προτιμότερα τα ελληνικά.
    κι όπως καταλαβαίνετε θα παρακολουθώ στενά την πρόοδό σας στα ισπανικά! το νου σας ρεμάλια!

    ReplyDelete
  21. patatra 4 Οκτώβρη ξεκινάμε στο Al Andar!
    Για το banner θα το ψάξω κι'άλλο..

    Ey-aggele και που'σαι ακόμα. Εμείς έχουμε και βιβλίο γραμματικής, εσύ όχι :P

    ReplyDelete
  22. Αλλά μπορείς να αποκτήσεις κι εσύ το βιβλίο Ευ-άγγελε αν σκάσεις 35 ευρουλάκια. Χε, χε.
    Υ.Γ.: Με άλλα 40 ευρουλάκια (φιλική τιμή) θα σου δίνω τις λύσεις των ασκήσεων που θα μας δίνει η unapatatras.

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...