Πάει κι'αυτό

Σκατά. Έπρεπε να πάω για αποτρίχωση. Κερί, κορδέλα, τράβηγμα, άουτς. Πολλές φορές. Πολλές τρίχες , πολλά άουτς. Ο μπαμπάς είναι ψηλός με πράσινα μάτια. Η μαμά κοντή αλλά με καλό σώμα. Αντί για αυτά, εγώ γιατί να πάρω τις τρίχες και των δύο?
Αισθάνομαι πολύ άβολα στα ινστιτούτα αισθητικής. Νομίζω ότι όλες οι κοπέλες εκεί μέσα με βλέπουν με σιχαμάρα. Νομίζω ότι υπάρχουν τεράστια βέλη που κρέμονται από το ταβάνι, οι μύτες τους σχεδόν ακουμπούν στο κεφάλι μου και λένε

"Ντροπή σου, πως είσαι έτσι!"

"Πότε έκανες μανικιούρ τελευταία φορά?"

"Α χα! Είμαστε σίγουροι ότι αγνοείς τη σπουδαιότητα του solarium. Φτου σου!"

Είναι βλακεία αλλά έχω την εντύπωση ότι σε τέτοια μέρη κανείς μπαίνει τέλειος για να βγει απλά καλύτερος από τέλειος. Όσο μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο.
Σχεδόν βλέπω ταμπέλες στην είσοδο

«Απαγορεύεται η είσοδος σε άτομα με κάτω από 15 ώρες περιποίησης την εβδομάδα».

Τα ινστιτούτα αισθητικής με καταπιέζουν αφάνταστα. Με κανένα δεν είμαι ευχαριστημένη, αλλάζω συνέχεια και αν πρέπει να πάω δεύτερη φορά μετά από διάστημα στο ίδιο, με ρωτάνε που χάθηκα και πρέπει να εφευρίσκω δικαιολογίες. Οι αισθητικοί είναι σαν τους γιατρούς. Αν πας σε άλλο προσβάλλονται. Και μου φτάνουν τα βέλη ενοχής του ταβανιού, δεν μπορώ και αισθητικό με μούτρα. Πόσο μάλλον όταν μπορεί να με πονέσει πολύ.

Αναγκαίο κακό. Κάνε ότι το ξεχνάς για τις επόμενες 15-20 μέρες.

2 comments:

  1. Εντάξει μωρέ, μη γκρινιάζεις, την άλλη φορά θα πάμε μαζί. Λέω να αποτριχώσω το δασύτριχο στέρνο μου ή την κεφάλα μου (ότι από τα δύο είναι πιο εύκολο).

    ReplyDelete
  2. Δε γκρινιάζω.
    Συνθλίβομαι και καταθλίβομαι όπως λέει μία μας φίλη.

    Αποτρίχωση σε κεφάλι πρώτη φορά το ακούω! Εντυπωσιακό!

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...