Boys are back in town

Μετά από 15 μέρες εκτός δουλειάς-internet-κινητού, ξαναβρίσκω τους ρυθμούς μου. Η Δευτέρα κύλησε κανονικά, αν εξαιρέσεις το πρωινό κυνήγι του θησαυρού που παίξαμε με τον Motorcycle να βρούμε που χαντάκωσε τα κλειδιά του αυτοκινήτου μου. Και τον μαλάκα βενζινά που δε δέχεται πιστωτικές. Εδώ θα κάνω ένα μικρό stop. Οι βενζινάδες ενίοτε είναι πολύ καλοί άνθρωποι. Ενίοτε. Γιατί υπάρχουν και αυτοί με μούτρα ντίβας. Ο πρωινός μου είχε την πεποίθηση ότι μου γέμισε το ρεζερβουάρ με χρυσό 24 καρατίων. Όχι μαύρο χρυσό. Από τον άλλο, τον κιτρινιάρη. Που δείχνουν στις δημοπρασίες τα ξενυχτοκάναλα. Anyway, ο χρυσοχόος, ε βενζινάς ήθελα να πω, είναι ένας της EKO και βρίσκεται στη είσοδο της Αλίμου, προς Ποσειδώνος. Αν περάσετε, δείτε ύφος. Το stop εδώ τελειώνει και συνεχίζω. Στη δουλειά τα βρήκα όλα μπάχαλο. Τίποτα από αυτά που έπρεπε να γίνουν, δεν είχε γίνει. Το ωραιότερο όμως είναι ότι και οι ρυθμίσεις του δικτύου και αυτές μπάχαλο έγιναν. Τις Δευτέρες που είμαι γραφείο συνήθως κόβω φλέβες. Ο λόγος είναι ότι το IT μας αποφάσισε να βάλει ένα φίλτρο στις σελίδες και τα blogs πέφτουν στην κατηγορία “Message boards” και κόβονται. Δεν δίνουν ούτε το λεγόμενο “quota time” της μιας ώρας έτσι για χάζεμα. Άρα αγαπημένη μου ασχολία bye bye. Τώρα που γύρισα όμως, βρήκα ότι τα blogs πλέον ανήκουν στη κατηγορία “Personal websites” και είναι ελεύθερα για μια ώρα. Yuppie! Μετά διαπιστώνω ότι το IT μας τηρεί μια ρατσιστική στάση απέναντι στο BlogSpot. Γιατί; Διότι το wordpress το αφήνει τελείως ελεύθερο. Άκουσον, άκουσον! Καλά μη γκρινιάζω. Τουλάχιστον πέρασα την ώρα μου σαπίζοντας στα blogs.

Το οποίο αποδείχτηκε απολαυστικότατο καθώς μετά από πολύ καιρό αλίευσα blogs που έχουν να πουν πολλά. Και το ευχαριστήθηκα. Είναι θέμα χρόνου να τα βρουν οι δημοσιοσχετίστες και να αρχίσουν τον βομβαρδισμό σχολίων, όπως είναι και θέμα χρόνου οι ιδιοκτήτες τους να «την δουν». Ο κανόνας σπάνια δεν επιβεβαιώνεται. Συνειδητοποιώ ότι έχω το δικό μου blog πάνω από ένα χρόνο. Κοίτα να δεις! Κάπου εκεί στις αρχές είχα γνωρίσει την Mindstripper και θυμάμαι την zen στάση της σε σχέση με τα blogs. Μετά από αυτό το διάστημα βλέπω ποσο δίκιο έχει. Ένα χρόνο από τώρα και θα είναι σίγουρο με μαθηματική ακρίβεια πως πάλι στα blogs κάποιοι θα μιλάν για ξεκαθαρίσματα, πάλι αυτοί θα μαλώνουν με άλλους, πάλι κάποιοι θα κατακρίνουν και πάλι κάποιοι θα κατακρίνονται. Τελικά όλοι χρειάζονται μια δόση κατινιάς. Για τον ίδιο λόγο που πάντα το καλοκαίρι αυξάνονται οι πωλήσεις των κουτσομπολίστικων εντύπων.

Έντυπα. Χα! Τις τελευταίες 15 μέρες πέρασαν πολλά από τα χέρια μου. Τι είναι τούτο μάνα μου; Λυπάμαι πολύ που υπάρχει κόσμος που διαβάζει Madame Figaro ή έντυπα όπως το ένθετο του Βήματος, αν δε κάνω λάθος Men πρέπει να λέγεται. Λυπάμαι που υπάρχουν άνθρωποι που δεν ντρέπονται να βάλουν το όνομα τους κάτω από άρθρα των παραπάνω. Σύμφωνα με τα έντυπα αυτά, κάθε άντρας είναι ένα γουρούνι που κλάνει ρεύεται και θέλει να γαμεί ίσως και όλα αυτά ταυτόχρονα, τον ενδιαφέρουν μόνο το ποδόσφαιρο, πως θα ρίξει γκόμενες και το πώς αφού βρει γκόμενα, να την ξεφορτωθεί. Δεν θέλει να παντρευτεί, και στο γάμο (που τον οδηγεί με το έτσι θέλω η δολοπλόκα γυνή) είναι πάντα φέσι και την πέφτει σε όποια βρει. Η δε γυνή, είναι σίγουρη ότι τα παραπάνω ισχύουν και έτσι το μόνο που τη νοιάζει στη ζωή της είναι μη της κουβαλήσει ο προκομμένος (που με τόσο κόπο τύλιξαν στα δίχτυα τους) τους φίλους του και της κάνουν το σπίτι κώλο. Γιατί φυσικά τα δικά της ενδιαφέρονται είναι τα ψώνια-μόδα, η μαγειρική, το καθαρό σπίτι και βεβαίως ο αυτοσκοπός, ο λόγος ύπαρξης κάθε μίας από εμάς, ο ΓΑΜΟΣ. Βέβαια είναι παράλληλα και στελεχάρα (των 600ευρώ) και χρειάζεται συμβουλές για τη δουλειά της. Α ναι και τα ζώδια. Τόσα στερεότυπα μαζεμένα μου έπεσαν βαριά. Και ξαναρωτάω. Μαλάκα μου, ΠΟΙΟΣ τα διαβάζει και ταυτίζεται όλα αυτά;

Τέτοιες ανησυχίες είχα τις τελευταίες μέρες. Τουλάχιστον τα κατάφερα και τράβηξα μια δυο φωτογραφίες.


Μy brown eyed girl

Βόλτα στα Χανιά με 3 πόδια.

14 comments:

  1. εγώ τι να πώ που το ένα blog μου περνά το firewall και το άλλο όχι;
    κερατάδες ΙΤ-δες, τρομάρα να σας έρθει...

    ReplyDelete
  2. wow, οι δικοί σας είναι αγριεμένοι εκεί πέρα, όμως δεν είναι κακό αυτό μιας κι εμένα πια μπορείς να με διαβάζεις... όλη μέρα!!!! welcome 2 civilization

    ReplyDelete
  3. Καλά οι δικοί μου είναι τόσο τόσο... τι να πω. Στο τμήμα που ασχολείται με τα αυτοκίνητα (που πρέπει να ενημερώνεται συνέχεια για το τι γίνεται στην αγορά στο χώρο) έχουν κόψει τις σελίδες των αντιπροσωπειών αφού πέφτουν στην κατηγορία "Vehicles". Hello? Φωτιά στους server ρεεε!!!

    Εσένα σε διαβάζω συνέχεια ρε Deuced (γλυψ). Μη το γελάς καθόλου πάντως. Τη τιμητική του είχε από μένα το wordpress χθες!

    ReplyDelete
  4. Ωραία δικαιολογία βρήκες για να μη διαβάζεις τα σεντόνια μου! Και να καταγγείλω πως τον φρίκουλα δεν τον διαβάζεις -πας και γράφεις συνέχεια στον πίνακά του.
    Τα τρία πόδια της φωτογραφίας είναι οι 3 μάγοι που μου έφερναν τα δώρα στα γενέθλιά μου;
    Για τα περιοδικά -χμ, ισχύει ο φαύλος κύκλος "αυτά γράφουμε γιατί αυτά θέλουν οι αναγνώστες και οι αναγνώστες αυτά διαβάζουν γιατί αυτά μόνο γράφονται".
    Για τα μπλογκς είχε η Μανταλένα την ερώτηση -κλειδί, προκειμένου να ξεχωρίζει πόσο ψωνισμένος είναι ο κάθε μπλόγκερ. Τη θυμάσαι;
    Καλημέρα κιόλας.

    ReplyDelete
  5. E, εντάξει. Έναν ISA (ή τύπου ISA) έχετε για Firewall και δεν ξέρει ο μάστορας τί να τον κάνει. Είναι προφανές. Μην του καταλογίζεις πρόθεση. Μάλλον δεν ξέρει τί διάολο να πατήσει για να μην του γκρινιάζουν .
    Πάντως αν κάνετε outsource, εδώ είμαστε. Θα σας κοστίσει κάτι παραπάνω αλλά θα το φχαριστηθήτε.

    Τα περιοδικά και γενικότερα όλα αυτά φοβάμαι ότι δεν τα διαβάζει κανεις τελικά. Ή ότι είναι πολύ λιγότεροι αυτοί που τα διαβάζουν (εξαιρούνται τα espressoειδή που κάνουν μπαμ). Υποψιάζομαι ότι πουλανε αέρα στους διαφημιστές και οι διαφημιστές τα συντηρούν λόγω ονόματος.
    Αλλά η super περιγραφή της λαίδης και του αλήτη παίζει παντού. Τί να κάνεις;
    "The spice must flow".


    Αντε καλημέρες. Μ επιασε και πολυλογία πρωινιάτικα.
    Ωχουουυυυυυυ.

    ReplyDelete
  6. Πως τα φέρνει όμως ε;
    Πριν 4-5 μήνες εκεί που είναι τα 3 πόδια δεν τρέχαμε σαν τους τρελούς με την βρόχα να πέφτει straight through?

    (Ζήλεια και έλλειψη διακοπών ήταν αυτό)

    ReplyDelete
  7. Μoto κανόνισε να βρουμε τα κλειδιά πουθενά πιο "ψαγμένα" και όχι το blog σου δε θα διαβάζω, ούτε απέξω δε θα περνάω. Ρε γαμώτο δε θυμάμαι τι έλεγε η Μανταλένα. Οσο για τους "μάγους" δε ξέρω τι να σε πω. Πολλά δώρα έπεσαν εκείνη την ημέρα. To πίνακα του Deuced μη τον πιάνεις στο στόμα σου. Βγάζω τα απωθημένα μου για όλες τις φορές που με σηκώναν στο πίνακα και δεν ήξερα να πω μάθημα.
    Godot δε θέλω να το πω, να μη το φάω θέλω. Δε πά να λέγεται και ΝΑSA, κανά τρόπο να το αποφύγω ξέρεις; (πέρα από το να τη πέσω στους ΙΤηδες). Δε μπορεί ρε συ να είναι τόσο αέρα πατέρα λεφτά με τα περιοδικά. Τόσο χρήμα? Αλλά από την άλλη, μήπως πολλοί δεν ήταν που πετάξαν ένα σωρό λεφτά για μόνο ένα φύλλο? Εκεί τρέχαμε, με τη βρόχα να πέφτει straight through και να την έχουμε δει τζι-άι-τζο. Γαμάτα ήταν!

    ReplyDelete
  8. χοχοχο στο καθημερινό μου κάτεργο ΕΓΩ είμαι το pc boss (ναι εδώ γελάμε) και μέχρι και ονλάην πόκερ παίζουμε :P

    ReplyDelete
  9. Καλά χαζοί είσαστε και οι δυο σας και μη σας πάρει χαμπάρι ο Ευ-άγγελος γιατί ποιος τον ακούει! Εκεί τρέχαμε ρε; Στο ξέφωτο; Αφού είχαμε οργανώσει ολόκληρη επιχείρηση κάλυψης-απόκρυψης! Από εκεί περάσαμε πιο γρήγορα και από καρχαρίες -ούτε τα μηχανήματα ανίχνευσης θερμοκρασίας δεν μας έπιασαν.
    ΤΒ -εγώ ξεχνάω που έχω κρύψει τα κλειδιά 0ΧΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΣΑΝΤΑ COLORI ΠΟΥ ΤΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ (ΕΓΩ) ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ (βάζω μέσα τις σοκοφρέτες και τα Παπαδοπούλου για να τα κουβαλήσω). ΕΝΤΑΞΕΙ;

    ReplyDelete
  10. χεχε!
    και... συγγνώμη για τη διακοπή

    καλωσήρθατε :-)

    και τώρα μπορείτε να συνεχίσετε :-)

    ReplyDelete
  11. Γεια σου patatra!

    Και συνεχίζω. Εσύ φταις μοτοσκατό που αφήνεις άλλους να κάνουν κουμάντο στα πράγματά σου. Εγώ δε ζήτησα από κανένα να μου κρύψει τα κλειδιά.
    2-1.

    ReplyDelete
  12. Γεια σου Patatras -γύρισες ή δεν έφυγες ακόμα; Πολύ ωραίο το βιβλίο και δεν με κατάθλιψε καθόλου (μόνο με νοστάλγησε).
    Συνεχίζω τώρα (σε ύφος Ντένυς Μαρκορά "ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΣΟΥΛΑΚΙΙΙ ..."): ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΚΙΔΙΟΟΟ σας βόλεψε μια χαρά όσο το κουβάλαγα με τα πράγματά σας! Μια στιγμή το άφησα για να κουβαλήσω τις βαλίτσες σας και ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ!
    Και τα κλειδιά δεν θα τα έκρυβα αν δεν ήταν ... άντε μην αρχίσω να ξανατσιρίζω σαν Ντένυ!

    ReplyDelete
  13. Xμμ.. Στο λιμάνι δεν καθόμαστε ποτέ στις καφετέριες που είναι στον "πάτο του λάκκου" του U που σχηματίζει. Επιλέγουμε πάντα την αριστερή άκρη όπως κοιτάμε τον φάρο από το πλακόστρωτο.

    Πολυκοσμία βλέπω.

    Γράψε καμμιά σεντονοϊστορία για τις 15 μέρες να αευφρανθούμε κι εμείς λίγο.
    :)

    ReplyDelete
  14. Σκιές όταν με το καλό αποκτήσεις και εσύ παιδί(κορίτσι)και γυναίκα, που θα σε ξεποδαριάζουν να τους αγοράσει πολλές βλακείες, όπου βρεις καρέκλα θα κάθεσαι. Και θα είσαι και πανευτυχής που θα σου χαρίζουν χαμόγελα ικανοποίησης.
    :D
    Πολυκοσμία άστα να πάνε. Έχω πάει πολλές φορές Χανιά τέτοιο πράγμα δεν ξαναματαείδα.
    Για σεντόνια τις παραγγελιές στον κύρη του σπιτιού.

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...