Που είναι το βιβλίο;

Η πρώτη μέρα δουλειάς πήγε περίφημα. Τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα από ό,τι μου τα λέγανε στη συνέντευξη, το γραφειάκι μου είναι μια χαρά φωτεινό και οι συνάδελφοι με τους οποίους μοιράζομαι το γραφείο μια χαρά παιδιά. Αλλά το νέο δεν είναι αυτό.

Αντιγράφω από την Ελευθεροτυπία και συγκεκριμένα από την συνέντευξη της Ντόρας Γιαννοκοπούλου:

-Ο γιος σας, ο Λένος Χρηστίδης, είναι επίσης συγγραφέας βιβλίων που βρίσκονται στον αντίποδα της δικής σας γραφής: μοντέρνος, σαρκαστικός, ανατρεπτικός. Πώς ...επικοινωνείτε;

«Αλλη γενιά, νοοτροπία, αντίληψη. Ο καθένας κάνει τη δουλειά του. Εκείνος με χιούμορ αποδομεί τα πάντα. Είναι η παρηγοριά, η χαρά, η περιουσία μου. Σε δυο μήνες θα βγει το καινούριο του βιβλίο "Μονόλογος". Ο άντρας μου, ο Μηνάς Χρηστίδης, με στηρίζει, αλλά έχω περί πολλού και τους φίλους μου. Χωρίς την καθημερινή σχεδόν επικοινωνία μαζί τους δεν μπορώ να ζήσω».

Ναι κυρίες και κύριοι, ο τρόμος ξαναχτυπά τις βιβλιοθήκες μας. Το έτος 2008 αναμένεται καυτό σαν την καλοκαιρινή άμμο της Φαλάσαρνας σε γυμνή πατούσα. Αυτό ήταν το καλύτερο νέο που θα μπορούσα να ακούσω. Άντε λοιπόν, 11 Νοέμβρη την έδωσε την συνέντευξη η μαμά Χρηστίδη! Που είναι το βιβλίο?

15 comments:

  1. Με πιάνεις λιγάκι αδιάβαστο...
    αλλά καλύτερα...
    Για να διαβάσω :)

    :)

    ReplyDelete
  2. Βαλίδορε, πήγαινε να πάρεις τα Χαστουκόψαρα μέχρι να βγει το καινούργιο του. Μετά σε βλέπω να κολλάς σαν την ΤΒ, με τον Χρηστίδη.

    ReplyDelete
  3. AAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHH!!!
    pOU EINAI??? pOU EINAI????De xero pou einai alla molis ekdothei prepei NA STALEI!!!!Επιτέλους!!! Μια όαση, μια λιμνοθάλασσα δροσιάς στην ξηρασία των βιβλιοπωλείων!!! Είναι η χρονιά μου πάει και τελείωσε!!! Και καινούριο βιβλίου του Λένου και καινούρια ταινία του Μπάρτον!!!
    Καλή μέρα αγγελιοφόρε χαρμόσυνων ειδήσεων!!!

    ReplyDelete
  4. 11 Noemvri tin edose????
    Ma ti kanoun??? Tous teleiose to XArti????

    ReplyDelete
  5. Ade pou einai??? ANTE RE TOMBOY PANE PARTO!!!!! An o Dot me xanadei na anoigo apo ta palia tha me skotosei, exei liosei to xarti :D

    Ade pou ta typonoun??? STO ARGYRISTAN??? Bouahahahahhahaha!!

    ReplyDelete
  6. Αυτό λέω και εγώ φουρφουρομάνιακ! Tα δικά μου τα έχω δανείσει και ξανααγοράσει τουλάχιστον 2 φορές το καθένα. Ρεκόρ πωλήσεων του έχω κάμει του συγγραφέα, χορηγό επικοινωνίας πρέπει να με βάλει. Το λιγότερο.

    Που είναι κύριε Χρηστίδη μας το βιβλίο; Ε? Που?

    ReplyDelete
  7. Πάντως, πολύ καλλίτερο τών χαστουκόψαρων, τό μπορορό, μαστρο μότορ!

    Καί τό κλάσιμο στό γέλιο είναι εκεί πού μεταφέρει τό πώς ακούγεται ο καπετάνιος από τά μεγάφωνα όταν , αγγλιστί, ζητά νά κατέβουν/ανέβουν οι επιβάται!

    lol!

    ReplyDelete
  8. Επειδή συμμεριζόμαι το άγχος που εκφράζεται παραπάνω σχετικά με την ημερομηνία κυκλοφορίας του νέου του Χρηστίδη, και επειδή βαρέθηκα να μπαίνω κάθε μέρα στο σάιτ του Καστανιώτη, αποφάσισα να στείλω ένα ιμέιλ στο ινφο@καστανιώτης.κομ. Η απάντηση ήσαν η εξής:


    "Η κυκλοφορία του βιβλίου του κυρίου Λένου Χρηστίδη Μόνολογκ είναι προγραμματισμένη για την άνοιξη και συγκεκριμένα για τις αρχές Μαρτίου."

    Αυτά, καλή αναμονή.

    ReplyDelete
  9. Ρε Vangelaka ούτε να τον γένναγες τον motor. To Bororo είναι το αγαπημένο του από Χρηστίδη!

    Να'σαι καλά ανώνυμε/η φίλε/η εγώ μέχρι το καθημερινό checking του Καστανιώτη έφτασα. Άντε και θα έχουμε party στις αρχές του Μάρτη! Το monologue μη το δένεις κόμπο. Απλά μου κόλλαγε να το φτιάξω έτσι στην εικόνα που έφτιαξα. Στη συνέντευξη η Γιαννακοπούλου το λέει "Μονόλογο" και μάλλον έτσι θα'ναι..

    ReplyDelete
  10. Όχι, όχι, αυτή ήταν η απάντηση που μου δόθηκε κατά λέξη, δεν άλλαξα εγώ τον τίτλο. Οπότε πρόκειται για σύμπτωση με την εικόνα που έφτιαξες.

    Άλλωστε, κατά κάποιο τρόπο το "Μόνολογκ" μου φαίνεται πολύ περισσσότερο Χρηστίδης απ' ότι το "Μονόλογος".

    ReplyDelete
  11. ...και για του λόγου το αληθές, εν τέλει ήρθε να το επιβεβαιώσει και το ίδιο το σάιτ του Καστανιώτη.

    κλικ. =)

    ReplyDelete
  12. Vangelaka, είσαι πολύ μικρός (ηλικιακά εννοώ) για να εκτιμήσεις το Μπορορό -και γι΄αυτό μου κάνει εντύπωση η προτίμησή σου!
    Περίεργο τρένο είσαι κάποιες φορές αδερφάκι μου!

    ReplyDelete
  13. @ tomboy... Καλά, μιλάμε γέλασα πάρα πολύ μέ τό σχολιάκι σου!

    @ μότορ... Ε, οπότε απίθανα σούπερ βιβλίο είναι τό μπορορό αφού αρέσει σέ κάποιον (ο οποίος μάλιστα δέν "βλέπει" σημαντικά υποφαινόμενα στό κείμενο) περισσότερο από τό πράγματι ευχάριστο χαστουκόψαρα!

    ReplyDelete
  14. Ναι όντως -αν εξαιρέσει κανείς το τέλος του βιβλίου που γίνεται τραλαλά και τρία μύδια.
    Πάντως εσύ ρε παιδάκι μου ... τι να πω ... καλός είσαι, έξυπνος είσαι, με ερεθίσματα από σωστές πηγές (αναφέρομαι και στην ταινία που σου έχω τάξει) ... πως βγήκες έτσι ανάποδος;

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...