Τα ψώνια του μήνα

Πρώτο και καλύτερο, η αφεντιά μου!
Γεια σας, γεια σας λοιπόν, και μη γκρινιάζεις που έκανα 2 αιώνες να γράψω. Πρώτον, έχω κάνει και τρεις αιώνες οπότε πάλι καλά να λες. Δεύτερον, σιγά μη γράφω μέρα παρά μέρα, είπαμε, βα-ριέ-μαι.

Τέλος πάντων, τώρα που μαζεύτηκαν πολλά τα νέα, στρώθηκα.
Ο μήνας αυτός, μέχρι στιγμής, πάει καλά (χτύπα ξύλο, χτύπα το κεφάλι σου στο ξύλο, χτύπα κάτι τέλος πάντων...). Αλλά ας δούμε αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα:
  1. Υγεία --> Ένα ατύχημα της κόρης που έφαγε ένα τετράδιο στο μάτι λόγω ατσούμπαλης φίλης, ευτυχώς κρίθηκε επιφανειακό. Η κόρη το έπαιξε πειρατής για λίγες ώρες και τώρα έχουμε εστιάσει στο να ανεβάσουμε τις επιδόσεις μας στην ρίψη σταγόνας στο κέντρο του ματιού. Δύσκολο το σπορ!
  2. Οικονομία --> Σταθερά. Δηλαδή σταθερά πια δεν πληρώνομαι στην ώρα μου. Αυτό δημιουργεί ένα χάος στην οργάνωση του μήνα, καθώς οι προτεραιότητες αλλάζουν πιο γρήγορα από κορίνες στα χέρια ζογκλέρ. Τι είπες; θέλεις foundation; Λυπάμαι καλή μου. Μέχρι να πληρωθείς περιορίσου σε αυγά, γάλα, ψωμί για τοστ. Αυτό το μήνα πάντως τα καταφέραμε και κάναμε και πολυτέλειες...
  3. Σχέσεις --> Μου λείπουν οι φίλες μου και οι οικογένειά μου. Τα τελευταία 10 χρόνια. Η αλλαγή πόλης τα έχει αυτά. Και η αλήθεια είναι ότι όλο το skype του κόσμου να έχεις, πάλι σου λείπουν. Όμως ευτυχώς που υπάρχει ο ΟΣΕ. Βγάζεις εισιτήριο Αθήνα - Θεσσαλονική (ή και το αντίστροφο) με 9 ευρώ, και τσουπ! Έρχεται η μανούλα το άλλο Σ/Κ!Yay!
Οι πολυτέλειες του μήνα:

November list
1
LA Gear Fleece hoodie 
6
No Fear sweater
2
Olympus Sweatpants
7
Men slippers (Barcelona)
3
LA Gear Sweatpants
8
Lee Cooper belt
4
LA Gear Skeggings
9
12 pack socks
5
Sephora
10
Fleece Cambri
Nail polish --> Be a millionaire
11
Miso Polka dot skater dress
Nail polish --> Surfin USA
12
Golddigga jeggings
Universal lip liner
13
EOS lip balm (raspberry)
Crayon lèvres glossy
14
Golddigga patent boots
Πριν πεις "μας δουλεύεις κοπελιά, με τόσα λεφτά γκρινιάζεις κιόλας" θα σου πω ότι δεν έδωσα πάνω από 160 ευρώ. Τα ρούχα είναι όλα αγορασμένα από το Sportsdirect.com, στο οποίο βρίσκεις μέχρι και τζιν με 2,5 ευρώ (αγόρασα - φόρεσα - approved!). Στα φέρνουν σπίτι με DHL και είσαι jet. Άντε, θα τη βγάλουμε και φέτο...

Σε άλλα νέα τώρα. Καθώς στο γενεαλογικό μου δέντρο κάπου πρέπει να μπλέκεται μια αρκούδα, το laser αποτελεί μονόδρομος. Το ινστιτούτο που πήγαινα μου ήταν πλέον δύσκολο, τα ραντεβού ελάχιστα, ήταν και μακρυά, άστα να πάνε. Έτσι βρήκα κάτι κοντύτερα, κέντρο Γλυφάδας δηλαδή. Τώρα κρατήσου. To όνομά του είναι Athens Beverly Hills. Δε θα σου πω πολλά. Πήγα-το λάτρεψα-θα ξαναπάω. Οι χώροι του είναι πολυτελείς, το προσωπικό άψογο και οι τιμές του λογικές (που δεν το περίμενα, να πω την αλήθεια, και με εξέπληξαν πολύ ευχάριστα!). Ουσιαστικά πρόκειται για ιατρικό κέντρο και όχι ινστιτούτο ομορφιάς, πράγμα που εμένα μου αρέσει περισσότερο καθώς θέλω απέναντί μου έναν επαγγελματία, με επιστημονικές γνώσεις και όχι μια κοπέλα που θα προσπαθήσει να μου πουλήσει. Στο θέμα του laser ειδικά, έχουν ένα από τα καλύτερα μηχανήματα, είναι εντελώς ανώδυνο και αποτελεσματικό. Μπράβο σας!


Τέλος άφησα το καλύτερο (για μένα). Ωραία τα ρούχα, τα καλλυντικά και τα κοσμήματα αλλά εμένα με ενθουσιάζουν τα κινητά. Και επειδή λόγω budget, τελευταία αγορά ήταν ένα i-phone για τη κόρη, ήρθε μετά από ένα χρόνο και η δικιά μου σειρά. Μετά από ψάξιμο (έχω λιώσει το gsmarena και τα forum) και με την ευγενική επιχορήγηση της νέας εταιρίας τηλεφωνίας, απόκτησα 240ευρώ για ξόδεμα. Κατέληξα σε αυτό της φωτογραφίας. LG optimus L9 ii (d605). Έχει τεράστια οθόνη, εμπρόσθια κάμερα (υπόσχομαι selfies), κανονική κάμερα 8 megapixel, αρκετή μνήμη για εφαρμογές και αξιόπιστο service. Αναλυτικά χαρακτηριστικά δες εδώ. Το μόνο που απομένει είναι να το πάρω στα χέρια μου (άντε καλή μας εταιρία, στείλε το το ρημάδι!).

Φιου! Τα'πα και τελείωσα. Εσύ τι άλλα; Βγάζεις καινούριο δίσκο, περιοδείες; Για πες...

7 comments:

  1. καλημερα! θα πω μεγεια και καλοριζικα, ολα για ολους σας! εγω σου γραφω αρκετα αρρωστη, δηλαδη με αρκετο βηχα, τοσο που τα βρισκω σκουρα να κοιμηθω, βγω, φαω, πιω. κατα τα αλλα ολα κυλουνε ηρεμα, διαβασμα για την εξεταστικη που ελπιζω να ειναι η τελευταια ως προπτυχιακη! οσο για το σαιτ με τα ρουχα μπαινει απο τωρα στα αγαπημενα...για τα τζιν..με τα 2,5 ευρω... ο ενθουσιασμος μου ειναι τεραστιος!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ώχου μωρέ! Περαστικά κορίτσι μου! Αυτός ο βήχας είναι πολύ ύπουλο πράγμα. Και στο γραφείο έχουν αρρωστήσει αρκετές κοπελες και είναι μεγάλο βάσανο να μη μπορείς να κοιμηθείς. Καλή επιτυχία στην εξεταστική σου και καλό κουράγιο!
      To sportsdirect μου το έμαθαν συνάδελφοι (με παιδιά) που βαρέθηκαν να δίνουν 20 ευρώ για τη φόρμα του μικρού Γιαννάκη. Ό,τι έχω πάρει μέχρι τώρα, μας έχει βγει τέλειο και από μέγεθος και από εφαρμογή. Τα μεταφορικά του είναι ακριβούτσικα (7ευρώ για ρούχα, 10ευρώ αν το πακέτο περιέχει παπούτσια) αλλά είναι σε 3 μέρες από την παραγγελία στη πόρτα σου, με courier. Το jean το είχα πάρει 2,40 χα χα το έλεγα στη πεθερά μου και δε με πίστευε!

      Delete
  2. Αυτό το κέντρο που πας για laser πολύ μου κέντρισε το ενδιαφέρον!
    Έχει μόνιμο αποτέλεσμα μετά από κάποιες συνεδρίες ή πας όποτε θες εσύ?
    Ας μην αναφερθώ στα τζην με 2,5 ευρώ!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλησπέρα Κοραλλία! Το συγκεκριμένο κέντρο ακολουθεί την εξής τακτική (που επειδή το έχω ψάξει το θέμα είναι και η μόνη σωστή). Κάνεις την πρώτη συνεδρία και σε 15 μέρες ξανακάνεις (χωρίς κόστος) για να είναι σίγουρο ότι έχουν πιάσει το μέγιστο αριθμό τριχών. Αυτό το κάνουν για τις τρεις πρώτες συνεδρείες (6 το σύνολο δλδ). Το αποτέλεσμα είναι οριστικό. Για το πρόσωπο συνήθως θέλει περίπου 10 συνεδρείες, το διάστημα όμως στο οποίο θα γίνουν γίνεται ολοένα και πιο αραιό. Στο τέλος χρειάζεσαι το πολύ μία επίσκεψη το έτος και αν. Όλα βέβαια εξαρτώνται από το πρόβλημα που έχεις και το χρώμα τόσο της τρίχας όσο και του δέρματος (π.χ. δεν είναι αποτελεσματικό στις ξανθιές). Η μητέρα μου κλείνει πλέον ένα ραντεβού το χρόνο, το οποίο είναι και οικονομικό γιατί δε χρειάζεται να χτυπήσουν παντού, και είναι οκ. Σκέψου ολόκληρο καλοκαίρι να μην έχεις να σκεφτεις μπικίνι, μασχάλες, πόδια! Το συστήνω ανεπιφύλακτα πάντως. Ακόμα και το κόστος να βάλεις, αν σκεφτείς πόσα δίνεις για κεριά ή αφρους και ξυραφάκια, πιο φτηνα σου βγαίνει (άσε που γλυτώνεις τη ταλαιπωρία). Αξίζει πάντως να τους επισκεφθείς και να τους ζητήσεις να σε ενημερώσουν, είναι πολύ εξυπηρετικοί.
      Για τα τζην πιστέψτε με, είναι μια χαρά (και καθόλου μαμάς)! Αλλά και για αθλητικά, πάλι φθηνό είναι :)

      Delete
    2. Δυστυχώς ανήκω στις πιο ανοιχτόχρωμες, έχω και λεπτή τρίχα οπότε δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι αποτελεσματικό σε μένα. Ίσως κλείσω όμως ένα ραντεβού να ρωτήσω ό,τι θέλω! Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, θα τα λέμε και από εδώ στο εξής! Μου αρέσει πολύ το blog σου! :)

      Delete
    3. Η λεπτή τρίχα δε σημαίνει τίποτα. Το θέμα είναι η συγκέντρωση μελανίνης. Ναι, το καλύτερο είναι να τους κάνεις ένα τηλέφωνο ή να πας από εκεί και να σε δουν και να σου πουν. Μπορεί να έχουν κάποια λύση που εγώ δε ξέρω :) To μόνο σίγουρο, μακρυά από προσφορές με μηχανήματα IPL. Πονάνε και δεν είναι αποτελεσματικά.
      Δε χανόμαστε πλέον! Είτε εδώ, είτε σε εσένα, είτε στις γειτόνισσες, θα τα λέμε :D

      Delete
  3. Μου αρέσει η φάση του blog σου!
    Εννοείται σε ακολούθησα πίσω στο bloglovin <3
    φιλιάα

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...