The Unpaixtable blogger award!

Πολύ award βρε παιδιά! Μου θυμίζει νηπιαγωγείο που όοοολα τα παιδάκια έπαιρναν από ένα βραβείο, μη μείνει κανένα στενοχωρημένο :)

http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award


Ήρθε και η σειρά μου λοιπόν. Και μάλιστα επειδή είμαι τελείως μούχλας και κάνω καιρό να γράψω νέα post, το βραβείο μου ήρθε από δύο, τα εξής γλυκύτατα κορίτσια:

Το βραβείο αυτό έχει κανόνες λέει, μην ακούσεις κανόνες και τρομάξεις, απλά πράγματα.
  • Στην αρχή της ανάρτησης να αναφέρεις ποιος σε βράβευσε και βάλε σύνδεσμο προς το blog του.
  • Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις.
  • Οι έξι ερωτήσεις είναι ίδιες ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους.
  • Πρότεινε 5 άτομα για το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog τους.
  • Και μή ξεχνάς! Κάτω απο την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε σύνδεσμο προς την ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award) και όταν το κάνεις κάνε ένα shoutout στο all4blogs για να σε προσθέσει στη λίστα με τους συμμετέχοντες.
Ερωτήσεις λοιπόν (με κάνετε και νιώθω μία star)
1) Intro (όνομα, τοποθεσία, ζώδιο, blog platform)
Υπογράφω ως tomboy, μπορείς να δεις το γιατί στο κάτω μέρος του blog μου. Γράφω από την Αθήνα αλλά πάντα η Θεσσαλονίκη έρχεται πρώτη, είμαι Τοξότης (το πιο γαμάτο ζώδιο ό,τι και να λες), αυτό το τελευταίο αρνούμαι να το απαντήσω. Μάτια έχεις και βλέπεις.

2) Ποιο είναι το μοττο του Blog σου?
Το moto του blog μου είναι μια Yamaha XT660 που ο οδηγός της με πηγαινοφέρνει όπου θέλω :P

3)Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι ποιο θα ήταν και γιατι?
Αν ήταν παιχνίδι, ό,τι παιχνίδι και να ήταν, θα το είχα σίγουρα διαλύσει. Αυτό έκανα με όλα μου τα παιχνίδια γιατί έπρεπε να  μάθω πως λειτουργούν.

4)Όταν γίνω διάσημη Blogger θα...
Δε θέλω να γίνω διάσημη blogger. Πάει και τελείωσε. Μετά πώς θα γράφω μεθυσμένη στις 3 τα ξημερώματα, θα πρέπει να ανοίξω άλλο blog; Και μετά να γίνει και εκείνο διάσημο, γιατί οι stalkers θα το ανακαλύψουν και μετά φτου και από την αρχή; Α πα πα...

5)Κάνε φίρμα τη λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου
Η ανάρτηση αυτή δεν είναι ακριβώς δική μου αλλά της κόρης μου. Σας παρουσιάζω λοιπόν, εικονογραφημένο, "Το μισό ουράνιο τόξο"

6) Ποια κατηγορία blog θα ήθελες να αφανίσεις απο την blog-όσφαιρα και γιατί;


Δυστυχώς έχουν σχεδόν εξαφανιστεί τα blog που ήθελα να διαβάζω, blog καθαρά προσωπικά. Για τα υπόλοιπα, δε με ενδιαφέρει καν αν υπάρχουν ή όχι.

Και μετά έρχεται η 7η ερώτηση που είναι διπλή.

7α)Για ποιο πράγμα που κατάφερες είσαι περισσότερο περήφανη
Για τους ανθρώπους που έχω επιλέξει να είναι δίπλα μου. Για όλες τις σημαντικές αποφάσεις που πήρα μέχρι τώρα και δεν το έχω μετανιώσει. Και το κυριότερο, για το ότι βρήκα BB cream που να μου ταιριάζει μου χα χα χα...

7β)Πιο αγαπημένο σας καλλυντικό (είδος,μάρκα,χρώμα) δεν αποχωρίζεστε και δε λείπει από την τσάντα σας

 Βρήκες άτομο τώρα! Που έπρεπε να φτάσει τα 35 για να αποφασίσει ότι πρέπει επιτέλους να βάφεται! Αν πιάνεται πάντως, κουβαλάω συνήθως Lip balm, το Everon Lip της Weleda το οποίο είναι το καλύτερο lip balm ever, είναι άχρωμο και είναι και τελείως φυσικό.

Κάτσε να χώσω τώρα και τους άλλους. Λοιπόν
  1. Όμορφη κάθε μέρα 
  2. Σοφία από το Beauty in crisis 
  3. Crazy Jazzy Tips 4 everyone 
  4. Kατερίνα από το The KMProjects 
  5. Irene από το Blushing Loves
H δική μου 7η ερώτηση είναι (τα ρα τα ταμ, τα ταμ...) 
Ποια είναι η μεγαλύτερη γκάφα που έχεις κάνει; ε;

15 comments:

  1. :) Σ'αρέσουν τα προσωπικά blog ε??υπάρχουν αρκετά νομίζω!
    αχχαχα γέλασα με την bb cream!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα! Μου αρέσουν εκείνα τα blog που είναι τόσο προσωπικά που μοιάζει να απευθύνονται μόνο στον ιδιοκτήτη τους. Είμαι πολύ ιδιότροπη και ελάχιστα μου αρέσουν τόσο ώστε να συνεχίζω να τα διαβάζω με το πέρασμα των χρόνων.
      Μα όχι πες, δεν είναι άθλος να βρεις bb που να σου κάθεται;

      Delete
  2. Ευχαριστω!!! Υπεροχο το award και οι απαντησεις με εκαναν και γελασα..keep the good job lady και συγχαρητηρια! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ σε ευχαριστώ, που μπήκες στον κόπο να το διαβάσεις! Περιμένουμε τώρα τις απαντήσεις σου :)

      Delete
  3. τοξοτης ειναι το αλλο μου μισο - κολλητη μου! Σας συγχαιρω που μας υπομενετε εμας τα καρκινακια!
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καρκίνος είναι η κόρη μου, αν μπορώ ας κάνω αλλιώς :)

      Delete
    2. ειστε αδερφες ψυχες ειμαι σιγουρη! επισης 3 πραγματα, πρωτον καλημερα!, δευτερον, ΚΑΤΑΛΑΘΩΣ διεγραψα το σχολιο σου για το Fresh line στην προσπάθεια μου να απαντησω... ωιμε.. περνα να το ξαναγραψεις γιατι νιωθω πολύ άσχημα!
      τριτον. έχω και γω ενα παλιο μπλογκ ξεχασμενο και ειναι οπως το περιγραφεις.. αν θες πες μου τη γνωμη σου
      http://irethblog.blogspot.gr/

      Delete
  4. Σε ένα πράμα ταυτίζομαι.....έπρεπε να φτάσουμε εσύ στα 35 κι εγώ στα 32 για να παίξουμε με τα καλλυντικά....
    Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χα χα παλιμπαιδισμό το λένε τώρα αυτό, κρίση ηλικίας, δε ξέρω. Προτιμώ να λέω ότι τόσο καιρό είμαστε απασχολημένες με άλλα πολύ σημαντικότερα πράγματα και υψηλές ιδέες (ξέρεις τώρα, δουλεύω σα το σκύλο ολημερίς, έχω να πλύνω το μπαλκόνι κλπ κλπ) και τώρα που χαλαρώσαμε, ας δώσουμε μια ευκαιρία και στα καλλυντικά :D Τις καλημέρες μου :)

      Delete
    2. μανίτσες μια απο τα ίδια..αδερποφτές που λέμε και στο village...

      Delete
    3. Που θα πάει! Θα τα μάθουμε ΟΛΑ!

      Delete
  5. Χα χα. Πολύ διασκεδαστικές οι απαντήσεις σου :) Και ειλικρινείς!Πάνω απ'όλα! Συγχαριτηρια για το βραβειακι!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ συνονόματη και καλώς σε βρήκα!

      Delete
  6. Ωχ... Τοξοτάκι, Καρκινάκι εδώ...
    Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ unpaixtable, απολαυστικές οι απαντήσεις σου, θα το κάνω το συντομότερο δυνατό!!!
    Φιλάκια πολλά!! You r amazing lady ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Βρε βρε καρκινάκια μαζεμένα! Μετά τη κόρη καρκίνο, νομίζω μπορώ να αντέξω τα πάντα! Βεβαίως και να κάνεις ανάρτηση, περιμένουμε... Φιλιά πολλά!

      Delete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...