Να προσέχεις άλλη φορά, χαζή! - Σημείωμα στον εαυτό μου.

Αυτό το μήνυμα θα μπορούσε να αφορά τη φίλη συνοδηγό. Που διάβασε το τελευταίο βιβλίο self-help και πίστεψε ότι μπορεί να βάζει μάσκαρα, να μιλάει στο κινητό και παράλληλα να προσπαθεί να διασχίσει δρόμο στον οποίο έχει ένα STOP μεγαλύτερο από το κεφάλι της Minnie Driver, και όλα αυτά επειδή το παλιοβιβλίο έλεγε ότι γυναίκες έχουν multitasking μυαλά. Όπου φυσικά, τρώει ένα τρακάρισμα όλο δικό της. Μυαλά, έλεγε το βιβλίο κοπελιά, όχι χέρια-πόδια-μάτια.


Ωστόσο, με την παραπάνω κοπελιά θα ασχοληθούμε άλλη φορά. Σήμερα έχω νεύρα με εμένα. Ο λόγος είναι γιατί παρασύρομαι σαν παιδάκι και δε δίνω προσοχή εκεί που πρέπει. Όσες παρακολουθείτε τα σχόλιά μου, ξέρετε γιατί είμαι εκνευρισμένη. Αυτό το post το κάνω για να μου θυμίζει κάποια πραγματάκια πριν αγοράσω κάτι διαδικτυακά:

  • Πάντα, μα πάντα, διάβασε αναλυτικά το τμήμα συχνών ερωτήσεων (FAQs) μιας σελίδας που πουλάει προϊόντα ή υπηρεσίες. Σιγουρέψου ότι αυτά που γράφουν είναι λογικά και νόμιμα. 
  • Οι όροι συνεργασίας θα πρέπει να είναι ξεκάθαρα διατυπωμένοι σε απλή γλώσσα. Εταιρίες που πετάνε νομικούς όρους που δεν καταλαβαίνεις εύκολα, σε αποθαρρύνουν να διαβάσεις και να κατανοήσεις τι ακριβώς δέχεσαι.
  • Δώσε ιδιαίτερη βάση στη πολιτική επιστροφών. Εταιρίες που δεν δέχονται επιστροφές, ή δεν σου επιστρέφουν τα χρήματα σου σε περίπτωση υπαναχώρησης (μπορείς να δεις σχετική νομοθεσία) θα πρέπει να βγαίνουν εκτός προτιμήσεων. Είναι δικαίωμά σου ως καταναλωτής/τρια να μετανιώσεις και να θέλεις να επιστρέψεις αυτά που πήρες (εφόσον δε τα έχεις χρησιμοποιήσει) και να πάρεις πίσω τα χρήματα που έδωσες (όχι τα μεταφορικά έξοδα). Η νομοθεσία είναι με μέρος σου.
  • Διάβασε την ουσία και όχι τα διαφημιστικά ή αμφίσημα λόγια. Παράδειγμα, μια εταιρία μπορεί να διαφημίζει ότι πουλάει προϊόντα επώνυμων εταιριών. Το επώνυμο είναι υποκειμενικό. Επώνυμες είναι όλες οι εταιρίες. Μη κολλάς λοιπόν στο επίθετο. Δες ποιες πραγματικά είναι οι φίρμες που εκπροσωπεί ένα διαδικτυακό μαγαζί και όχι λόγια του αέρα.
  • Πριν προχωρήσεις σε αγορά, ρώτα και μάθε για την ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών. Διάβασε κριτικές από άλλους καταναλωτές και μην ντρέπεσαι να ρωτήσεις την ίδια την εταιρία για κάτι που δεν καταλαβαίνεις. Τα λεφτά σου θα τους δώσεις άλλωστε.
  • Και το κυριότερο, ρώτα τον εαυτό σου "Πραγματικά, έχει να μου προσφέρει κάτι αυτή η αγορά;" ή απλά αισθάνεσαι σαν παιδάκι σε ζαχαροπλαστείο και τα θέλεις ΟΛΑ; Μάθε να είσαι εγκρατής και να αισθάνεσαι καλά όταν έχεις κάνει μια αγορά που διάλεξες με αντικειμενικά κριτήρια και όχι γιατί οι ορμόνες σου βάρεσαν κόκκινο.
Αυτά σχετικά με τα νεύρα μου. Σας ζάλισα ε; Τι να κάνουμε, είμαι νευρόσπαστο και πρέπει να ξεσπάω. Στα καλά νέα της εβδομάδας τώρα. 
Ωραίο το έκανα το bannerακι ε;
Αγόρασα παπούτσια. Πφφφ σιγά το πράμα ρε κοπελιά θα πεις. Εμένα όμως, άμα θέλεις να ξέρεις, αυτό το ζήτημα είναι πολύ δύσκολο να το διαχειριστώ. Γι' αυτό φοράω χειμώνα καλοκαίρι all star και στα μεγάλα κέφια biker. Αλλά επειδή είπα φέτος να νοικοκυρευτώ και να γίνω άνθρωπος, είπα να δοκιμάσω τακούνια (ουυυυ επιφώνημα θαυμασμού). Τι τακούνια όμως; Όχι πολύ ψηλά, όχι πολύ κοντά. Και δε θα με πονάνε τα πόδια μου; Και τι σχέδιο να έχουν τα παπούτσια; Οι αγκράφες δε μου αρέσουν. Άστα λέμε, σκέτη κούραση. Τελικά κατέληξα σε αυτά της φωτογραφίας (σε μαύρο) που τα φοράω όλη μέρα και είναι ξεκούραστα και μια χαρά σχεδιάκι και πολύ το χάρηκα. Το μόνο που μου τη δίνει είναι ότι στο Αμέρικα τα πουλάνε 65ευρώ και εδώ 110, και μάλλον πρέπει να βρω τρόπο να τα αγοράζω από εκεί (θα βάλω τη ξαδέρφη στη Νέα Υόρκη). Η TOMS τρέχει μια καμπάνια όπου για κάθε ζευγάρι παπουτσιών που αγοράζεις, δίνουν ένα ζευγάρι σε παιδί στην Αφρική. Επίσης έχουν πολύ καλή συσκευασία. Τέλος να προσθέσω ότι αν επισκεφθείτε το κατάστημα Tsouderos στο Metro mall στον Άγιο Δημήτριο, να ζητήσετε να σας εξυπηρετήσει η Βίλμα. Είναι η ευγενέστερη υπάλληλος σε κατάστημα υποδημάτων που έχω γνωρίσει και ξέρει τι να σου προτείνει (που εμένα ούτε που πήγαινε το μυαλό μου).

Να την πάρεις, είναι καλή σου λέω!
Σε επόμενα καλά νέα, βρήκα κρέμα χεριών που να μου ταιριάζει. Πήγα να αγοράσω δώρο για την κολλητή της κόρης μου στα Body Shop (γενιές και γενιές) και στο ταμείο έπεσε το μάτι μου στο σωληνάριο. Absinthe purifying hand cream, τιμούλα αν δε κάνω λάθος 4 ευρώ τα 30ml. Η καλή κοπέλα παύλα πωλήτρια μου είπε ότι το κύριο συστατικό της κρέμας είναι αψιθιά και βούτυρο καριτέ και είναι ειδική για να καλύπτει μυρωδιές στα χέρια (από εκείνα τα κρεμμύδια που καθάριζα τις προάλλες όταν ο σύζυγος είχε όρεξη για χοιρινό ρολό στο φούρνο). Επίσης δεν είναι καθόλου λιπαρή. Ε λοιπόν είχε  100% δίκιο και τη λάτρεψα την κρεμούλα για όλα τα παραπάνω αλλά και για τη συσκευασία που είναι σα σωληνάριο τέμπερας. Το άρωμα της είναι πολύ φρέσκο και "πράσινο" και κρατά ώρες. Κυριολεκτικά, ώρες. Θα κάνω και το τεστ με το καθάρισμα σκόρδων και ψαριών και εκεί θα φάνει η αξία της.

Στα υπόλοιπα νέα, ήρθε το Glowbox Οκτωβρίου χθες, απογοήτευση σκέτη ήταν, δε μπαίνω ούτε στον κόπο να βγάλω φωτογραφίες. Το highlight ήταν το χρώμα του crayon που αποφάσισα να δώσω σε κανένα τετράχρονο κοριτσάκι να βγάζει τα απωθημένα του. Τόσο ροζ και τόσο glitter δεν έχω ματαξαναδεί. Δες εδώ. Ατυχέστατη κατά τη γνώμη μου επιλογή καθώς ένα τέτοιο χρώμα θα μπορούσε να δοκιμαστεί μόνο από πολύ τολμηρές. Επίσης, έχω μια απορία για το κατά πόσο επιτρέπεται η διανομή συμπληρωμάτων διατροφής από τρίτους (όχι φαρμακεία δηλαδή), ακόμα και αν πρόκειται για δειγματισμό, καθώς ο ΕΟΦ αναφέρει ότι
 "Η διάθεση συμπληρωμάτων διατροφής στο κοινό επιτρέπεται μόνο από τα Φαρμακεία και αυτό θα πρέπει να αναγράφεται στις διαφημιστικές καταχωρήσεις, άμεσες ή έμμεσες (advertorial, publi κτλ.). Απαγορεύεται κάθε διαφήμιση διάθεσης με οποιονδήποτε άλλο τρόπο («πόρτα-πόρτα», τηλεφωνικώς κλπ.)"
Είπαμε, είμαι στριμμένο άντερο και όλα θέλω να τα μαθαίνω.
Εσύ τι άλλα; Όλα καλά;

5 comments:

  1. Καλημέρα σου. Νευρα έχω και γω πολλα, δεν εχει ερθει ακομη το Glowbox ωστε να μπορω να το κακολογω ανετα. Ειναι που ειναι ασχημο του κουτι του μηνα, αργει να ερθει κιολας και με τα 14 ευρω που εδωσα, λυπαμαι πολυ. Σε αλλα νεα μεγεια σου οι αγορες, καλοφορετα ολα!!

    ReplyDelete
  2. Σε ευχαριστώ κορίτσι! Ξέρεις τι δύσκολο είναι να έρθει κανείς μέχρι τη Λάρισα; Μιλάμε για πολύ δυσπρόσιτο μέρος. Κάμποι, βουνά, ραχούλες... Μέχρι το τέλος της εβδομάδας είπε η εταιρία, έχεις ακόμα χρόνο.
    Για πολλούς ακόμα λόγους που δεν μπαίνω στον κόπο να γράψω εμένα με χάνουν από πελάτη. Δε πειράζει όμως, έχει και αλλού :)

    ReplyDelete
  3. Ελπίζω να τα χαρείς όλα! :) Καλοφόρετα!

    ReplyDelete
  4. Για άλλη μια φορά συμφωνούμε. Η συγκεκριμένη εταιρεία με έχασε κι εμένα από πελάτισσα.... Εγώ το φωτογράφισα αλλά δεν έχω διάθεση να το ποστάρω. :( Πιο πολύ λυπάμαι τα 14 ευρώ μου και πόσα ωραία πραματάκια θα έπαιρνα αν δεν τα έδινα σε ένα κουτί που καθόλου δεν τα άξιζε.
    Να είπα τον πόνο μου κι εγώ.
    Με γεια τα παπούτσια, καλοπάτητα!

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...