Τι; Ένα βραβείο για μένα; Ω τι λέτε!

Κοίτα να δεις τώρα! Αυτό με τα blog που δίνουν βραβεία το ένα στο άλλο εγώ δεν το ξερα. Εκεί παλιά στο 2005 που έγραφα συχνά πυκνά, τέτοια πράγματα δεν είχαμε. Ο μεγαλύτερος καημός μου ήταν να βρω πώς μπορώ να αλλάξω καμιά γραμματοσειρά ή background, γιατί σε πληροφορώ ότι αυτά τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα τότε. 

Επίσης με το blog έχω μια σχέση αγάπης-μίσους, πότε μένει έρημο για μήνες, πότε γράφω απανωτά. Να, όπως τώρα που πήρα αυτά τα παλιοκούτια και ενθουσιάστηκα και άφησα και σχόλια σε άλλα blogs η καταραμένη. Αλλά άμα αφήνεις σχόλια, σε μαθαίνει ο κόσμος και έρχεται στο σπίτι σου και να και τα βραβεία. 

Υπάρχει λοιπόν λέει ένα τέτοιο βραβείο που λέγεται Liebster blog award και το δίνουν οι bloggers αναμεταξύ τους, αρκεί να έχεις λιγότερους από 20 αναγνώστες. Όταν πρωτοβγήκε στην πιάτσα το βραβείο αυτό, έπρεπε λέει να έχεις κάτω από 200 αναγνώστες αλλά κόψε κόψε έπεσε στα 20. Μαζί με το βραβείο, πάνε πακέτο και ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσεις, σε δουλειά να βρισκόμαστε δηλαδή.

Άκου 20 αναγνώστες! Εδώ 10 έχουμε και βαριόμαστε να γράψουμε. Τέλος πάντων, το βραβείο αυτό μου το έδωσε η Maria Markantoni από το Αll things 4 beauty και την ευχαριστώ πολύ, αλλά μου έβγαλες δουλειές Μαράκι δευτεριάτικα. Τι να κάνω, θα απαντήσω, γιατί τόσο καλός άνθρωπος είμαι.



1) Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνεις μόλις ξυπνήσεις; 
Κοιτάω το ξυπνητήρι και μετά ξανακοιμάμαι. Άμα πρέπει να σηκωθώ, θα με ξυπνήσει ο άντρας μου (τι τον έχω δηλαδή!) 

2) Ξέρεις να οδηγείς;
Βεβαίως και είναι από τα καλύτερα πράγματα που μου έχουν συμβεί.

3)Σπουδάζεις; και αν ναι τι;
Γκμχ, γκμχ είμαστε μιας κάποιας ηλικίας εδώ πέρα, δεν τα ρωτάμε έτσι αυτά τα πράγματα! Τα χρόνια των σπουδών είναι ένα τοπίο στην ομίχλη, κάτι πρέπει να σπούδασα και εγώ κάποτε, δε θυμάμαι ακριβώς...

4) Ποια έιναι η χειρότερη φοβία σου;
Αράχνες, από αυτές τις γρήγορες που χοροπηδάνε. Ewwww!

5)Πως πίνεις το καφέ σου;
Ο σύζυγος συχνά λέει ότι αυτό που πίνω είναι η ντροπή του καφέ. Δηλαδή, πολύ γάλα, πολύ ζάχαρη ε άντε ας βάλουμε και λίγο καφέ μέσα (γαλλικό, εσπρέσο, ό,τι να 'ναι)

6)Απο ποιο μαγαζί συνηθίζεις να ψωνίζεις πιο συχνά;
(Κατεβάζει το κεφάλι ντροπιαστικά...) ΑΒ Βασιλόπουλος. Προέχει η οικογένεια.

7)Αγαπημένο χόμπι;
Κατασκευή μεταλλικών κοσμημάτων 

8)Γόβες ή πλατφόρμες;
Μπορώ να πάρω την κουρτίνα καλέ κυρία; Όχι ε; Άντε καλά. Πλατφόρμες (με το ζόρι)

9) Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή που σου έχουν δώσει;
Να ντύνεσαι ζεστά (η μανούλα μου)

10)Ποιο είναι το αγαπημένο σου ποτό;
Τζιν με τόνικ

11)Αγαπημένο γλυκό;
Προφιτερόλ από τον Ελενίδη (γιατί ναι, εκεί πάνω στη πατρίδα τα γλυκά μας είναι καλύτερα)

Τις απαντήσεις της Μαρίας θα της βρεις εδώ

Άντε τα κατάφερα και μπράβο μου. Να υποθέσω ότι τώρα πρέπει να φορτώσω την κατάρα σε κάποιον άλλο; Αχ δεν γνωρίζετε που μπλέξατε καλά μου παιδιά... Ψάχνοντας τα παλιά κιτάπια του blog, είδα ότι παρόμοιο παιχνιδάκι είχαμε στήσει πίσω στο 2007 (χωρίς βραβεία και τέτοια, δες εδώ και μετά εγώ εδώ) Αφού πρέπει να διαλέξω ένα blog, λοιπόν διαλέγω αυτό. Γιατί μου άρεσε πολύ το layout που είναι καθαρό και συμμαζεμένο. Πέντε πράγματα για σένα Lydia, χωρίς ερωτήσεις. Το βραβείο κράτα το αν θέλεις, αν δεν θέλεις άστο. 


8 comments:

  1. Μ' αρεσει! Αν σε ζορισα να με συγχωρεσεις αλλα τα λες πολυ ωραια!! Καλη σου μερα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σιγά βρε που με ζόρισες! Άλλο που δεν ήθελα η κυρά σου :) Καλημέρααα!

      Delete
  2. Να σου πω κάτι.Εγώ πάλι πολύ το χάρηκα που μου δόθηκε η αφορμή like a domino effect να γνωρίσω το blog σου.Τα λες τόσο μα τόσο ωραία,το χιούμορ σου είναι υπέροχο και γράφεις τόσο άμεσα που ήταν λες και σε έιχα μπροστά μου να μου τα λες(η φανταστική μου φίλη ένα πράμα)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πω πω με κάνετε και ντρέπομαι βρε κορίτσια! Και εγώ χαίρομαι που σας βρήκα (και ας είμαι μεγαλούτσικη για παρέα)

      Delete
    2. ελα τωρα μην ακουμε ανοησιες! ολες μοιραζομαστε αλλωστε μια αδυναμια σε οτι εχει να κανει με την ομορφια, (εσυ εισαι καλλιτεχνης!) αρα η παρεα μας ειναι one of a kind!

      Delete
  3. Έχω να καταγγείλω οτι δεν κοιτάζεις ποτέ το ξυπνητήρι -απλώς μου τραβάς μια σκουντιά για να το κλείσω (εκτός αν ως ξυπνητήρι θεωρείς εμένα)!
    Υπογραφή: ο σύζυγος (και σωφέρ)

    ReplyDelete
  4. Μπα! Πώς από τα μέρη μας; Εμ δεν είσαι σύζυγος εσύ, πολυχρηστικό μηχάνημα είσαι!

    ReplyDelete
  5. Οχοχοχο! Ευχαριστώ πολύ milady, πάω να κομποζάρω άμεσα!

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...