Glowbox September - Glowbox Σεπτεμβρίου


Σιγά μην έχανα! Διάβαζα τόσες και τόσες να λένε για αυτά τα κουτάκια, σιγά μη δεν έπαιρνα και εγώ ένα. Βασικά, πήρα δύο (ένα από κάθε εταιρία). Και σήμερα ήρθε το πρώτο. Βέβαια, ούτε fashion/cosmetics blogger είμαι, πιο πολύ σε κουρασμένη τριαντάρα με λες, αλλά όπως και να'χει here's my two cents


 Τί είναι το Glow box; Σιγά μη σου πω. Να πας να τα διαβάσεις μόνος σου εδώ, όλα τα εξηγούν οι άνθρωποι. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα το θέλεις και εσύ. Βαριέσαι να διαβάζεις πολλά ε; Είναι απλό:
  1. Κάνεις εγγραφή στην σελίδα του Glowbox
  2. Συμπληρώνεις ένα ερωτηματολόγιο που καθορίζει το προφίλ σου
  3. Όταν ανοίξουν οι συνδρομές (μία φορά το μήνα) αγοράζεις το κουτί του μήνα με 12€ (αν βαριέσαι αγοράζεις 3 ή 6 ή 12 μήνες μαζεμένους, να μη κοιτάς με το ημερολόγιο πότε θα ανοίξουν οι συνδρομές).
  4. Παραλαμβάνεις στην πόρτα σου το κουτί, το οποίο περιέχει 5-7 προϊόντα, κάποια full size, κάποια travel. Μιλάμε για επώνυμα ε, όχι ό,τι να'ναι!
Ε εντάξει, πιο απλό ούτε για χαζούς δηλαδή!

Κοίτα τώρα να ζηλεύεις τι έχω εγώ 

BIOTHERM Aquasource 48h Deep Hydation 15ml
Ωραία μυρωδιά και υφή, αλλά μου προκαλεί κοκκινίλες :(
KIEHL’S Amino Acid Shappo 30ml
Αυτό το πράγμα μιλάμε μοσχοβολάει! Θα φταίει το συστατικό 1043369 μάλλον :P
KIEHL’S Creme de Corps 30ml
Δεν μου άρεσε καθώς αφήνει μια λιπαρή αίσθηση. Επίσης δεν μυρίζει σχεδόν καθόλου (πράγμα που θέλω στις κρέμες σώματος)
ΥVES SAINT LAURENT Mascara Volume Effet Faux Cils Babydoll
Εντάξει, δεν παίζεται το συγκεκριμένο. Λες και φοράω ψεύτικες βλεφαρίδες!
Αυτό καλό φαίνεται, θα ξέρω περισσότερα μετά από χρήση. Δεν βρήκα τα συστατικά του πουθενά χμμμ...

Γενικές εντυπώσεις:
Αυτό είναι το πρώτο κουτί που αγοράζω και από πλευράς κόστους/ποιότητας είναι δίκαιο. Εκτός ίσως από την κρέμα προσώπου, τα υπόλοιπα θα χρησιμοποιηθούν. 
Πιθανότητα να αγοράσω και πάλι glowbox 8/10
Προϊόντα που θα αγόραζα σε full size: 
  • ΥVES SAINT LAURENT Mascara Volume Effet Faux Cils Babydoll
Εσύ έχεις glowbox; Για πες...

11 comments:

  1. Χαχαχα..διασκεδαστικότατη η παρουσίαση σου :D
    Δοκίμασα για πρώτη φορά τη mascara σήμερα..Υπέροχη!
    Τι να λέμε τώρα..
    Όσο για την λαχταριστή μυρωδιά του σαμπουάν, νομίζω έχεις δίκιο..το συστατικό 1043369 φταίει..χαχαχα ακόμα κλαίω..χαχαχ
    Το Glowbox το λατρεύω <3

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η παρουσίαση!
      Τη μάσκαρα κοντεύω να την τελειώσω, κόλλημα. Στο μεταξύ σήμερα μου ηρθε και το cherrybox και έχω να γράφω :)
      E εντάξει και μόνο το κουτάκι που σου έρχεται, νοιώθεις μια χαρά χριστουγεννιάτικη. Τέλεια είναι τα άτιμα!

      Delete
  2. Τα γράφεις πολυ ωραία και πολυ ωραία στημένο ειναι το blog σου...ωραίο το κουτακι ...η μασκαρα ειναι φοβερή .....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Αυτό το blog είναι αμαρτία μου, πάθος μου μεγάλο. Του έχω βγάλει τα μάτια, κάθε τόσο αλλάζω template! Ναι, αποδεδειγμένα η μάσκαρα είναι απίστευτη :)

      Delete
  3. συμφωνώ απόλυτα για την μάσκαρα αλλά προβληματίζομαι... μόνο το δικό μου το σαμπουάν ήταν τόσο δύσοσμο??
    αν θες ρίξε μια ματιά και στο δικό μου Glowbox..
    http://greekblogforbeauty.blogspot.gr/2013/09/glowbox-simply-falling.html

    ReplyDelete
  4. Γέλασα πολύ με την περιγραφή σου!!!!
    (πες μου σε παρακαλώ που είναι το κουμπάκι "γίνετε μέλος..." γιατί ψάχνω ψάχνω και δεν το βρίσκω)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μόλις το έβαλα! Θα με βρεις επίσης στο bloglovin. Καλημέρα!!!

      Delete
    2. Το είδα και το πάτησα! Θέλω να σε διαβάζω γιατί μου αρέσει το στυλ σου.

      Delete
    3. Awwww! Σε ευχαριστώ :)

      Delete
  5. Τέλεια η μάσκαρα, συμφωνω απόλυτα!

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...