Cherrybox Σεπτεμβρίου (vs Glowbox)

Επιτέλους ήρθε και το 2ο κουτί, Cherrybox αυτή τη φορά! Άργησε, καθώς η τοπική ACS διαμαρτύρεται για τις απολύσεις εν νυκτί (και καλά κάνει αφού απέλυσαν τον κόσμο για να ανοίξουν άλλο κατάστημα στην ίδια περιοχή και να προσλάβουν νέους με guess what? μισθούς πείνας!), αλλά έφτασε σώο και ασφαλές. Τι είναι το Cherrybox, μη λέμε τα ίδια, πήγαινε και μάθε εδώ.

Τι είχε αυτό το κουτί; 


Καρτούλα καλωσορίσματος (εντάξει, εγώ αυτά τα γλυκανάλατα τα βαριέμαι αφόρητα, 35 χρονών γυναίκα, έχω διαβάσει μπόλικο Marie Claire)
Περιεχόμενα κουτιού γραπτώς
Και το ψητό!

Για να τα δούμε ένα-ένα
Full size shampoo ΚΥΑΝΑ με λάδι αργκάν - full size και στα paraben :(  Εκεί στο cherrybox θυμάστε εκείνο το ερωτηματολόγιο που έλεγε κάτι για φυσικά προϊόντα...δε το θυμάστε ε; εγώ το θυμάμαι όμως.
Επιπλέον μήνυμα προς ΚΥΑΝΑ: όταν εταιρίες προϊόντων ευρείας κατανάλωσης (π.χ. Timotei, Head and Shoulders κλπ) αντικαθιστούν τα paraben με αβλαβή συστατικά, θεωρώ ότι μια νέα εταιρία που θέλει να έχει απήχηση και μάλιστα ξεφεύγει από τα καλλυντικά "supermarket" αλλά αυτοδιαφημίζεται ως εταιρία επαγγελματικών προϊόντων, επιβάλλεται να προσέχει περισσότερο τα συστατικά που χρησιμοποιεί.
Δες και μόνη σου δηλαδή!

Ας δούμε το επόμενο
Βλέπεις και μόνη σου τι είναι αυτό, μη γράφω τζάμπα! Θετικές οι εντυπώσεις, στεγνώνει γρήγορα, γυαλίζει αρκετά, δε μυρίζει χρωματοπωλείο και είναι και φτηνό (4€). Στα αρνητικά, το χρώμα. Αγαπητό μου Cherrybox, δεν κρύβω την ηλικία μου. Γι'αυτό τσέκαρα στην ηλικία το 35+. Αυτό το ροζοκόκκινο άμα το βάλω, η κόρη μου θα λέει, πάει η μάνα, ξεμωράθηκε! Άμα βάλεις δε και το ότι είμαι μελαχροινή, σαν την Ερατώ θα γίνω (remember οι συνομήλικοι...)
Συστατικά του ροζοκοκκινί βερνικιού

Μηχανικό μολύβι ματιών, χρώματος μπλε! (+) Άνευ συστατικών (-) Πάντως γράφει ωραία και εύκολα
Σαπουνάκι αρωματικό, μυρίζει τέλεια (+) αν κρατά δε ξέρω, λυπάμαι να το ανοίξω έτσι μικρό που είναι :(

Once again, συστατικά
Αυτό το γυάλινο μπουκαλάκι δεν το άνοιξα ακόμα και γνώμη δε μπορώ να πω. Η τιμή πάντως, 30 κάτι ευρώ για 10 αμπούλες είναι καλή (αν και εφόσον κάνει δουλειά). Υαλουρανικό οξύ σου λέει, σε κάνει πάλι παιδούλα (ρε λες γι'αυτό να μου έστειλαν το ροζουλοφουξοκοκκινί;)

Δες και τι έχει μέσα
Και τέλος:

Ελαφρόπετρα. Whaaaat? Ναι, αυτό. Εντάξει, εμένα αυτό μου φάνηκε τελείως άκυρο και κάτι να βάλουμε μέσα στο κουτί για να κάνουμε μπούγιο. Αν θέλω να δοκιμάζω μια ελαφρόπετρα, παμφθηνες είναι, αγοράζω και μια από το σουπερμάρκετ. Συν ότι ακόμα και να χρειαζόμουν άμεσα μία, το τελευταίο μέρος από το οποίο θα την αγόραζα θα ήταν ένα e-shop.
 Γενικές εντυπώσεις: 
Ωραία συσκευασία τέλεια αρωματισμένη. Το κουτί θα χρησιμοποιηθεί σίγουρα. Αποτέλεσματα προϊόντων 3/6. Τα μισά μου άρεσαν, τα άλλα μισά όχι. Αξίζει τα λεφτά του; Χμμμ νομίζω πως έτσι και έτσι αφού δεν περιείχε κανένα πραγματικά επώνυμο προϊόν.

Προϊόντα που θα αγόραζα σε full size:
  • To βερνίκι (σε άλλο χρώμα)
  • Το μολύβι ματιών
Cherrybox VS Glowbox
 
Cherrybox
(+)περιείχε full size προϊόντα
(+)προσιτά σε τιμές προϊόντα
(+)πιο φθηνό (10€)

(+) επώνυμα προϊόντα
(+) προϊόντα πιο ταιριαστά με την ηλικία μου

and the winner is...

Αρχικά έκανα μια τρίμηνη συνδρομή στο Cherrybox. Ίσως όταν ανοίξουν, να κάνω και μία για το Glowbox. Πάνω κάτω είναι τα ίδια, δε μπορώ εύκολα να διαλέξω. Αυτό το μήνα πάντως, κερδίζει νομίζω το Cherry. Ή το Glow... Ασ'τα μπερδεύτηκα, πάω να καθαρίσω κανα σπίτι καλύτερα, θα βάλω και το καινούριο βερνίκι να τυφλωθεί η γειτονιά!

12 comments:

  1. Ωραία σύγκριση μεταξύ των 2 κουτιών. Είναι το 2ο Cherrybox που παίρνω και είμαι αρκετά ικανοποιημένη. Εμένα μου έτυχε το άλλο πακετάκι με τα 5 προϊόντα και νομίζω ότι θα προτιμούσα τα δικά σου. Δυστυχώς δεν πρόλαβα το glowbox και θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω τα προϊόντα που είχε αυτό το μήνα. Ίσως τον επόμενο σταθώ τυχερή. Μια σημείωση μόνο, το βερνίκι της elixir λέει πως κοστίζει 4€, αλλά στο stand της Exclusive Beauty στην έκθεση της Θεσσαλονίκης τα είχαν 2€ (λόγω έκθεσης ίσως ή μας κοροϊδεύουν;;)
    Αν θέλεις ρίξε μια ματιά στο blog μου, είμαι καινούρια :)
    http://sandwithglitter.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Εμένα ήταν η πρώτη φορά και στα 2 κουτιά και σε γενικές γραμμές έμεινα ευχαριστημένη. Επί της ουσίας όμως, αν αγόραζα κάτι από όλα αυτά τα προϊόντα (και κυρίως τα επώνυμα) το πιο πιθανό είναι ότι θα επέλεγα κάποιο e-shop του εξωτερικού, όπου οι τιμές είναι πολύ φθηνότερες και σε κάποιες δε έχει καν μεταφορικά. Π.χ. την χτένα tangle teezer εδώ την πουλάνε 20ευρώ, ενώ στο lookfantastic μπορείς να την βρεις με 12ευρώ.
      Αντικειμενικά, θεωρώ και ότι τα 10-12ευρώ είναι πάρα πολλά κυρίως γιατί με το δέλεαρ των καλλυντικών, πληρώνουμε για να πούμε την γνώμη μας, ενώ οι εταιρίες είναι αυτές που θα έπρεπε να μας πληρώνουν για να δοκιμάσουμε τα προϊόντα τους (και να δημιουργήσουμε στη συνέχεια νέες πωλήσεις).
      Μας παρασέρνει όμως το marketing και υποκύπτουμε (είναι πολύ ωραία τα άτιμα τα κουτάκια και η αγωνία για το περιεχόμενο).

      Καλή αρχή σου εύχομαι στο blogging και καλό κουράγιο :)

      Delete
  2. Χαχαχα τι ωραία που τα γραφείς !!!
    Συμφωνώ κ εγω για τα χημικά και τα parabens όπως είδες και στο blog μου: parfum-color.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι, βέβαια και διάβασα το blog σου! Ίσως και λόγω ηλικίας προσέχω πολύ τα συστατικά των προϊόντων που μπαίνουν στο σπίτι μου. Και αν κάποιες φορές ξεφύγει κανένα θα είναι γιατί είναι πολύ οικονομικό. Αρνούμαι όμως να δώσω πολλά χρήματα για προϊόντα που χρησιμοποιούν φθηνές χημικές πρώτες ύλες. Αυτό είναι που με χάλασε και στο σαμπουάν της ΚΥΑΝΑ.

      Delete
  3. Γεια σου!
    Είμαι πολύ πολύ καινούρια στο blogging και θα ήθελα να ρωτήσω τι θα έπρεπε να κάνω για να ενημερώνομαι για καινούρια σου post..
    Έχω βάλει και εγώ ανάρτηση για το cherrybox και τώρα ετοιμάζω και του glowbox. Χαίρομαι που σε κάποια συμπίπτουν οι απόψεις μας και θα χαιρόμουν επίσης αν έριχνες μια ματιά και στο δικό μου ( http://greekblogforbeauty.blogspot.gr/2013/09/cherrybox-its-back-to-city.html ) και φυσικά, αν είχες να με συμβουλέψεις και σε κάτι.. ακόμα καλύτερα!
    Καλή συνέχεια!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου και εσένα και καλώς ήρθες στον κόσμο του blogging :)
      Βεβαίως και θα σε επισκεφθώ, όσο για συμβουλές... μη μασάς! Προχώρα ακάθεκτη και θα τα βρεις όλα στη πορεία.

      Delete
  4. Γεια σου!
    Είμαι πολύ πολύ καινούρια στο blogging και θα ήθελα να ρωτήσω τι θα έπρεπε να κάνω για να ενημερώνομαι για καινούρια σου post..
    Έχω βάλει και εγώ ανάρτηση για το cherrybox και τώρα ετοιμάζω και του glowbox. Χαίρομαι που σε κάποια συμπίπτουν οι απόψεις μας και θα χαιρόμουν επίσης αν έριχνες μια ματιά και στο δικό μου ( http://greekblogforbeauty.blogspot.gr/2013/09/cherrybox-its-back-to-city.html ) και φυσικά, αν είχες να με συμβουλέψεις και σε κάτι.. ακόμα καλύτερα!
    Καλή συνέχεια!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μόλις πρόσθεσα στο κάτω μέρος της σελίδας την επιλογή να κάνετε follow το blog μου και θα με βρείτε επίσης στο bloglovin. Καλή μέρα!

      Delete
  5. Εντάξει.....παίζει να είναι το πιο εύστοχο review για κουτί που έχω διαβάσει... Πολύ καλό!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ :)

      Delete
  6. Καλησπέρα. Πολύ ΄όμορφο μπλόγκ. Τελικά ειναι ωραια αυτη η μοδα με τα κουτακια που μας στελνουν! Και δοκιμάζουμε νεα προιοντα, ενημερωνομαστε αλλα και πολλα απ αυτα τα χρησιμοποιουμε μονιμα. Προσωπικα έχω παρει μονο το cherrybox Σεπτεμβριου και έμεινα αρκετα ευχαριστημενη αλλα περιμένω πως κ πως να ανοιξουν οι συνδρομες για το glowbox Οκτωβρη!

    Φιλακια πολλα και αν θες περνα απο το μπλογκ μου! :)
    http://allthings4beauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Μόλις ανακάλυψα το μολογκ σου!! Μου αρέσει πολύ!! Το ποστ σου ήταν πολύ καλό και ενημερωτικό για όλα τα προιόντα!! Το βερνίκι ωραίο φαίνεται αλλά αφού δεν κάνει για τα γούστα σου δεν το συζητώ καν!! Θα χαρώ να σε δω και στο μπλογκ μου! Φιλια Μπέτυ
    mintfloraldiary.blogspot.gr

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...