Stay strong

H Φ. έχει κόλλημα (όχι τόσο μεγάλο όσο με την Miley Cyrus αλλά υπολογίσιμο) με μια τραγουδίστρια που λέγεται Demi Lovato. Αυτή που λες, έκανε ένα tattoo στους καρπούς της που λέει Stay Strong και πολύ άρεσε το μήνυμα αυτό στην Φ.

F. has is a big fan of a singer called Demi Lovato (even though Miley Cyrus remains her No 1 crush). So, Demi has a wrist tattoo, saying Stay Strong, and F really likes it.

Αλλά επειδή η ηλικία δεν επιτρέπει tattoo η λύση δόθηκε με την μορφή μενταγιόν.
While her age doesn't permit a tattoo (yet), the solution came in the form of a pendant.

Με τη δικαιολογία του μενταγιόν, αγόρασα και εγώ ένα dremel που τόσο ήθελα, αφού κοίταξα παραπονεμένα με μάτια κουταβιού τον άντρα μου σε στυλ "Πώς να κάνω το έρμο τις τρύπες στο a, το y, το ο και το g? εεεε;"

And on the excuse of the pendant, I got the long wanted Dremel tool I craved for, after staring my husband in huge puppy eyes "how am I supposed to drill some holes?" style :)

2 comments:

  1. Α ρε έρμε σύζυγε, τι ζυγό κουβαλάς...:)

    (ωραιότατο πάντως!)

    ReplyDelete
  2. Xμμμ σίγα μην τον λυπηθούμε κιόλας :) Ευχαριστώ πάντως, το σημαντικό είναι ότι το φοράει η μικρή.

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...