Μου αγόρασα ένα σφυρί - I bought me a hammer

Τα Χριστούγεννα που μας πέρασαν έκανα δώρο στον εαυτό μου ένα σφυρί. Ναι, μάλιστα, σφυρί. Όχι μια ημέρα σε spa ή ένα ζευγάρι πανάκριβες γόβες. Aφού δε φοράω γόβες. Σφυρί. Αξίας περίπου 15 ευρώ. Δε καρφώνεις καρφιά στο τοίχο μ'αυτό για να κρεμάζεις τη φωτογραφία της γιαγιάς σου. Ούτε κάνει για να σπας τα δύσκολα καρύδια. Χτυπάς όμως το φύλλο μετάλλου που πήρες και κάνει ωραία σχεδιάκια. Να, για δες!

Μενταγιόν από alpaca, το μισό σφυρηλατημένο με το μαγικό σφυρί. Γιούπι!
Tι να κάνεις; Άλλοι τα τρώνε στα χαρτιά, άλλοι στις γυναίκες, εγώ τα κάνω εργαλεία.

Άμα θέλεις και εσύ ένα τέτοιο, μπορείς να το πάρεις από εδώ:  Prestige Tools - Hammers

Έχει και άλλα σχέδια :)

*******Do you speak english?*******

Last Xmas present to myself was a hammer. Yes, you heard me right, a hammer. Not a day in a spa or a super expensive pair of high heels. I don't wear high heels, you silly. Just a hammer that cost me about 15 euros. You can't punch a nail to hang your grandmother's picture on the wall, nor use it to smash those too hard to break nuts. What you can do, is to punch the metal sheet you bought and give a nice texture to it. Something like this
Alpaca silver pendant, half of it hammered with my magic texture hammer. Hoorey!
Well what can you say, some spend their money on gambling,others on women. Mine is tools.

If you want one of these, you can find it here: Prestige Tools - Hammers

There are more textures too :)

4 comments:

  1. Άντε, με το καλό να πάρεις κι ένα δρεπάνι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αμα μου πάρεις ένα χωραφάκι ;)

      Delete
  2. Μπα -πιο φτηνά θα μου έρθει να σε γράψω στο Κόμμα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mε εμένα, πιο φτηνά δε σου βγαίνει τίποτα :D

      Delete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...