Εκεί έξω

Θάμνος, βραχάκι, θάμνος.
Θάμνος με κίτρινα λουλούδια, χωράφι, βράχος, θάμνος σκέτος. Πράσινος.
Ταμπέλα μικρή, 256 χιλιόμετρα.

Προσπαθώ να βγάλω το θερμός από τη βάση καφέ αλλά το γαμήδι έχει τρέξει και κολλάει. Πρέπει να έχει γύρω στους 1750 βαθμούς κελσίου εκεί έξω και κάτι παραπάνω εδώ μέσα. Το air condition δε δουλεύει, όχι δε δουλεύει, δεν υπάρχει. Το αμάξι δεν έχει.
Από τους αεραγωγούς βγαίνει ένα μείγμα σκόνης, νεκρών εντόμων και ζέστης. Σφυρίζει κιόλας. Μα το Θεό σου λέω, η ζέστη σφυρίζει.

Αυτός συνεχίζει να οδηγεί, κοιτώντας μπροστά. Δε μιλάει ποτέ. Έχει ιδρώσει και τα μαλλιά του κολλάνε στον λαιμό του. Δεν έχει και πολλά, έτσι μούσκεμα όπως είναι, το κρανίο διαγράφεται σε διάφορα σημεία. Αηδία.

-Δε μπορώ να το βγάλω ρε συ. Έχει πέσει καφές και δε ξεκολλάει με τίποτα.
-Νερό έχει μείνει;
-Μπα…

Κοιτάω πάλι έξω. Θάμνος, βραχάκι, θάμνος. Από κάποια στιγμή και μετά, σταματάω να βλέπω τι έχει εκεί πέρα, το τοπίο αλλάζει αλλά δεν το αντιλαμβάνομαι.
Όλα είναι κατάξερα.
Καταπίνω με δυσκολία.

17 comments:

  1. Στην Τιχουάνα είχες πεταχτεί, καμάρι μου;
    (Μου θυμίζει κάτι εφιάλτες...)

    ReplyDelete
  2. είναι που ξυπνάω τελευταία γύρω στις 4 το πρωί με τις γροθιές τόσο σφιγμένες που πονάνε συνέχεια

    περίεργες μέρες bernardina...

    ReplyDelete
  3. Αμάαααν τι με είπες τώρα....
    Στις τέσσερις με τις γροθιές σφιγμένες ε; Και την ανάσα κομμένη, ε; Και την καρδιά να χτυπάει διακοσοπενηντάρια μήπως; Και μούλιο στον ιδρώ, να τολμήσω να υποθέσω; Και πως τίποτα -ούτε ασκήσεις διαλογισμού ούτε πασιφλόρες ούτε ξόρκια του καθιστού ταύρου- δεν βοηθάει, να φανταστώ; Well, join the club, dearest. Αλλά μόνο τώρα τελευταία, βρε τυχερή; Πνίχ' το όσο είναι νωρίς, Μητσάρα...
    Η επιστήμη το λέει κρίση πανικού -εγώ το λέω έχω να κοιμηθώ σαν άθρωπας τριάντα χρόνια. Κρίση είναι... θα περάσει (σε καμιά τριανταριά ακόμα, μάλλον)
    Ψτ, πού 'σαι... μεταξύ μας, μόνο μια αγκαλιά από το διπλανό σου κάτι βοηθάει... ζήτα τη. Και σε μεγάλες δόσεις. Είναι από το μόνο που δεν κινδυνεύεις να πάθεις over

    ReplyDelete
  4. Καλέ κάτσε και πήρες φόρα!
    Γιατρέ μου το μόνο σύμπτωμα είναι το σφίξιμο.
    Ρε συ ξυπνάω και έχω χέρια πόδια κορμό τα πάντα μιλάμε σε ένταση! Κατά τα άλλα, ευτυχώς κοιμάμαι αμέσως μετά.
    Τις ταχυπαλμίες τις παθαίνω σε άλλες φάσεις όπως και το "κοιταωτοταβάνιμηπωςμουλυσειταμυστηριατουκοσμου".

    ReplyDelete
  5. Χα! Μα με το ΑΠΛΟ σφίξιμο αρχίζουν όλα, χεχεχεεεε.
    Όχι, κοριτσάκι μου, πλάκα κάνω.
    Ναι, ειναι φυσικό με τόσο άγχος να σφίγγεται το είναι σου. Και για καποιο ανεξήγητο λογο η τετάρτη πρωινή ειναι σημαδιακή ώρα αγχοξυπνήματος.
    Αχ, αυτό το ταβάνι! Και ο αριστερός τοίχος... και ο δεξής τοίχος... και ο απέναντης τοίχος... ΌΛΟΙ οι σκασμένοι ξέρουν ταμυστηριατουκοσμουτουτου αλλά δεν μου τα λένε, οι μονοφαγάδες. Πάλι μόνη μου θα καθαρίσω!

    ReplyDelete
  6. Αυτό που λες πρέπει να είναι η νόσος των μεταφραστών!
    Το ίδιο περίπου παθαίνουν τουλάχιστόν 2 φίλοι μου του επαγγέλματος. Τυχαίο; Δε νομίζω!

    χα χα χα

    ReplyDelete
  7. Τότε να πάω να γίνω φορτοεκφορτωτής ή άκόμα καλύτρα μάγερας/κηπουρός που συνάδει και με την ιδιοσυγκρασία μου, γαμώτο! Τι το ήθελα το μεταφραστιλίκι, η βλαμμένη;;;;
    βρε λες να 'ναι αυτή η λύση και τζάμπα ρωτούσα τους μονοφαγάδες τους τοίχους, χεχεχε.
    ΥΓ. Να μου συστήσεις τα φιλαράκια σου να φτιάξουμε τη Λέσχη των Insomniac Μεταφραστών, :-DDDD

    ReplyDelete
  8. τουρ στο θεσσαλικο κάμπο ιουλιάτικα με το τουότα με θύμησε

    ReplyDelete
  9. καλά σε θύμησε, κάτι τέτοιο είχα στο μυαλό, αλλά με φίατ καρότσα.

    ReplyDelete
  10. Εκεί ήμουν το Πάσχα!
    Καλημέρα!

    ReplyDelete
  11. Καλημέρα :D
    Είναι εννιά το πρωί και έχω βαρεθεί ήδη στη δουλειά.
    Θέλω παραλία, ουζάκι και κανα ψαρικό γμτ.

    ReplyDelete
  12. Δεν μπορείς να φανταστείς ΠΟΣΟ σε καταλαβαίνω.

    ReplyDelete
  13. Όλα κι όλα -ο φαλακρός με το κολλημένο μαλλί δεν είμαι εγώ πάντως, να το ξεκαθαρίσουμε αυτό.

    Υ.Γ.1: Στο έχω πει 100 φορές, τυχερή είσαι που δεν πληρώνεις εισιτήριο κάθε φορά που σε παίρνει ο ύπνος.
    Υ.Γ.2: Και βγάλε το βεριφικέισον ρε παιδί μου.

    ReplyDelete
  14. Πρώτα πρώτα, ρε συ μότορα, αν ήσουν εσυ ο... μαλλιάς δεν θα την πήγαινες με Ντατσούνι με καρότσα αλλά με κατοχική ΜπεΕμΒε μοτοσυκλέτα με sidecar, χεχεεε

    Καλά σου λέει, βρε κοριτσάκι μου, βγάλ' το το ρημάδι! Εμείς είμαστε που σου γράφουμε, δεν είναι κανένα ούφατο!

    Την επόμενη φορά που θα πας εκδρομούλα στα όνειρά σου, φώναξέ με να πάμε μαζί. Έχω και ποδήλατο! (και στον ξύπνιο πάω για ουζάκι, βεβαίως βεβαίως)

    Και μην ξαναπείς τη φράση "βαριέμαι στη δουλειά" γιατί θα σου βάλω πιπέρι στο στόμα, κακό κορίτσι (εγώ βαριέμαι εδώ και 22 χρόνια...)

    ReplyDelete
  15. Νταξ λοιπόν, το έβγαλα!

    Όχι αγάπη μου, από μαλλί εσύ, δόξα τον Πανάγαθο! Να τα άφηνες και παραπάνω να μου έφευγε το απωθημένο που μόνο άλλες σε ευχαριστήθηκαν μακρυμάλλη, καλά θα ήτανε (και δε το λέω για να αποφύγω ξέρεις τι).

    Ρε κουμπάρα, δε παίρνεις τα παιδιά, να πάρουμε και εμείς τη δικιά μας (που είναι τρελή fan Hannah Montana) να την αράξουμε σε καμιά παραλία.
    Bernardina άμα αντέχεις παιδομάνι, έλα και εσύ :D

    ReplyDelete
  16. Τι είπες τώρα!!!
    Έφερα από τη Γερμανία χειμωνιάτικο νυχτικό Χάννα Μοντάνα για την κόρη Β και δεν λέει να το βγάλει από πάνω της! Κορίτσι μου, κάνει ζέστη, βάλε κάτι άλλο. Αμ δε...
    Και δεν παίρνω στην κόρη Α μποτάκια doc martens γιατί φοβάμαι ότι δεν θα τα βγάζει ούτε για να κάνει μπάνιο.
    Εμείς είμαστε μέσα για παραλίες με μεγάλη χαρά!

    ReplyDelete
  17. Βγήκανε τώρα τα καινούργια αθλητικά τύπου Ολ Σταρ, Χάννα Μοντάνα! Για να μην σκάνε τα πόδια του παιδιού σας ακόμα και στο μπάνιο! 40 ευρώ γαμώ την καταδίκη μου μέσα.

    ΤΒ, δεν ήξερα οτι ήταν απωθημένο σου να παντρευτείς τους Τζάκσον 5 σε μάλλινη συσκευασία του ενός! Ρε, αν με άφηνε η κόρη μου θα τα είχα ξυρίσει και θα ήμουνα σένιος, δεν θα είχα κανέναν ανάγκη!

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...