Μυστήρια πράματα

Μου δημιουργήθηκε μια απορία σήμερα. Σε ένα όνειρο μπορείς να ζήσεις καταστάσεις που δεν έχεις βιώσει στον ξύπνιο σου. Ένα θάνατο συγγενικού σου προσώπου, που στην πραγματικότητα ζει ακόμα. Μια καταδίωξη με σκοπό το θάνατό σου -εκτός και αν είσαι στ’ αλήθεια ο James Bond. Όμως τα συναισθήματα που νιώθεις έχουν την ίδια ένταση με αυτά που θα είχες, αν πραγματικά ζούσες κάτι ανάλογο;

Ήμουν λέει σε ένα μέρος σαν εξοχή, δηλαδή το μέρος που πάντα βλέπω σαν τόπο διακοπών μάλλον γιατί πέρασα όλα μου τα καλοκαίρια από τα 10 μου μέχρι τα 18. Τώρα όμως ήμουν μεγάλη και είχα αγκαλιά τη Φ. που ήταν ξυπόλητη μη πατήσει κανένα αγκάθι. Έβλεπα από μακριά μια προβλήτα και έναν ουρανό γαλάζιο, καθαρό χωρίς σύρματα και κολώνες, όταν ξάφνου πέρασε χαμηλά ένα αεροπλάνο, μεγάλο, Jumbo Jet λέμε, πήρε ύψος και έκανε μια μεγαλειώδη τούμπα. Εντυπωσιάστηκα! Είπα στη Φ. κοίτα, κάνουν ασκήσεις επιδείξεων, αλλά η Φ. δεν μπορούσε να καταλάβει που της δείχνω. Μετά πέρασε ένα δεύτερο αεροπλάνο, πιο μακριά από το πρώτο. Μεγάλο επίσης, λευκό με κόκκινη ουρά. Θυμάμαι να αναρωτιέμαι πως θα ένιωθε ο κόσμος αν ήταν μέσα, ίσως σαν εκείνα να παιχνίδια που σε γυρίζουν ανάποδα στα Luna park. Το αεροπλάνο γύρισε ανάποδα και πήγε να εκτελέσει μια ακόμα πιο δύσκολη τούμπα, δεν τα κατάφερε και έσκασε στη γη. Θυμάμαι να βλέπω τις λάμψεις, κομμάτια να πετάγονται στον αέρα, δεν έχω ήχο, είναι μια έκρηξη βουβή. Κρύβω τη Φ. με το σώμα μου, είμαστε πολύ μακριά τελικά και δε μας φτάνει τίποτα, αλλά και πάλι φοβάμαι και είναι τρομερά απίστευτο κάτι τόσο τεράστιο να γίνεται κομμάτια.

Ξύπνησα νιώθοντας μια απέραντη θλίψη για τον πιλότο που σκοτώθηκε. Λες και τον ήξερα. Και ένα δέος για το μέγεθος του αεροπλάνου και το γεγονός της συντριβής του. Μυστήρια πράματα.


5 comments:

  1. Νομίζω ότι τα συναισθήματα στα όνειρα είναι πολύ πιο έντονα από ότι θα ήταν στην πραγματικότητα...

    ReplyDelete
  2. Ίσως και να έχεις δίκιο. Πάντως υπάρχουν φορές που ξυπνάω και η αίσθηση του ονείρου κρατάει όλη τη μέρα!
    Καλό σου ταξίδι στην Απω Ανατολή!

    ReplyDelete
  3. Εγώ σαν παραδοσιακά αναίσθητος δεν μπορώ να απαντήσω σχετικά με την ένταση των συναισθημάτων.

    Αλλά νομίζω οτι το όνειρο σημαίνει οτι μας χρειάζεται οικογενειακώς ταξίδι με Τζάμπο Τζετ για τον συνήθη προορισμό. Οικογενειακώς και επειγόντως.

    ReplyDelete
  4. αλλα πολυ επειγοντως

    ReplyDelete
  5. κάτι χρόνια τώρα ε?

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...