Διονυσιακή Νύχτα

Yoo-hoo!!
Έχω τόσο καιρό να γράψω στο παλιοblog μου! Very long time indeed! Αλλά ρε γαμώτο δεν προλάβαινα. Η νέα δουλειά πάει ρολόι και ασχολούμαι με όλα αυτά τα καλούδια που μ’ αρέσουν, power point, Photoshop, χαρτάκια και έτσι ,που όταν πάω σπίτι δεν έχω άλλη όρεξη για υπολογιστή. Αλλά τρέχω και γενικά. Με καλά πράγματα. Άσε που μετά από πολύ πολύ καιρό χόρεψα! Ναι, ναι κάτι ροκεντρολάκια τέλεια. Βέβαια εξακολουθώ να πιστεύω ότι χορεύω αλά Κωνσταντάρας αλλά who cares. Εμείς και εμείς είμαστε, δε πάμε και για το u think u can dance.
Λοιπόν πήγα θέατρο και είδα το «Διονυσιακή Νύχτα». Μπέτυ Λιβανού, Κατερίνα Τσάβαλου και κάτι Γαβράς, δε θυμάμαι μικρό. Για να καταλάβεις το story, ήταν μια μάνα, μια κόρη με εγκεφαλική ανεπάρκεια και μια απρόσμενη γνωριμία με ένα clean cut νεαρό. Άλλα περιμένει η μαμά από το νεαρό, για άλλους λόγους τους έχει προσεγγίσει αυτός, πολύ λεπτό το σκοινί που ανά πάσα στιγμή μπορεί να σπάσει. Την κα Λιβανού δεν την είχα πολύ προσέξει. Την είχα ακούσει φυσικά και την θυμόμουν σαν εικόνα μόνο ίσως από κάτι παλιές ταινίες που μυρίζουν seventies και έχουν άσχημα χρώματα. Αλλά μπορεί και όχι. Ίσως να μου έχουν μείνει μόνο τα άσχημα χρώματα. Βγήκα εκτός θέματος. Ήταν εξαιρετική. Μια μάνα γοητευτική αλλά όχι ψεύτικη σαν ντίβα, με μια αισιοδοξία παράταιρη με το παιδί που μεγαλώνει. Η Κατερίνα Τσάβαλου, τι να πω! Δεν της το είχα. Ίσως λόγω τηλεόρασης να την έχουμε συνηθίσει σαν το νεαρό δροσερό κορίτσι με τα έξυπνα μάτια. Στο θέατρο κατάφερε να πείσει ότι είναι πολλά παραπάνω με το να γίνει ένα κουβάρι. Ένα σώμα τσακισμένο σε κομμάτια. Όταν ξεκίνησε το έργο, μου δημιούργησε την εντύπωση ότι δεν θα μπορούσα να το δω όλο. Δεν είμαι εξοικειωμένη με ανθρώπους που έχουν ειδικές ανάγκες. Ίσως επειδή δεν έτυχε να υπάρχει κοντά μου κάποιος. Μου προκαλούν αμηχανία, δεν ξέρω πώς να συμπεριφερθώ, φοβάμαι μήπως κάνω κάτι και τους ενοχλήσω. Στη πορεία το έργο όμως μου ανέτρεψε την αρχική μου εντύπωση αφού κατάφερε να πάρει την ένταση από την κοπέλα και να την μεταφέρει στην γενική κατάσταση. Στο τέλος πάντως δεν μπόρεσα να μην αναρωτηθώ πώς τα κατάφερε αυτό το κορίτσι να βγάλει όλο το έργο διπλωμένη στα δύο. Χαρά στο κουράγιο της. Έδειξε πάντως ότι το είχε μελετήσει γερά και μπράβο της. Ο Γαβράς ήταν επίσης καλός, άνετος, με ένα ρόλο που μάλλον πήγαινε πολύ και στο physique του. Αλλά η αλήθεια είναι ότι όταν έδειξε σώμα εγώ χαλάστηκα. Πολύ φούσκωμα ρε παιδί μου. Αφύσικό. Βέβαια αυτό είναι καθαρά προσωπικό κόλλημα και δεν επηρεάζει πουθενά το έργο. Βασικά αυτό που χάρηκα περισσότερο από όλα ήταν η σκηνοθεσία αφού we just love Παλούμπη. Ότι έχω δει δικό του μου άρεσε και για ακόμα μια φορά επιβεβαίωσε το πόσο καλός σκηνοθέτης είναι. Και είναι και πιτσιρικάς. Και έχει πολύ γέλιο να κυκλοφορεί συνέχεια μέσα στο κόσμο πριν αρχίσει η παράσταση, με το καπελάκι του και τη ματιά του χαμηλωμένη. Το μόνο που δε μου άρεσε ήταν τα σκηνικά. Με χάλασαν πολύ τα χρώματα. Αλλά και πάλι ίσως να είναι καθαρά προσωπικό κόλλημα. Σιχαίνομαι το φιστικί. Και κάποια φιστίκια επίσης. Και έχω να πω ότι ένα κοινό που αποτελείται σε μεγάλο ποσοστό από ηθοποιούς που είναι γνωστοί, είναι απαίσιο. Γελάνε χωρίς λόγο σε άσχετα σημεία και κοιτάν συνέχεια γύρω τους, με κοιτάει κανείς πόσο τέλειος, όμορφος και ταλαντούχος είμαι; Τι ψωνάρες θεέ μου!
Τώρα όμως έπεσε δουλειά και πρέπει να την κάνω. Ελπίζω να ξαναγράψω γρήγορα.

12 comments:

  1. Μάλιστα κυρία Στέλλα Λοϊζου μας! Πάντως, έχεις απόλυτο δίκιο -συμφωνώ με όσα λες. Και τα έγραψες με δυο λόγια, όχι παπαριές τετράφυλλες. Με το ημίγυμνο του Γαβρά μόνο -είσαι λίγο αυστηρή. Δεν είναι όλες σαν και σένα που έχεις δίπλα σου αυτό το, αρχαιοελληνικής ομορφιάς, (αγαλμάτινο θα το χαρακτήριζα) κορμί. Χρειάζεται να βλέπουν και κανένα σφιχτό πιτσιρικά -πως να γίνει δηλαδή; Μην είσαι τόσο ελιτίστρια!

    Υ.Γ.: Τώρα που ξανάγραψες, δεν κάνεις ένα "έτσι" να φτιάξεις κι εκείνο το μπανεράκι που σου ζητάω εδώ κι ένα μήνα;

    ReplyDelete
  2. Τώρα moto που πήρα notebook μπορεί και να το φτιάξω, που ξέρεις :p όσο για το ελιτίστρια, τι να κάνω; εγώ φταίω που είμαι μαθημένη στα καλύτερα;
    είδα και φως και μπήκα πιάνει για απάντηση puppet;
    χαιρετίσματα; σε ποιον; στην εξουσία;

    έχω μεγάλα κέφια απόψε μου φαίνεται..

    ReplyDelete
  3. Νομίζω οτι περί των καλυτέρων θα συμωνήσει και ο puppet, ο οποίος σίγουρα θυμάται τις ακαταμάχητες σωματικές αναλογίες μου!
    Άντε να δούμε, 1500 ευρώ μου στοίχησε το μπανεράκι μέχρι τώρα.

    ReplyDelete
  4. idolo eisai motor idolo :)
    xeretismata se sena.oxi sthn eksousia gti de borw allo papakostadinou.eixame ekloges k frodise h pks na ton ebedwsoume.
    oso gia to banner ftiaxnw k egw re sy tha sou parw pio liga xaxaxa

    ReplyDelete
  5. Τι πιο λίγα ρε; Εγώ για τα μπάνερ δίνω αυτό το τρομερό κορμί που διαθέτω για σεξουαλική εκμετάλλευση. Πόσο πιο φθηνός μπορείς να γίνεις δηλαδή;

    ReplyDelete
  6. pio liga apo ta 1500 enousa.
    ama einai na parw to apolonio kormi sou asto paretoume.

    ReplyDelete
  7. Τι δειλή που είναι η σημερινή νεολαία! Έτσι ρε θα φτάσουμε μέχρι την Κόκκινη Μηλιά; Έτσι θα κάνουμε βυζαντινό αυτοκράτορα τον ΚΑρατζαφέρη; Ντροπή σας!

    ReplyDelete
  8. a etsi allazei.an einai na shkwsoume to flaboutso tou skotadismou(panousis tribute) eimai mesa :)

    ReplyDelete
  9. Ήξερα οτι δεν θα δείλιαζες μπροστά στα κελεύσματα του έθνους. Εύγε νέε μου!

    ReplyDelete
  10. o tomboy κορίτσι είναι;

    Ποτε δε θα το φανταζόμουν αυτό!

    Αλλάξανε οι εποχές...

    ReplyDelete
  11. Λίγο αγοροκόριτσο μόνο γι'αυτό και tomboy :)
    Οτι αλλάξανε, αλλάξανε πάντως ;)

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...