Επιστράτευση τώρα!

Η τελευταία νύχτα του χρόνου δεν είχε διαφορά από τις προηγούμενες αφού η αϋπνία με έχει ταράξει εδώ και μέρες, επιπλέον μου έχει γίνει σαφές ότι αν δε πάει πέντε το πρωί, ύπνος δεν πρόκειται να έρθει. Χθες ήμουν αποφασισμένη να κοιμηθώ κανονικά, έτσι έκανα τις αναπνοές μου, προσπάθησα να θυμηθώ πράγματα περασμένα μπας και η αναζήτηση θολώσει το μυαλό αλλά το αποτέλεσμα ήταν μια κατάσταση όχι ύπνου αλλά ύπνωσης με πολλά πολλά διαλλείματα. Ωστόσο είχα και όνειρα, λίγο Ε.Φ. (τι το ήθελα το Xmen2;) έβλεπα λέει ότι μπορούσα να φέρω πράγματα κοντά μου, δέντρα για την ακρίβεια, και μάλιστα είχα λέει άχτι μια λεμονιά την οποία και διαμέλισα. Αυτό μου το χάρισμα όμως ήτανε σκέτη κατάρα, δεν ήξερα πως το απόκτησα και ήθελα να τα ξεφορτωθώ. Κάποιοι με κυνηγούσαν, έτρεχα εγώ στην Εγνατία και μάλιστα πάρκαρα με alarm έξω από την στρατιωτική σχολή. Μπροστά στην είσοδο, έτσι, αέρα πατέρα. Μετά είδα την ώρα (όχι στον ύπνο μου) είχε πάει πέντε και έτσι μπόρεσα να κοιμηθώ κανονικά. Είδα πάλι ένα σωρό βλακείες, ρομαντικές αυτή τη φορά, αλλά και ότι η Φ. είχε λέει αγοράσει κότες σε σπόρους και τις είχε μέσα σε ένα φακελάκι! Θα μάθαινα αν πρέπει να φυτέψεις τους σπόρους για να βγουν κοτιές αλλά υπολόγισα χωρίς τον ξενοδόχο. Σήμερα λένε κάλαντα και η είσοδος μας, που είναι πάντα ερμητικά κλειστή για αγνώστους, ανοίγει ως δια μαγείας για όλα τα κουτσούβελα. Έχω όμως την εντύπωση ότι ακόμα και αν εμφανίζονταν ένας μαντράχαλος 2,10 με λοστό, κουκούλα, μαχαίρι και έλεγε ότι απλώς θέλει να πει τα κάλαντα, η «διαχειρίστρία» μας θα του άνοιγε αμέσως. Άσε που θα τον κέρναγε και κανα κουραμπιέ. Το θέμα είναι ότι ξύπνησα από το κουδούνι της εξώπορτας, θεωρώντας ότι είναι οι ταχυμεταφορές των ΕΛΤΑ (πότε θα φέρετε ρε παλιοκαθάρματα τα drums μας;), μπουρδουκλώθηκα ψάχνοντας να βρω να φορέσω την πυτζάμα μου για να ανοίξω και αντί να δω τύμπανα είδα το απόλυτο κενό. Τα παιδάκια είχαν φύγει. Σωστό βέβαια αυτό, αυτές οι δουλειές γίνονται γρήγορα, άμα βλέπεις ότι αργεί να σου ανοίξει ο άλλος καλύτερα να την κάνεις. Μάλλον τον ξύπνησες και αντί για κουραμπιέ θα φας χριστοπαναγία χρονιάρες μέρες. Το θέμα είναι ότι έπρεπε να ξυπνήσω στις έντεκα και όχι στις εννιά. Αλλά η μοίρα μου επεφύλασσε και άλλες εκπλήξεις. Στις 9.30 χτύπησε το τηλέφωνο (για να κοιμηθώ σήμερα ούτε λόγος) και η καλή μανούλα με ενημέρωσε ότι το συστημένο που μου ήρθε στη Θεσσαλονίκη αφορά τη μηχανή μου και όχι εμένα. Για την ακρίβεια, η μηχανή μου επιστρατεύεται! Έτσι λέει και γίνει πόλεμος θα πρέπει να παρουσιαστεί. Ρώτησα τη μαμά μου αν θα πρέπει να την «παρουσιάσω» εγώ αλλά αυτό αφήνεται αδιευκρίνιστο. Όχι γιατί θα κάναμε πολλά γέλια αν ίσχυε κάτι τέτοιο. Ο Moto μου είπε ότι σε τέτοια περίπτωση θα αρνηθούμε την επιστράτευση της μηχανής φέρνοντας ως δικαιολογία ότι η μηχανή φέρει αναρχοκομουνιστικά σύμβολα, είναι ειρηνίστρια και πιστεύει στο Βούδα. Νομίζω ότι θα πιάσει. Επίσης μου είπε ότι αν την πουλήσουμε θα πρέπει να στείλουμε γράμμα στις στρατιωτικές αρχές με τα στοιχεία του νέου ιδιοκτήτη. Δεν χάνει όμως την αξία της έτσι η μηχανή; Δηλαδή θα σου πουλήσω εγώ μια μηχανή αλλά μεγάλε άμα γίνει πόλεμος, βγάλε εσύ άκρη; Κοίτα απορίες που μαζεύτηκαν τέτοια μέρα. Άντε να δούμε πως θα πάει η συνέχεια…

4 comments:

  1. Επίσης δηλώνω υπεύθυνα (και εν γνώσει των συνεπειών του νόμου) πως η συγκεκριμένη μηχανή είναι μάρτυρας του Ιεχωβά και αρνείται να φέρει όπλο ή οπλισμένο αναβάτη. Αρνείται τέλος να μεταφέρει ιατροφαρμακευτικό υλικό (ή γιατρούς και νοσοκόμους) γιατί, ως γνωστόν, οι μάρτυρες του Ιεχωβά δεν δέχονται την μετάγγιση αίματος.
    Υ.Γ.: Κοίτα να δεις που θα έχω και έξτρα λόγο να είμαι ειρηνιστής πλέον!

    ReplyDelete
  2. Αν δηλώσει άρνηση στράτευσης;

    ReplyDelete
  3. Ε όχι και μάρτυρας του Ιεχωβά ρε Μότο! Δεν είναι trendy να είσαι μάρτυρας και η μηχανούλα μας (όπως φαίνεται και στη φωτό) είναι και πολύ super και μέσα στα κόλπα. Ινδουίστρια έστω;

    Αυτό θα κάνουμε έτσι και αλλιώς pan. Άρνηση στράτευσης βεβαίως βεβαίως. Αλλά με τι δικαιολογία είναι το θέμα. Αν λέγαμε ότι έτσι και αλλιώς το xt σε πράσινο δε βγαίνει, δε το θέλει ο Ιάπωνας τι να κάνουμε τώρα, αν θέλετε να πάρετε κάτι σε Kawasaki;

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...