Jeopardy!

Τελευταίες μέρες

+
Παραιτήθηκα μετά από σχεδόν 5 χρόνια στην ίδια δουλειά. Έμειναν μαλάκες.
Φτιάχτηκα με την ιδέα ενός μικρού ροζ πολυελαίου στο παιδικό δωμάτιο.
Η ιστορία των καπέλων επιτέλους συνεχίστηκε.
Ξαναδιαβάζω το Microserfs του Douglas Coupland και νιώθω cool.

-

Είμαι άνεργη – για όσο αντέξω.
Νομίζω ότι ποτέ δεν θα καταφέρω να αλλάξω το παιδικό δωμάτιο.
Δεν έχω καμία απολύτως ιδέα πώς να συνεχίσω την ιστορία -ευχαριστώ ρε άσωτε, με υποχρέωσες.
Δεν έχω τελειώσει ακόμα το Microserfs αλλά το τέλος του μάλλον θα με απογοητεύσει.

Αν ήμουν παίκτρια στο Jeopardy! οι δικές μου 7 κατηγορίες θα ήταν:

  • Άγχος.
  • Μικρά εργαλεία.
  • Οι γονείς μου είναι αλλόκοτοι.
  • Συνδρομές σε γυμναστήρια που δεν πάω.
  • Το λένε τρώω βλακείες και αυτό ακριβώς κάνω.
  • Τακτοποιημένος χώρος εργασίας.
  • Ακόμα περισσότερο άγχος.

P.S.1Τα πλην πήραν το πάνω χέρι για σήμερα. Μόλις έλαβα λογαριασμό πιστωτικής κάρτας και υπάρχει χρέωση που δεν έχω δεχτεί να γίνει. Εύχομαι να του κάτσει, ο όποιος διάολο έχουν πάνω στα δολάρια τους οι βρωμοαμερικάνοι, στο λαιμό.

P.S.2 Ξεθεώθηκα στα links!

19 comments:

  1. δυο λέξεις: Μην.Αγχώνεσαι.
    :)

    ReplyDelete
  2. Ραζ σπόουκ δα τρούθ ...
    Ντον'τ αγχώνεσαι.

    Το άγχος σαν το σλάι που εχεις στα δεξια στο μπλογκ σου, σε μια κατηφόρα.
    Όσο πιο πολύ αγχώνεσαι τοσο πιο απότομη ειν' η κατηφόρα...
    ξέρεις ποσό γλιστράει;

    ReplyDelete
  3. Κάθε φορά που βγάινω στην άνεργία, αγχώνομαι. Μετά συνήθως βρίσκω δουλειά ("οι καλοί δεν χάνονται" χε - και αυτό ισχύει φυσικά και για σένα απ' όσο ξέρω) και τότε συνειδητοποιώ ότι "ρε πούστη μου, ούτε δυο μήνες δεν κάθισα".

    Αν το καλοσκεφτείς, και ένας και δυο μήνες να παίρνεις ταμείο ανεργίας δεν είναι τίποτα μπροστά στα χρόνια που θα δουλεύουμε μέχρι να (μην) πάρουμε σύνταξη!
    Όταν βρείς δουλειά, μετά θα λες "τι μαλακία που έκανα και δεν εκμεταλλεύτηκα καλύτερα το free time μου να χαρώ το καθισιό μου".
    Αυτή είναι η συμβουλή μου: ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΟ.
    :)

    ReplyDelete
  4. Και επιτέλους κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα! Η γυναίκα μου θα δηλώνει "οικιακά"! Κι εγώ θα γυρίζω κουρασμένος στο σπίτι σαν τον Αλ Μπάντι!

    Υ.Γ.: Τι κρίμα που θα κρατήσει τόσο λίγο!

    ReplyDelete
  5. ένα θα σου πω.
    υπάρχουν άνθρωποι που σε ζηλεύουν.
    και ναι, είμαι ένας από αυτούς.

    αυτό ήθελες, αυτό έκανες. things can only get better. μη μασάς. μια βόλτα (δυο βόλτες, τρεις βόλτες) κι ένας καφές στον ήλιο, την ώρα που όλοι οι άλλοι δουλεύουν (χα!) θα σε φτιάξει. και θα σε ζηλεύω ακόμα παραπάνω. αλλά χαλάλι σου!

    πι.ες. τον είδα κι εγώ τον ροζ πολυέλαιο, αλλά είχα ήδη δει πιο ωραίους πολύχρωμους στο μικρό καφέ της τήνου. ψάξε για τους τρικολόρε! είναι ακόμα πιο σούπερ!
    πι.ες.2. πολλά φιλιά ωρή κοπέλα!
    πι.ες.3. ισπανικά φέτος; ή πάνε αυτά;

    ReplyDelete
  6. τζιφρα κατω απ'την μανταλενα. δεκα μηνες το εκανα και θα το'εκανα ευχαριστως αλλους δυο αν δεν με πιεζαν -σχεδον δε με ρωτησαν- να μου δωσουν δουλεια. τωρα μπορεις να κανεις ονειρα, 5 τουλαχιστον χρονων, πραγματικοτητα. βουρ στο ψητο. ηρθε η τσικνοπεμτη.

    ReplyDelete
  7. tomboy xalarwse frapes k xalarothta...motor kanape k efhmerida se kovw xaxaxaxa.

    ReplyDelete
  8. Μπορείς να μάθεις στον Μοτοσακό να παρκάρει!! Μπουαχαχαχαχαχα!!!
    Την καλύτερη δουλειά κάνεις!Όχι σαν κι εμένα που σταματάω την παλιά δουλειά την Παρασκευή και ξεκινάω την καινούρια τη Δευτέρα! Θα αρχίσω να αυτομαστιγώνομαι σε λίγο!

    ReplyDelete
  9. Λοιπόν το παρακάνω, έχετε δίκιο.
    Το παρακάνω τόσο πολύ που ξέχασα να γράψω στα θετικά των τελευταίων ημερών ότι ο Lenny Kaye (ο κιθαρίστας της Patti Smith, θυμάστε καπέλα;) απάντησε στο mail που του έστειλα και μας ευχαριστεί όλους πολύ, ήταν πολύ καλά και για αυτούς, και ο κόσμος που ήταν μπροστά τους εμψύχωσε πολύ!!!
    Κατά τα άλλα, από αύριο θα γίνω δούλα και κυρά που πάει να πει ζεστό φαγάκι (έρμε Μotor τι σου μελε να πάθεις) γενική καθαριότητα (τι θα βρω κάτω από τα κρεβάτια ένας θεός ξέρει) και αύριο έχουμε την πρώτη μάζωξη με την ομάδα φωτογραφίας (ακούς Razz;)
    Σαν πολλά μου μαζεύτηκαν τελικά. Θα γυρίσω τάχιστα στη δουλειά μου φαίνεται.

    ReplyDelete
  10. Στην κατάλληλη στιγμή έφυγες για να κάτσεις και να γράψεις τη συνέχεια της καπελο-ιστορίας!

    Τώρα ΧΑΛΑΡΩΣΕ για κάμποσο και ΚΑΝΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΘΑ ΘΕΛΕΣ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ Σ ΕΜΠΟΔΙΖΕ.

    ΥΓ: Και μια που απεκτησες το κονέ γράψε του Λενυ και ρωτα τον ΓΙΑΤΙ έπαιζε μ ενα ΤΟΜ ο ντραμμερ? Έτσι, μπας και μου λυθεί η απορία!

    ReplyDelete
  11. Ένα θα σου πω για την ομάδα φωτογραφίας: ΒΡΗΚΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΟΝΤΕΛΑ ΓΙΑ seMi_nAkeD ΠΡΟΤΖΕΚΤ!!!! Προβλέπονται εξαιρετικές στιγμές εικαστικού κάλλους τούτο το χειμώνα που θα είμαι (ΝΑΙ!ΝΑΙ!ΝΑΙ!) κι εγώ άνεργη. Ελπίζω μόνο να μη με περάσουν για τελείως pervert :P

    ReplyDelete
  12. Φουρφούρι πρόσεχε γιατί δεν ξεχνάω ποτέ και είμαι και κακεντρεχής -ενίοτε. Ειδοποίησα.
    Λύσσαξες ρε φρικιό -τι να ρωτήσει δηλαδή; Θα της πει "αν ήθελες 2 ΤΟΜ, θα έπρεπε να λέγεσαι TOMTOMBOY"

    ReplyDelete
  13. εσύ σεντονάκια να πας και να μελετήσεις τα σχόλια σου και να μην ανακατεύεσαι στα σχόλια της tomboy που αν είχε δυο ΤΟΜ θα μπορούσε να λέγεται TWOTOM or TWOTOMBOY

    ΥΓ: παρακαλώ αιτούμαι θέσης στην φετινή υπερπαραγωγή φωτογραφίας προκειμένου να ελέγχω τα σεμι-νεηκντ μοντέλα εάν τηρούν τις καλλιτεχνικές προδιαγραφές, γίνεται?

    ReplyDelete
  14. Γκούτεν μόργκεν Tomboy! Πως ήταν το μάθημα φωτογραφίας; Πως είναι οι καινούριοι σου φίλοι; Η κυρία;; Βγάλατε φωτογραφίες; Βρήκες χρόνο να μάθεις στο Μοτοσακό να παρκάρει;; :D

    ReplyDelete
  15. Καλά εσύ η αποπάνω δεν ξέρεις τι σε περιμένει και έχεις ακόμα όρεξη για αστειάκια!
    Μαυροτσούκαλε Σιου, τα σχόλιά μου τα είδα. Ε, άμα λέγανε την ΤΒ Tommy Two tone -θα είχε 2 ΤΟΜ κι ο ντράμερ. Άμα πια!

    ReplyDelete
  16. Ε, βέβαια όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια, τα πουλάει και αγοράζει μηχανή να παρκάρει με τη μουσούδα!!! :D

    ReplyDelete
  17. καλημέρα, μια που έχεις άπλετο χρόνο μαζί με φως ήρθα για να σου υπενθυμίσω πως έχεις μια ιστορία να συνεχίσει... το θυμάσαι ή το ξέχασες? αν το ξέχασες ξαναδιάβασε αυτό εδώ το σχόλιο!

    ΥΓ: επίσης, είχες βάλει κι ένα μπάνερ της ραζ για την ψηφοφορία αλλά τώρα που τέλειωσε τα έσβησα οπότε, όταν θυμηθείς, σβήσε και τον κώδικα από την πλαινή μπάρα που παρέπεμπε στη ψηφοφορία (τα λεφτά θα τα καταθέσω στην τράπεζα, μην ανησυχείς).

    ReplyDelete
  18. Το θυμάμαι μια χαρά! Έχω ήδη ετοιμάσει κάτι αλλά έχω πολύ δουλειά ακόμα για να τελειώσει.
    Τον αφαίρεσα και τον κώδικα.
    Αν ξεχάσω και το θερμοσίφωνο θα σου πω να μου το θυμήσεις :p

    Έσυ γιούχου απο πάνω, το mail το πήρες?

    ReplyDelete
  19. Ορίστε, το διάβασα.....τι γκρινιάζεις?!?!?!?!?

    ΜΒ, καλάααααααααα!!!!Κάνε όνειρα!!!!
    Άκου Αλ Μπάντι!!! Ούτε για Αλ Γκάιντα δεν σε βλέπω!!!
    χαχαχαχαχα

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...