Changes

Τι έλεγα τις προάλλες; Μαύρα χάλια, που πάει αυτός ο τόπος και τα λοιπά; Ε για να μη με χαρακτηρίζει άδικα ο Moto ως κυκλοθυμική, τα παίρνω όλα πίσω. Και έχω τους λόγους μου δηλαδή.

Μετά την 17η Σεπτεμβρίου εμένα μου πάνε όλα πρίμα. Τι θέλω να πω; Έχω ένα label στο πλάι της σελίδας που λέγεται “I hate my job”. Ε σύντομα δεν θα έχει άλλες καταχωρήσεις και θα όσο περνάει ο καιρός θα μικραίνει. Για να μη σας πολυπρήζω μετά από σχεδόν 5 χρόνια στην ίδια δουλειά, αποφάσισα ότι ήρθε η ώρα της αλλαγής (αφού δε μας έκανε τη χάρη το παιδί της αλλαγής) και μπήκα στη διαδικασία συνέντευξης (κακό και αγχωτικό πράμα αυτό).

Αυτό (η συνέντευξη καλέ) για μένα είναι άθλος. Οτιδήποτε έχει να κάνει με αξιολόγηση σε επίπεδο σπουδών ή δουλειάς εμένα με τρομοκρατεί. Παιδικό τραύμα μάλλον αφού με μαμά δασκάλα ανέπτυξα τελικά μια άρνηση προς της όλη θεωρία της αξιολόγησης. Και όσο και να μου εξηγούσε κάποιος ότι πρέπει να χαλαρώσω και ότι η συνέντευξη δεν είναι εξετάσεις εμένα μου ήταν καρφωμένο ότι θα έχω απέναντί μου κάποιον μαλάκα που θα με βλέπει με μισό μάτι και θα κρατά το βιογραφικό μου σαν λιγδιασμένη λαδόκολλα από μπακαλιάρο τηγανιτό. Και φυσικά χάρη στη μέγιστη αναβλητικότητα που με διακρίνει πάντα έλεγα «α ναι να φτιάξω και το βιογραφικό μου». Τελικά τα πράγματα έφτασαν τόσο σκατά που αν και μου πήρε 5 χρόνια το έφτιαξα.

Για να μη μπω σε λεπτομέρειες, εκεί που σιχτίριζα τους δικούς μου μαλάκες, αφού τους είχα πει εδώ και μήνες ότι δεν μπορώ άλλο σε αυτή τη θέση, έγινε το καταπληκτικό. Με πήραν για συνέντευξη από αλλού, και την ίδια μέρα (ρε λες να είναι συνεννοημένοι) μου πρότειναν άλλη θέση στη τωρινή μου δουλειά!

Γι’ αυτό σου λέω. Μια χαρά μου κάθισε η δεξιά. Βγήκε ο Κωστάκης και άνοιξαν οι δουλειές.







[...στο μεταξύ παίζω με το Photoshop...]







Μαλακίες! Ας μην ήταν ο Zaxarias (παλιός φίλος από το net-ναι υπάρχει τέτοιο πράγμα όπως φίλοι μέσω διαδικτύου) και η A. και ακόμα θα έφτιαχνα το βιογραφικό μου. Ευτυχώς που ο Moto και ο Zaxarias με σκούντηξαν έως με πήραν από το χεράκι και να ‘ναι καλά η Α. με τις γνωριμίες της, διαφορετικά ακόμα θα σάπιζα. Χρωστάω κέρασμα!

Λεπτομέρειες περί συνεντεύξεως εν καιρώ...

15 comments:

  1. πρώτον : στο φώτοσοπ έχεις γίνει σούπερ!
    δεύτερον: είδα το μπανεράκι slime εκεί παραδίπλα και σάπισα στα γέλια :PPP το βουτάω πάραυτα εννοείται :)
    τρίτον: έχω κι εγώ ΣΟΥΠΕΡ νέα περί δουλειάς -τα μελέ από κοντά!

    ReplyDelete
  2. David Bowie - Changes.
    Να προστεθεί παρακαλώ στο soundtrack της χρονιάς.

    Ένα έχω να πω: Εύγεμπραβοσουπερβουρ!

    ReplyDelete
  3. mh les tetia gti o moto vgazei kadiles.kalh tyxh me th nea sou doulia.kalhmeres

    ReplyDelete
  4. και μη σε ματιάσω:

    Φτού σου!

    (οι πενιές του μπουζουκιού σου).

    ReplyDelete
  5. ακριβώς μια από τα ίδια ένιωθα κι εγώ πριν παραιτηθώ τον Ιούνιο. Μέχρι που άρχισε κι εμένα να χτυπάει το τηλέφωνο και να κανονίζονται οι συνεντεύξεις... όπου έφτασα να πηγαίνω με all star και μπλουζάκια dirty monkey! όλα καλά θα πάνε αρκεί να είμαστε χαλαροί!

    ReplyDelete
  6. Έχουμε να πούμε πολλά από κοντά :)
    Μαλακιούλες κάνω να περνά η ώρα όσο ο Μοto βλέπει ποδόσφαιρο. Τέτοια να ακούω για δουλειά να χαίρομαι!

    Μετά από παράκληση του Godot το τραγουδάκι μπήκε στο post. Φτου μας οι πενιές του μπουζουκιού μας!

    Καλημέρα Puppet, thanx for the wishes. Μη νομίζεις, γι'αυτό τον παντρεύτηκα για να τον βασανίζω. Η εκδίκηση έρχεται μέσα από το ίδιο σου το σπίτι χε χε.

    Έχεις δίκιο pastaflora (long time no see). Άλλα μέχρι να το δεις χαλαρά νομίζεις ότι είναι άθλος.

    ReplyDelete
  7. Ναι μάλιστα! Το κορίτσι έχει ένα βιογραφικό σαν τον Χρυσό Οδηγό και μουρμουρίζει συνέχεια "ποιος θα με πάρει -τίποτα δεν έχω κάνει!" Και μετά εγώ είμαι ο γκρινιάρης!
    puppet, ξέρεις τι δουλειά κάνει η ΤΒ; Αυτό έλεγα κι εγώ -οτι θα βγει ο Κωστάκης και θα ανοίξουν αυτές οι δουλειές.

    ReplyDelete
  8. 3 ΖΗΤΩ! ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!! ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ! ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ! Επιτέλους, να γελάσει το χειλάκι σου! :P Πόσο μπροστά είμαι!! Ποιος ανέφερε πρώτος τη λεμονιά που θα άνθιζε στη γειτονιά;; Άντε να παίρνουμε σειρά...

    ReplyDelete
  9. Καταναλωτικά δάνεια. Ε; Τι λες;

    ReplyDelete
  10. Οφείλω να το παραδεχτώ, τα έλεγε το φουρφούρι. Άντε μια λεμονιά να ανθίσει και στη δική σου γειτονιά :D

    Έ όχι και μπάτσος ρε puppet. Είπαμε!! Τοκογλύφος. Έχουμε και ένα επίπεδο.

    Μη βιάζεστε με τα bravo. Μια συνέντευξη πέρασα. Τα αποτελέσματα να και ήταν θετικά δεν είναι επίσημα. Όταν γίνουν το blog μου θα κερνάει κουλουράκια και πορτοκαλάδες. Ευχαριστώ όμως Mitsako :))

    ReplyDelete
  11. tomboy prospathw na skeftw ti apo ta 2 einai xirotero xaxaxaxax plakitsa

    ReplyDelete
  12. Μπράβο κορίτσι! Η αλήθεια είναι ότι όταν αρχίζουν να έρχονται καλά, έρχονται όλα μαζί και με τα κακά το ίδιο..Και με τις γκόμενες το ίδιο, απλά αυτές δεν ξέρω αν συγκαταλέγονται στα καλά ή στα κακά ;)

    ReplyDelete
  13. Το ίδιο είναι Puppet, οι τράπεζες το παίζουν μπάτσοι όταν δεν πληρώνεις και οι μπάτσοι τα βράδια το γυρίζουν στις "εισπράξεις".

    Στα καλά ανήκουν queerdom. Άλλωστε το λέει και το ρητό " So little time, so many women". Άρα καλό θα είναι :)

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...