Αποφάσισα ότι ζω σε ένα παράλληλο σύμπαν.

Αποφάσισα ότι ζω σε ένα παράλληλο σύμπαν, σαφώς διαφορετικό από αυτό των ειδήσεων, των exit poll, του μέσου νεοέλληνα.

Βασικά νιώθω εγκλωβισμένη σε μια χώρα με την οποία το μόνο που με δένει είναι, εκτός από κάποιους φίλους και συγγενείς ,ο ήλιος, η θάλασσα, η χωριάτικη σαλάτα και τα γλυκά του Χατζή. Δηλαδή, ότι δένει με την Ελλάδα ένα σουηδό τουρίστα.

Η Μ. και ο Γ. πρέπει να κουβαλάν την ταυτότητα τους πάντα μαζί τους λόγω των συχνών «απλών αναγνωρίσεων» στις οποίες υποβάλλονται λόγω της εμφάνισης τους. Ο Δ. τολμά να δηλώνει την σεξουαλική του ταυτότητα με ρίσκα που κυμαίνονται από αποδοκιμασία έως ξυλοφόρτωμα. Χαρακτηρίζομαι ως πουτάνα γιατί παντρεύτηκα έναν άντρα που χώρισε όταν με γνώρισε και έχει ήδη ένα παιδί από τον πρώτο του γάμο και δουλεύω σε ένα μέρος που κοπέλες στα 24 τους μιλούν με εκφράσεις του τύπου «…η εκκλησία μας λέει ότι η ομοφυλοφιλία είναι ανεπίτρεπτη…». Η R. μια γυναίκα που είχε το θάρρος να αφήσει ένα σύζυγο που την κακοποιούσε και να ξεκινήσει μια νέα ζωή στη χώρα μας, υπομένει τον χλευασμό από υπαλλήλους της εφορίας για το ξένο επίθετο της και βάζει τα κλάματα μόνη της στο σπίτι. Η Ντ. παρακολουθεί την διευθύντρια του νέου δημοτικού της σχολείου να εξαιρεί τους άντρες από την κλήρωση για την ανάληψη της τάξης της Α’ δημοτικού με το πρόσχημα ότι μια γυναίκα θα ήταν καλύτερη για αυτή τη θέση λόγω «μητρικού φίλτρου». Αυτοί είμαστε εγώ και κάποιοι φίλοι ή συγγενείς μου. Και πραγματικά αδυνατώ να κατανοήσω τι γίνεται.

Παρακολουθώντας τη χθεσινή νίκη της παράταξης της Νέας Δημοκρατίας και την είσοδο ενός έκδηλα φασιστικού κόμματος στη βουλή σκέφτομαι όλους τους παραπάνω. Πως θα συνεχίσουμε τις επόμενες μέρες. Ήθελα πραγματικά να γράψω ένα χαρούμενο post να φύγει αυτή η μαυρίλα, μπας και σκάσει λίγο γέλιο το χειλάκι μας. Αλλά δε μου βγαίνει ρε γαμώτο. Δε μου βγαίνει όταν ξέρω ότι θα έχω φασιστάκια στη βουλή. Δε μου βγαίνει όταν ζω σε μια χώρα που νόμιζε ότι τα τελευταία 3,5 χρόνια κυβερνούσε η αντιπολίτευση. Δε μου βγαίνει που ο αριστερός χώρος πανηγυρίζει όταν η αύξηση των ποσοστών του ελάχιστα έχει επηρεάσει τον δεξιό και ακροδεξιό χώρο ο οποίος παραμένει το ίδιο, ίσως περισσότερο δυνατός.

Δε θέλω να γίνω απαισιόδοξη, αλλά τι μπορεί να πει κανείς όταν ξέρει ότι το μόνο που του μένει είναι το αίσθημα απελπισίας;


τουλάχιστον σήμερα μου κάθεται το photoshop :)

22 comments:

  1. Κι εγώ σκέφτομαι να γυρίσω στην Ελλάδα για τους φίλους μου. Την Α. που τα έχει με τον Τ. νεοδημοκράτη του κερατά που θέλει την Καλαμαριά να διαχωριστεί από τη Θεσσαλονίκη. Την Α. που τα έχει με το Γ. φασιστάκι του κερατά (σημαία, πατρίδα, θρησκεία) και δεν του λέει τίποτα, μια φορά πήγαμε για ποτό και μου ανέβηκε η πίεση. Να δω την ξαδέρφη μου που τη σέρνει η μάνα της σε χοροεσπερίδες της νεολαίας της Ν.Δ. κι αυτή δε μπορεί να σκεφτεί για τον εαυτό της. Γιατί μήπως μπορούσε να σκεφτεί η θεία μου;! Κομμάτοσκυλα όλοι τους. Τον Β. που μου είπε με άνεση ότι θα ψηφίσει Ν.Δ. για ένα γνωστό που θα τον χώσει (που άραγε;).

    ReplyDelete
  2. στη δουλειά πανηγύριζαν και δεν άντεξα.

    "το πήρατε χαμπάρι οτι μπήκε το λαος στη βουλή;"
    "ε και;"
    "το πήρατε χαμπάρι οτι μπήκε το λαος στη βουλή;"
    "ε δε θα μπαινε;"
    "το πήρατε χαμπάρι οτι-"
    "εγώ λαος ψήφισα"
    "έλα ρε σοβαρά;"
    "ε ναι, νισάφι πια"
    "η έφη βγήκε άραγε;"
    "χαχαχαχα πλάκα δε θα χει;"

    ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΣΑΣ ΠΑΛΙΟΜΑΛΑΚΕΣ.

    ReplyDelete
  3. Είμαστε όμηροι.
    Ας συμπεριφερθούμε τουλάχιστον σαν τουρίστες.

    Την επόμενη φορά, θα βγω και θα φωτογραφίζω τις εκλογές: "που να σας τα λέω, τι ωραία που περάσαμε σε εκείνη τη χώρα, την Ελλάδα."

    Σοβαρά τώρα, το έχω κάνει και πιάνει.
    Μακριά κι αλάργα.

    ReplyDelete
  4. Φαντάζεσαι όμως να ζούσες σε καμιά Σουηδία, όπου οι άνθρωποι αυτοκτονούν από πλήξη; Ή σε καμιά Κούβα, με τον σκατόκαιρο που έχουν εκεί και τον δικτάτορα Κάστρο; ε λοιπόν, σταμάτα να φαντάζεσαι! Ζεις στην Ελλάδα που είναι η καλύτερη χώρα του κόσμου, με τους πιο ανοιχτόκαρδους ανθρώπους και είναι και λίκνο της Δημοκρατίας! Α, μα πια! Φοβερή η εικόνα -γίνεται ταπετσαρία;

    Ρε φουρφούρι, όλες οι φιλενάδες σου από Α αρχίζουν; Ένας κολλητός μου τα έφτιαχνε μόνο με γυναίκες που άρχιζαν από Α, μέχρι που παντρεύτηκε μια τέτοια. Ψηφίζει και ΝΔ μάλλον. Κοίτα να δεις συμπτώσεις!

    ReplyDelete
  5. Δυστυχώς puppet τίποτα άλλο.

    Φουρφούρι όπως σε διαβάζω και με διαβάζεις (κατα το όπως σε βλέπω και με βλέπεις). Θα έρχεσαι Ελλάδα από Αγγλία καλοκαίρι σε δωματιάρα με 30ευρώ/βράδυ στον τουριστικό Καϊάφα, θα φχαριστιέσαι χωριάτικη και πίσω πάλι γιατί εδώ είναι βάρβαροι. Αν μπορούσα να μεταναστεύσω θα το έκανα, αλήθεια.

    Raz ε και; Μήπως το "ε και" σε φιλοσοφία δεν το έχει μετατρέψει ο έλληνας; Ρε αυτοί δε καταλαβαίνουν τίποτα. Δεξιά μάνα φίλου, τα βγάζει με το ζόρι με μια σύνταξη και με την ακρίβεια που είχαμε (και θα έχουμε) έλεγε ότι τώρα με τη Ν.Δ. βάζει και στην άκρη. Για την ακρίβεια φταίνε ως γνωστό οι μετανάστες.
    Γάμησε τα!

    Mantalena το ίδιο λέμε. Αποφάσισα ότι ζω σε παράλληλο σύμπαν. Αν τύχει και έρθουν σε επαφή τα σύμπαντα και εγώ τουρίστας θα προσπαθήσω να το παίξω.

    ReplyDelete
  6. Moto, λίκνο από το λικνίζομαι? Γιατί κούνα κούνα, έπεσε η δημοκρατία κατα πως το κόβω.
    Φαντάζομαι η καταραμένη, ξεκίνα όμως πάλι ισπανικά γιατί το κόβω να φεύγουμε νωρίτερα. Μέχρι τη σύνταξή σου δε θα έχει μείνει ούτε τουριστική Άνω Γλυφάδα.

    ReplyDelete
  7. Moto sorry, ξέχασα και την Α. που χώθηκε στο γραφείο του Γιωργάκη και με έπαιρνε από τα γραφεία του κόμματος. Τζάμπα είναι τζάμπα!!!Γενιά με όραμα όχι αστεία.
    Δε με προσέχεις όμως, έχω κι ένα φίλο από Β.!
    Ραζ μη βρίζεις, ντροπή. Μπες κι εσύ σε tourist mode!

    ReplyDelete
  8. Tom, sorry για την έκφραση αλλά το μόνο που μου βγαίνει από το στόμα σήμερα είναι το: "είμαστε για τον πούτσο..."
    Δυστυχώς,
    και καλά κουράγια σε όλους μας.

    ReplyDelete
  9. όλα ενα παιχνίδι είναι,..
    Αλλοι παίζουν, άλλοι κοιτάνε.
    Άλλοι κερδίζουν άλλοι χάνουν.
    Λίγοι ξέρουν να χάνουν και ξεπουλιούνται για να κερδίσουν και άλλοι λένε, "δεν πειράζει" την επόμενη παρτίδα θα την πάρω διπλή"!

    Έτσι είναι τα πράγμ..εεε... παιχνίδια!
    Ρώτα την μικρή ... αυτή ξέρει από παιχνίδια!

    ReplyDelete
  10. Εγώ πάλι φοβάμαι ότι ζω σ' ένα κάθετο σύμπαν.

    ReplyDelete
  11. Ελα ρε Στομάχη που ζητάς και συγνώμη! Δε μου κάνει όμως το καλό κουράγιο. Όπως λέει και ο pikei στο blog του, δε μπορώ πλέον να κάνω απλά υπομονή. Δεν τους ανέχομαι μωρέ. Ούτε για πέντε λεπτά που θα ανοίξω τη tv όταν γυρίσω από δουλειά και θα δω τα μούτρα του Α.Γεωργιάδη σε έδρανο. Στο αγαπημένο μου καφέ το χειμώνα θα το σκέφτομαι να πάω αφού ο νυν βουλευτής φασίστας θα έχει τη μισή Ελ.Ασ. απέναντι να τον φυλάει. Εδώ το χειμώνα που βγαίναμε και τα ματ μας κοιτούσαν από το τζάμι με μισό μάτι. Πόσο μάλλον τώρα. Απλά μηδενική ανοχή.

    Να το δω σαν παιχνίδι δεν μπορώ Balidor. Με τίποτα. Η γαμημένη μου ζωή από αυτούς εξαρτάται και είναι επικίνδυνοι.

    PiΚei έχεις απόλυτο δίκιο. Κάθετο έπρεπε να γράψω και εγώ. Αλλά έτσι δικαιολογείται ότι εσύ είσαι ο συγγραφέας ενώ εγώ απλά γράφω ένα blog ;)

    ReplyDelete
  12. Ναι αλλά με εξάρες, το επόμενο παιχνίδι, ίσως έρθει διπλό :) !!!

    ReplyDelete
  13. Να κάτσεις εδώ -δεν θα πάμε πουθενά ΤΒ, θα αγωνιστούμε! (Να μαζέψουμε τα λεφτά και να την κοπανήσουμε εννοώ).

    Φουρφούρι κι ο κολλητός μου είχε μια Α. σε πολιτικό γραφείο αλλά ήταν στου Βαρβιτσιώτη junior (πολύ πέφτουλας). Ρε κάτι συμπτώσεις! Ναι, όντως σέβομαι κι εγώ αυτού του είδους τα οράματα -ότι κοστίζει πάνω από 300 ευρώ αξίζει τον σεβασμό μου. Για τον Β. σου το είδα, αλλά ... πως να στο πω να μη με παρεξηγήσεις ... ο κολλητός μου πάει μόνο με γυναίκες από Α, όχι με αγόρια από Β. Ντρέπομαι γι΄αυτό, αλλά πρέπει να είμαστε ειλικρινείς με όποιο κόστος.

    Στομάχη, αυτός ο πούτσος από στόμα σε στόμα πάει από χτες το απόγευμα!

    ReplyDelete
  14. my thoughts exactly
    me glytwses ki apo to na postarw
    poy na skasei xeilaki meta ap' ayta?
    as'ta, koritsaki, as'ta...

    ReplyDelete
  15. ΛΑΟΣ στη βουλή. Είναι μια δήλωση που από μόνη της έχει την ίδια βαρύτητα με ένα σκατό κανίς.
    Από κει και πέρα τι περιμένεις από μια χώρα μπουρδέλο; Εμείς είμαστε, εμείς τους ψηφίζουμε. Βαρέθηκα. Μη το ψάχνεις τομυ.

    ReplyDelete
  16. Εγώ επειδή βαρέθηκα πια να λέω τα αυτονόητα και να επιχειρηματολογώ για πράγματα που πιστεύω απο 10 χρονών παιδί, θα αρκεστώ στο : Όσοι ψηφισατε ΝΔ είστε πολυ μεγάλοι μαλάκες. Την παναγία μου

    ReplyDelete
  17. Μα εκεί είναι που σκάω ρε mitsako. Με όλους τους φίλους και συγγενείς έχω την ίδια άποψη, μου φαίνεται ότι είμαστε κάμποσοι και τελικά βρισκόμαστε να μας κυβερνάν οι ανεκδιήγητοι! Ζω αλλού τελικά.

    Έτσι ακριβώς Ampot. Ένα σκατό κανίς(που είναι και αντιπαθητικά).

    Για μένα kafouroutso όλοι μαλάκες είμαστε. Οι της Ν.Δ. είναι σταθεροί. Είναι η μαλακία που έχουν στο κεφάλι τους αυτοί. Οι υπόλοιποι τι κάνανε όμως; Ωρύονταν για αποχή που έφτασε στο 25% και βάλανε το ΛΑΟΣ. Τα φασιστάκια τη πουτάνα μου μέσα!

    ReplyDelete
  18. Enta3i re paidia, pali 8a kateboume stous dromous, thn 3eroume thn istoria... Mexri pou ta pragmata na mhn pane allo kai na tous perasoume olous apo gkilotina, opws sthn galikh epanastash.

    ReplyDelete
  19. Ψιτ, αφεντικό!
    Φασιστάκια υπήρχαν ήδη στη βουλή, δεν το 'ξερες;
    Και στο φινάλε-φινάλε, περίμενες κάτι περ'σότερο από αυτή τη βουλή κι αυτό το λαό;
    Ας μην παίρνουμε τα πράγματα -και δη τις εκλογές- τόσο στα σοβαρά!

    Cheer Up, Mate!

    ReplyDelete
  20. Είδομεν Aris! Δεν ελπίζω με μεγάλες ανατροπές πάντως.

    Σκύλε μου σα να'χεις δίκιο. Βάζω το πρόγραμμα "καλή διάθεση" στο On :D

    ReplyDelete
  21. Α γειά σου! Πέρνα κι από το βλόγι μου να γελάσεις λιγάκι...

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...