όταν κοιμάσαι

όταν κοιμάσαι συμβαίνουν τα καλύτερα

photo: Θεσσαλονίκη, Απρίλιος 2007

10 comments:

  1. Σωστά, αλλά είναι και ωραίο να ρίχνεις έναν 12ωρο ύπνο που και που.
    (το κέρατό μου μέσα!)

    ReplyDelete
  2. Αυτόν τον 12ωρο λέω να τον απολαύσω σήμερα -σας προειδοποιώ ρεμάλια!
    Αλήθεια, που ξέρετε τι συμβαίνει όταν κοιμάστε; Γιατί εγώ όταν κοιμάμαι ΚΟΙΜΑΜΑΙ.

    ReplyDelete
  3. Ωχ; τι έχασα πάλι μου λέτε;;;

    ReplyDelete
  4. και το χειρότερο θα είναι να έχεις συνέχεια αυπνίες !
    (η μηπως όχι; )

    ReplyDelete
  5. ok, κι εγώ θα κάνω ότι κοιμάμαι!

    ReplyDelete
  6. Το γαμήσατε!
    Μόνο το κολοκύθι το πιασε (αν με καταλαβαίνουν τα κολοκύθια, και όχι οι άνθρωποι, έχω πρόβλημα?)
    Moτοβλάκα μου, το μαθαίνουμε μετά ρε!
    Godot ναι, αλλά εσύ βλέπεις μπλε μονόκερους στον ξύπνιο σου άρα δε πιάνεσαι.
    Τίποτα δεν έχασες μπουμπού. Εγώ το έχω χάσει και ποστάρω φωτό από τον Απρίλη.
    Balidor + Ampot xa xa xa xa

    ReplyDelete
  7. afto to graffity einai apo bansky pws vrethike thesalonikh???

    ReplyDelete
  8. Puppet, ο βρωμοαρουραίος είναι προφανώς κλεμμένος. Δε νομίζω να μας έκανε την τιμή ο Banksy. Το "shh!" πάλι είναι photoshopιά δικιά μου ;)
    Στη θέση του υπήρχε ένα κόκκινο σημάδι που σίγουρα έγινε σε άσχετη φάση από τον πόντικα. Και έτσι είπα να το διορθώσω. Κατα τα άλλα η φώτο άλλες διορθώσεις δεν έχει.

    ReplyDelete
  9. http://www.banksy.co.uk/menu.html

    osoi den exete dei doulia tou.
    tromeros activisths.

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...