Summer in the city.

Περιμένω καλοκαίρι. Πήρα αντηλιακό. Έφτιαξα και γλαστρούλες στο μπαλκόνι. Μωβ, κίτρινες και ροζ πετούνιες. Η κηπουρική τελικά με ηρεμεί. Έβαψα τα νύχια των ποδιών μου σχεδόν φούξια. Φοράω πάλι τα ξύλινα βραχιόλια από το νησί. Και πολύχρωμα κολιέ. Πίνω μπύρες στα πεζοδρόμια. Ο deuced έπαιξε στο ράδιο ένα κομμάτι που λάτρευαν οι κολλητές μου στο λύκειο και όσο το τραγουδούσαν εγώ έκανα τη χαρακτηριστική κίνηση δάχτυλο στο στόμα, ξερνάω τώρα. Σήμερα χαμογέλασα. Χτες στεναχωρήθηκα λίγο που μια φίλη ακόμα δεν έχει συμφιλιωθεί με αυτό που είναι. Και ελπίζω η Α. να αισθάνεται καλύτερα από χθες. Μ’ αρέσει οι φίλοι μου να μένουν κοντά και όταν περνάω κάτω από το σπίτι τους αισθάνομαι ασφάλεια που είναι πάνω και κοιμούνται. Μου τη δίνει η έλλειψη χιούμορ κάποιων ανθρώπων που δε το βρίσκουν καθόλου αστείο που ακόμα δε ξέρω τι θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω. So fucking what?

Θα έρθει ποτέ το ισοπεδωτικό καλοκαίρι που θα ιδρώνω στην ξύλινη καρέκλα και η μπύρα θα είναι ζεστή? Νομίζω πως ο κόσμος γίνεται πιο ζεστός λόγω την υψηλής θερμοκρασίας. Περιμένω...


11 comments:

  1. Η πρώτη μας διαφωνία -εσύ προτιμάς το καλοκαίρι κι εγώ τον χειμώνα. Καλό μας καλοκαίρι -μου φαίνεται οτι άρχισε ήδη η εποχή σου.

    ReplyDelete
  2. Μια καλησπέρα
    Έναν καλό Ιούνη
    Ένα όμορφο καλοκαίρι
    Όλα για σένα
    Να στε καλά

    ReplyDelete
  3. perimenw ki egw parea
    agapw to aneleito fws toy kalokairioy kai ta ligotera royxa kai ti thalassa kai to akoma perissotero ouzo

    kalo kalokairi koritsaki

    ReplyDelete
  4. Δεν θέλω μπύρα ζεστή..
    Στην αρχή το λάτρευα το καλοκαίρι, μετά το μισούσα, τελευταία προσπαθώ να το ξαναγαπήσω..
    Αλλά προτιμώ τα ενδιάμεσα..Άνοιξη και Φθινόπωρο..την μετάβαση, την αλλαγή..όχι το κρύο, ούτε τη ζέστη.
    Καλό μας καλοκαίρι..
    Ουφ..επιστροφή στα "πάτρια" εδάφη..

    ReplyDelete
  5. όταν σπούδαζα μου είχε φέρει η μάνα μου μια γλάστρα, έξι μήνες μετά άνοιξα την μπαλκονόπορτα και βρήκα ένα κοτσάνι...:) αυτοί που πάντα ήξεραν τι θέλουν να γίνουν όταν μεγαλώσουν μου προκαλούσαν αμηχανία good to have u back

    ReplyDelete
  6. Καλό καλοκαίρι μικρή!
    Καλή ξεκούραση να έρθει επιτέλους.

    ReplyDelete
  7. Καλό είναι το καλοκαίρι όταν οι μπύρες είναι παγωμένες... καλημέρα !!

    ReplyDelete
  8. @moto
    θα έπρεπε να διαφωνούμε και κάπου αλλιώς σκέτη βαρεμάρα (λέμε τώρα). Ήλιο ρε γκρίνια και ας σε πιάνει το κεφάλι σου :p
    @mario
    καλό καλοκαίρι και σε εσένα mario μας. Φιλιά πολλά.
    @mitsako
    πες τα χρυσόστομε! λιγότερα ρούχα, σέξυ διάθεση! καλό καλοκαίρι και σε εσένα παιδάκι :)
    @queerdom
    μωρέ ούτε και 'μένα μου αρέσει η ζεστή μπύρα, μ'αρέσει όμως το ιδρωμένο ποτήρι :) καλή επιστροφή, σε περιμένουμε...
    @ampot
    μας έλειψες ρε! για ξεκούραση δε ξέρω, έχουμε και τουρνουά πισινοβόλλευ μόλις επιστρέψει και το άλλο από τα εξωτερικά χε χε
    @captain morgan
    τι λες ρε?? τι captain morgan? Αφού εσύ δεν έχεις χώρο για άλλο εκτός από βαρέλια μπύρας. Αλλά και να είχες, μόνο Havana πίνουμε ρεεεε, το Morgan είναι σκέτη λάσπη! Καλό είναι το καλοκαίρι όταν κάθεσαι έξω και χαζεύεις το κόσμο που περνά (με παγωμένη μπύρα ή ό,τι άλλο...)

    ReplyDelete
  9. Εεε, χμμ, μάλλον θα πρέπει να στο πω ... μετά από τόσο καιρό ... χμ ... ξέρεις ... βασικά ... δεν μπορώ τον ήλιο γιατί είμαι βρυκόλακας. Δισέγγονος του Βλαντ Τσαπες με φωτοφοβία.

    ReplyDelete
  10. ευτυχως δηλαδή που μπήκαμε στον Ιούνιο. αλλωστε ειναι γνωστοι οι αθηναικοι μουσωνες.με ενα σιγμα γραφεται? βασικα και εγω περιμενω το καλοκαιρι και δεν εχω ρεστα απο τακουνι.θελω παραλία χωρις κοσμο, παγωμενες μπυρες, παγωμενα τζιν, παγωμενα μαρτινις, μπαλα στην αμμο, και βολτα μεσα στο νερο μεχρι το γονατο, μην κουραζομαστε και αδικα αθλητες ανθρωποι.

    αλλωστε το ελεγε και ο κοντολάζος.
    δωστε στο παιδι μια μπυρα/
    στον ερωτα δεν ειχε πειρα

    ReplyDelete
  11. "Νομίζω πως ο κόσμος γίνεται πιο ζεστός λόγω την υψηλής θερμοκρασίας. Περιμένω..."

    Λές να χάνετε η κεντρομόλος δύναμη και να απομακρυνόμαστε απο το Λιάκο (και δεν λέω τον Λιακόπουλο);
    Μπαααα κάτι άλλο φταίει...


    Καλά παγωτά, φραπέδες και μπάνια (έχετε εσύ και ο Θάνακλας κοντά την θαλασσούλα)!

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...