Ακόμα ένα test.

Ακόμα ένα παιχνίδι του νόου ας μπέτα. Φταίει ο Μοτοσκατός.

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;

Μαζί του. Αλλά καλό είναι να έχει και ήλιο και να είναι καλοκαίρι.
2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;

To
τσάι ή το γάλα που μου έχει ετοιμάσει και με περιμένει στο τραπέζι της κουζίνας.
3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;

Με την τελευταία σουρεαλιστική ιστορία της μικρής που πέταξε ένα ψάρι σε ένα δελφίνι που το πήρε ένα ελάφι και ήρθε ένας σκαντζόχοιρος, μια υπερπαραγωγή τέλος πάντων.
4 .Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;

Προσαρμοστικότητα. Ίσως.
5. Το βασικό ελάττωμά σας;

Μεγεθύνω τα άγχη μου. Νομίζω.. Είναι και άλλα...
6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Συνήθως σε κανένα.
7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;

Fuck
! Δεν ήμουν ποτέ καλή στην ιστορία ούτε στις προσωπικότητες.
8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;

Θαυμάζω πολλούς ανθρώπους αλλά πρόσφατα δε με εμπνέουν και πολλά.
9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;

Αθήνα-Αβάνα χωρίς επιστροφή.
10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;

Γι’αυτό υπάρχουν τα profile μη τα γράφω πάλι, Έλεος.
11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;

Να μη φοβάται τη γυναικεία πλευρά του.
12. ... και σε μια γυναίκα;

Το αντίστροφο.
13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;

J
.S. Bach, Beethoven, Jeff Buckley, Nick Cave
14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;

Lost Highway

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;

Στα 16 μου «Ο λύκος της Στέπας»
16. Η ταινία που σας σημάδεψε;

Το Crying Game
17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;

O
Hopper για ένα πίνακά του, η Kahlo για αρκετούς, σχεδόν όλοι των πλανόδιων πωλητών της Αβάνας.
18. Το αγαπημένο σας χρώμα;

Μωβ και γαλάζιο του οινοπνεύματος. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω.
19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;

Ειλικρινά θεωρώ τον εαυτό μου μια μεγάλη αποτυχία.
20. Το αγαπημένο σας ποτό;

Ρούμι, σκέτο.
21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;

Για όλα αυτά που δεν έχω τελειώσει λόγω αναβλητικότητας.
22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;

Τις ψεύτρες γκόμενες.
23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;

Δεν έχω ασχολίες. Προϋποθέτουν σταθερό πρόγραμμα και αφοσίωση, πράγματα που δεν έχω.
24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;

Ότι θα πεθάνει μια μέρα ξαφνικά από ένα ηλίθιο πράγμα.
25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;

Όταν πρέπει πραγματικά να μη πάω στη δουλειά.
26. Ποιο είναι το μότο σας;

Έλα, ξύπνα πια!
27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;

Νέα, ξαφνικά και χωρίς πόνο, μαζί του.
28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;

Πως το έκανες αυτό ρε συ!
29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;

Αγχώνομαι γαμώτο, αγχώνομαι.

Razz, Numb, Σκιές, Atg, Μικρή Ολλανδέζα εεε? Τι λέτε?

10 comments:

  1. pws sto kalo sfurizeis to Lost Highway de mporw na katalabw...
    tha mou deikseis mia mera

    oux kala

    ReplyDelete
  2. σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση, Τομ.

    θα το κάνω το συντομότερο δυνατό το τέστ.

    υγ. Με πέθανες με τον Λύκο της Στέπας.

    ReplyDelete
  3. Θα ανέβαζα κάτι άλλο στο μπλογκ μου, αλλά δεν μπορώ να αγνοήσω την ευγενική σου πρόσκληση. Ήδη προσπαθώ να απαντήσω αυτές τις ερωτήσεις. Πάω να γράψω

    Και εμένα αυτό που με εντυπωσίασε ήταν η απάντηση για το βιβλίο. Στα 16; Εξαιρετικό βιβλίο! Αλλά στα 16; Ρε συ, πολύ μικρή το διάβασες!

    ReplyDelete
  4. μπορώ να παραλλάξω τις ερωτήσεις λιιιιιγο; :p

    ReplyDelete
  5. Μπήκα και εγώ να σχολιάσω και έπεσα πάνω στη raz, χαχαχα! Δικαιώνει τον χαρακτηρισμό μου.
    Tomboy καλό μας ταξίδι.

    ReplyDelete
  6. πω πω δουλειά που μου ’βαλες :)))

    Καλό ταξίδι ε; (που πάτε, πότε γυρνάτε, θα σας δω το Σαββατο;)

    ReplyDelete
  7. Ολλανδέζα μου, τρόπος του λέγειν ήταν το καλό ταξίδι. Για εκείνο στην Κούβα λέω που το ονειρευόμαστε να πάμε και να μη γυρίσουμε. Και για το άλλο που κάνουμε τα τελευταία 6 χρόνια. Ξέρεις εσύ (με την ίδια ταξιδιωτική εταιρεία που έχετε κλείσει μαζί με τον Αφρικάνο). ΣΤΡΩΣΟΥ ΤΩΡΑ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ!

    ReplyDelete
  8. Καλέ θέλουν οι ασχολίες προγραμματισμό; Για μένα μετά δε θα ήταν ασχολίες. Το πρόγραμμα σε υποχρεώνει να κάνεις κάτι, ενώ καλό είναι να ασχολήσε με κάτι επειδή το θέλεις!

    ReplyDelete
  9. Καταραμένη αναβλητικότητα !


    :)

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...