Take 5

Αφού με έχωσε η Μανταλένα, ορίστε και εγώ

1. Δεν έχω κρατήσει κανένα από τα παιχνίδια που είχα όταν ήμουν μικρή. Τα κατέστρεψα όλα. Προτιμούσα ότι είχε να κάνει με κατασκευές ή είχε μηχανισμό. Αγαπημένη παιδική ασχολία να ανοίγω τις κούκλες που μιλάν για να δω πως δουλεύουν. Αργότερα έκλεβα τα μηχανήματα και τα εργαλεία του πατέρα μου και κλεινομουν στο δωμάτιο βιδώνοντας – ξεβιδώνοντας. Ο πατέρας μου με φωνάζει ακόμα κάποιες φορές «Δαίμων».
2. Μέχρι τα 17 μου μοιραζόμουν το ίδιο δωμάτιο με την αδελφή μου και το παππού μου. Κάθε πρωί μας ξύπναγε φέρνοντάς μας πρωινό στο κρεβάτι. Το βράδυ που πέθανε έβλεπα το χειρότερο όνειρο της ζωής μου. Ημουν 500χλμ μακριά και έμαθα τον θάνατό του την άλλη μέρα το πρωί. Τον βλέπω ακόμα στον ύπνο μου.
3. Τρομάζω στην σκέψη των εξετάσεων. Αρκεί να μου πεις ότι πρέπει να δώσω εξετάσεις για κάτι, και αυτόματα παθαίνω κολικούς στομάχου. Δεν έχω υπομονή και δεν μπορώ να λέω τα ίδια και τα ίδια συνέχεια. Τρέφω μεγάλη απέχθεια και επιφύλαξη προς κάθε είδους «δάσκαλο». Δεν μπορώ να μαλώνω.
4. Έκανα πολιτικό γάμο. Παντρεύτηκα φορώντας κιμονό και με πάντρεψε γυναίκα. Το πρώτο τραγούδι που ακούστηκε στη μάζωξη after ήταν το «...σβηνεί το καντήλι μου..». Όχι επίτηδες. Είμαι ερωτευμένη με τον ίδιο άνθρωπο από τα τελευταία έξι χρόνια και θέλω να ξυπνάω μόνο δίπλα του.
5. Στη σχολή μου ήμουν η μόνη κοπέλα. Δεν έκανα σεξ με κανέναν από τους υπόλοιπους 25 συμμαθητές μου. Με γούσταραν φανερά τρεις. Εκτίμησα την αντρική φιλία όσο τίποτα. Η γνώμη που σχηματίζω για τις περισσότερες γυναίκες είναι η χείριστη. Η γνώμη που σχηματίζουν συνήθως οι άλλοι για μένα είναι αυτή που θέλω και απέχει από την πραγματικότητα έτη φωτός.

Και μετά δικό σας boys and girls
Divine Mitsakos, Motorcycle Boy, Razzmatazz, Mario, Xρίστος

9 comments:

  1. Kατσαβιδοκόριτσο, όχι πως χρειαζόταν αυτή η ιδέα των 5 πραγμάτων, του νόου ας μπέτα, αλλά μόλις μας έδωσες πέντε ακόμη λόγους για να σου στρώσουμε μαξιλάρες να ξαπλάρεις στην καρδιά μας.
    :D

    ReplyDelete
  2. Φιλιά επί πέντε, φιλενάδα.

    ReplyDelete
  3. κιμονό;;;
    έλα τώρα κόψε την πλάκα!

    ReplyDelete
  4. Μανταλένα :) πραγματικά μεγάλο :)

    Μας έλειψες χθες παλιομητσάκο.

    Ampot! Επιτέλους πίσω. Φιλιά μόνο σε πραγματικά μάγουλα. Και άλλα πέντε από μένα.

    Στομάχη δε κάνω πλάκα. Γαλαζοπλάσινο κιμονό με φούξια παντελόνα και αυτοσχέδια ανθοδέσμη από το ανθοδοχείο με άσπρα χρυσάνθεμα που είναι τα λουλούδια των νεκρών.

    ReplyDelete
  5. το σκηνικό με το καντήλι-σονγκ πρέπει να ήταν all the money! συμφωνώ κι επαυξάνω περί αντρικής φιλίας και κυρίως περί της πλειοψηφίας του female species -been there done that got the t shirt και δυστυχώς κυκλοφορεί οξεία cosmopolίτιδα που είναι και κολλητική γμτ.

    πλάκα έχουν αυτά τα tag-me-tag-u-5-things and so on. να το ξανακάνουμε!!

    ReplyDelete
  6. Πολύ χαίρομαι που σε γνωρίζω!

    Ευχαριστώ που με έβαλες μέσα! Λοιπόν - κάθομαι να γραψω!

    ReplyDelete
  7. μάαααλιστα!
    στο 1 με τα παιχνίδια, πολύ μου έχει κοστίσει που δεν υπάρχει πια εκείνη η καουμπόϋκη άμαξα με τα 6 άλογα. Δεν πρόλαβα να την χαρώ.

    είσαι πολύ ευαίσθητη Τόμμυ!

    ReplyDelete
  8. Razz νομίζεις τυχαία έχει ανέβει η ζήτηση του coctail "cosmopolitan" από το γυναικείο πληθυσμό μετά την αναμετάδοση του serial "sex and the city"?
    Kαι εγώ χαίρομαι που σε γνωρίζουμε Χρίστο. Τα διάβασα τα 5 σου, ακόμα δε πρόλαβα να σχολιάσω και είδα κάποια κοινά σημεία..
    Μπααα γαιδούρι είμαι Ροϊδη...

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...