Γκρί βαρύ σύννεφο

Από τα «μίκυ μάους» που έβλεπα μικρή, μου έχει μείνει μια εικόνα. Αυτή του καταραμένου σκίτσου που ό,τι και αν κάνει, πάντα τον συνοδεύει ένα γκρί βαρύ σύννεφο να τον καταβρέχει. Και αυτός το καημένο να τρέχει, σε υπόστεγα, μέσα σε σπίτια, ανοίγοντας ομπρέλες αλλά το σύννεφο να εξαφανίζεται μόνο για λίγο. Όταν χαλαρώνει, αυτό πάλι εκεί, τσούπ να τον κυνηγάει.
Μεγαλώνοντας ανακάλυψα ότι υπάρχουν άνθρωποι με σύννεφα πάνω από τα κεφάλια τους. Που βρέχουν συνέχεια. Είναι άνθρωποι στενάχωροι με μάτια που γυαλίζουν και πρόσωπα φτιαγμένα από ελαστικό πλαστικό.
Το σύννεφό μου σήμερα είναι πολύ βαρύ. Και νομίζω ότι θα βρέχει για πολύ ώρα ακόμα.


Photo: Πίσω από τη Συγγρού 11.00 π.μ.

12 comments:

  1. γαμώτο, λες να 'μαι και 'γω τέτοιος;

    ReplyDelete
  2. Εγω θυμάμαι και τον σούπερ γκούφι, που όποτε έχει τις μαύρες του ή θέλει δύναμη βγάζει το σακούλι με τα φυστίκια και τα ξεχνάει όλα.
    :-)

    ReplyDelete
  3. Kι εγώ τον Ντόναλντ. ΠΟυ το σύννεφο τον κυνηγάει, στην αρχή γκρινιάζει αλλά πολύ σύντομα ΔΕΝ ΤΟΝ ΝΟΙΑΖΕΙ.

    :)

    Ένας τραγικός ήρωας, ανίκανος να εκτιμήσει τους τραγικούς ήρωες της εποχής του. Αυτό θέλω να είμαι.
    μουτς ρε TomBoy - ανέβα στη στέγη να ΦΑΜΕ το σύννεφο
    ;)

    ReplyDelete
  4. Ο Ντόναλντ Ντακ, ο πλέον αξιαγάπητος και γκαντέμης τύπος, μεταμορφώνεται συχνά σε Φάντομ Ντακ. Δώσε ένα φου σαν κι εκείνον και διώξε το βαρύ σύννεφο. Και κάπου σε μια γωνίτσα υπάρχει πάντα ένας Κύρος Γρανάζης να βοηθήσει την κατάσταση!

    ReplyDelete
  5. ΜΠορεί προσωρινώς να έχεις βαρύ γκρίζο συννεφάκι, "βαρύ ίσκιο" μια φορά δεν έχεις. Και αυτό είναι το σημαντικό.

    ReplyDelete
  6. Εσύ με βαρύ γκρι σύννεφο πάνω από το κεφάλι;; Δε νομίζω ρε φιλενάδα

    ReplyDelete
  7. Τις τελευταίες μέρες φτερνίζομαι τόσο συχνά που όποιο σύννεφο προσπαθήσει να καθίσει πάνω από το κεφάλι μου δεν μπορεί να μείνει για πολύ!
    Μήπως να κάνεις το ίδιο?

    Υστ. Καλέ άσχετο, είπες πριν καιρό οτι κτ με ήθελες... αν ισχύει ακόμα περιμένω τηλ!

    ReplyDelete
  8. Εντάξει, δεν ξέρω αν φύσηξαν όλοι μαζί οι αποπάνω ή αν φύσηξε σκέτος αέρας -αλλά σα να διαλύθηκε το σύννεφο.
    Υ.Γ.: Θυμήσου να σου πω για μια φράση του ποστ σου που με στέλνει για βρούβες.

    ReplyDelete
  9. Στομάχη --> είσαι έτσι, αν έτσι νιώθεις.

    Κολοκύθι --> καλώς το στα μέρη μας! Τον σούπερ γκούφη τον θυμάμαι και εγώ αλλά λίγο θολά. Δεν τον παρακολούθησα και πολύ. Καλό μου έκανε πάντως

    Μανταλενάκι μου --> τον ντόναλτ τον λυπήθηκα πολύ σε εκείνο το κινούμενο που μια σταγόνα δεν τον άφηνε να κοιμηθεί. Αλλά την τόση γκρίνια δεν την αντέχω. Οσο για το σύννεφο, που θα πάει δε θα έρθει το γαμωκαλόκαιρο. Θα πιάσουμε τις ταράτσες και δε θα αφήσουμε υδρατμό για υδρατμό!

    Pasta flora --> εγώ θυμάμαι μόνο το τυχερό γκαστόνε γαμώ τη τύχη μου γαμώ γκρρρ

    Λίτσα --> ναι μωρέ παροδικό ήταν, σήμερα καλύτερα

    Ampot --> υπάρχουν φορές που νομίζεις ότι σε βαραίνει όχι σύννεφο αλλά ο ουρανός ολάκερος!

    Μontresor --> μάλλον το φτάρνισμά σου έφτασε ως εδώ και το σύννεφό μου διαλύθηκε δια μαγείας! Δε το έχω ξεχάσει, δε βρήκα το χρόνο γμτ.

    Μοto..boy --> ναι μωρέ, βοήθησαν και οι υπόλοιποι :) για βρούβες? δε σε στέλνει στο supermarket καλύτερα για κανα γάλα ;)

    Καλημέρα παιδάκια :D

    ReplyDelete
  10. Καλημέρα Tomboy!Φοβερη εικόνα! Και μαζί κεραυνοί και αστραπές! Αλλά στο επόμενο καρέ συνήθως κάτι γινόταν και όλα αλλάζαν - Ελα - σε ένα μηνάκι έρχεται και η άνοιξη/καλοκαίρι!

    ReplyDelete
  11. Καλημέρα και σε σένα Χρίστο!
    tx για τα καλά σου λόγια :)
    Θα προσπαθήσω να σηκώσω και σημερινή φωτό που έχει μια λιακάδα τεράστια εδώ πέρα. Όταν πιάνει όμως ο βρωμόκαιρος και έχει κρύο το μόνο που σκέφτομαι είναι να πάρω ένα αεροπλάνο να πάω Κούβα. Τουλάχιστον εκεί όταν βρέχει έχει ζέστη.

    ReplyDelete
  12. χεχεχεχεχεχε!

    Ντόλαντ εσύ σούπερ-σταρ!:-)))

    (στείλ'τον κι αλλού, όχι μόνο S/M! Αντέχει αυτός!:-))) )

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...