Marlboro, Prince και ο εθισμός που ποτέ δεν απέκτησα

Κάποιοι νομίζουν ότι καπνίζω. Όπως πολλοί νομίζουν ότι ήμουν καλή μαθήτρια. Και έτσι με ρωτάνε «Μα καλά δε καπνίζεις;» Η απάντηση πάντα είναι «Έχω πολλές φορές προσπαθήσει να το αρχίσω, αλλά δε τα καταφέρνω ρε γαμώτο!»
Δεν το λέω για να το παίξω έξυπνη. Το λέω ειλικρινά. Έχω προσπαθήσει άπειρες φορές αλλά τίποτα.

Το πρώτο τσιγάρο που δοκίμασα ήταν ένα Marlboro μαλακό. Από ένα πακέτο που είχε ξεχάσει ένας πελάτης στο μαγαζί. Marlboro κάπνιζε ο Τάσος ο τρομπετίστας που του είχα μια τρελή αδυναμία στα 16 μου, αφού ή ήταν παντελώς ηλίθιος ή απλά είχε το ζεν όλων των πνευστών. Μια φορά είχαμε βγει για καφέ και του έδωσα να γράψει κάτι στη στρατιωτική μου τσάντα και αυτός πήγε και έγραψε «J.S.Bach 1685-1750». Τώρα που το σκέφτομαι για παντελώς ηλίθιος μου κάνει. Σκληρό κάπνιζε ο Τάσος αλλά σιγά μην αγόραζα πακέτο για να δω τι καπνό φουμάρει ο λεγάμενος (ωραία κάθισε αυτό το τελευταίο). Με τα πολλά, κάθισα στο Town Μate του πατέρα μου, βρήκα ένα αναπτήρα και άναψα. Φυσικά και δε πνίγηκα. Κατέβασα τον καπνό σαν ρουφήχτρα 4 πακέτων την ημέρα. Στη τρίτη ρουφηξιά το πέταξα.

Ξανακάπνισα μαζί με τη Μ. Εγώ στα 20 και αυτή στα 21. Το είχα πάρει κατάκαρδα το θέμα. Δε μπορεί, έλεγα. Να κατεβάζω ξέρω, να ανάβω ξέρω, να σβήνω ξέρω, να κρατάω με στυλ ξέρω, ε τι στο διάολο μόνο να καπνίζω δε ξέρω. Ήμουν σίγουρη ότι έφταιγε η μάρκα. Μάλλον μου έπεφταν ελαφριά τα Marlboro. Η Μ. κάπνιζε Prince. Εδώ είμαστε είπα. Όμως οι καπνιστικές μου ημέρες έληξαν άδοξα. Σε τρεις μήνες άντε να είχα κάνει ένα πακέτο. Το πηγαινοέφερνα στην τσάντα σαν ξεχασμένες τσίχλες μέχρι που στραπατσαρίστηκε. Τελικά το έδωσα σε κάποιον περαστικό που έκανε τράκα.

Δε θυμάμαι πότε προσπάθησα και πάλι. Ίσως στην περίοδο Θεσσαλονίκη – Αθήνα, αφού στο τρένο οι ώρες δεν περνούσαν ούτε με βιβλία του King και για να βγεις στο διάδρομο πρέπει να έχεις μια δικαιολογία. Μπούρδες.

Με τον Θ. έμαθα και να στρίβω τσιγάρα. Το κάνω αλήθεια πολύ καλά. Αλλά και πάλι δεν μπορώ να κολλήσω.

Θα είμαι ειλικρινής. Αυτό που μου λείπει είναι η ανάγκη. Δε νιώθω την ανάγκη να καπνίσω. Δε μου λέει τίποτα. Δε με ενοχλεί, ούτε με φτιάχνει.

Μόνο που τα τελευταία χρόνια συμβαίνει κάτι περίεργο. Ξαφνικά κάτι με σπρώχνει στο να ανάψω ένα τσιγάρο και να νιώσω τη πίκρα. Και πάντα τυχαίνει όταν περνάω πολύ καλά. Στιγμές που νιώθω πάρα πολύ ανεβασμένη.

Την 1η Γενάρη, εκεί γύρω στις 3 το πρωί με τσίμπησε πάλι. Ήμουν στο τσακ να πάρω το τσιγάρο από τα χέρια του Θ. αλλά τελευταία στιγμή δεν το έκανα. Δε ξέρω γιατί. Δε σημαίνει ότι δεν ήμουν αρκετά καλά. Ίσα ίσα αυτή η πρωτοχρονιά είχε κάτι το περίεργα αισιόδοξο.

Αυτό το post δεν σημαίνει τίποτα. Απλά ήθελα να το γράψω.

13 comments:

  1. Κατάλαβες τώρα γιατί άλλαξα για χάρη της τα ΚΑΡΕΛΙΑ χρυσή κασετίνα και το γύρισα στο Holborn;
    Υ.Γ.: Τι πράγμα; Μέχρι και μουστάκι θα με βάλει να ξυρίσω;

    ReplyDelete
  2. Στις 17 του Γενάρη κλείνω ένα χρόνο χωρίς τσιγάρο. Πίστεψέ με είσαι πολύ καλύτερα χωρίς αυτόν τον εθισμό. Μην προσπαθήσεις για κανένα λόγο να το αρχίσεις. Όσο για βαριά τσιγάρα, δοκίμασε αν θες ASSO INTERNATIONAL. Καταπληκτική πικρή γεύση.

    Το μουστάκι του ΜBoy άστο, είναι κούκλος με αυτό, μην τον βάλεις να το ξυρίσει...

    ReplyDelete
  3. Ρε φιλενάδα..μη με στεναχωρείς.
    Διάβασε λίγο τι γράφουν τα ρημάδια τα πακέτα με τεράστια κιόλας γράμματα. Αρκετές στεναχώριες έχουμε.
    Άσε που θα μείνω να γκρινιάζω μόνη μου για την κάπνα!
    Καλημέρα!

    ReplyDelete
  4. Ρε μη πέφτετε να με φάτε!
    Αφού είπαμε, και να θέλω, δε μπορώ να ξεκινήσω. Απλά δεν.
    Ποια μεγάλα γράμματα Ampot? Αυτά που λένε "Το κάπνισμα προκαλεί στειρότητα"? Μα εγώ δε θέλω να γίνω μάνα!΄:p
    Άλλωστε εγώ ένα πακέτο έχω αγοράσει όλο κι όλο και αυτό το χάρισα, και ήταν και παλιά τότε που δεν είχαν τέτοια μηνύματα να καταστρέφουν τα πακέτα :p
    Για τη κάπνα όμως δε θα σταματήσω να γκρινιάζω ποτέ. Άσε που όσο περνάνε τα χρόνια με ενοχλεί και περισσότερο.
    Lamioti, μη τον ακούς τον Moto..boy. Μόνο να γκρινιάζει ξέρει.
    Moto..boy, εσύ μπούλη ρούφα τ'αυγό σου :p

    ReplyDelete
  5. Xexe ti mou 8ymises! eixa grapsei ena paromoio keimenaki paliotera alla apo thn anti8eth skopia -gia ton e8ismo pou en telei apekthsa :p
    den einai pia online omws na riksw to linki..

    Anywayz kala kaneis kai den kapnizeis. Egw perimenw th mera pou 8a papsw na to goustarw gia na to kopsw.

    ReplyDelete
  6. Αν κατάλαβα καλά αισθάνεσαι λίγο εξωγήινη επειδή δεν ένιωσες ποτε την ανάγκη να καπνίσεις... αλλά μάλλον δεν είμαι το πιο κατάλληλο ον για να σου απαντήσω περι αυτού!

    Υστ. Και εμείς πάντως στον πλανήτη μου δεν καπνίζουμε!

    ReplyDelete
  7. Με το που δοκίμασα το πρώτο... αγορασα πακέτο και έκτοτε δεν έχω σταματήσει ουτε μέρα...
    Ειμαι απ'τους φανατικούς του είδους και -αν και θα με κράξετε- το θεωρώ μία απο τις μεγάλες απολαύσεις τις ζωής τούτης!
    Σορρυ...δεν διαβάζουν παιδιά εδω μέσα ε????
    Μακια :)

    ReplyDelete
  8. Δυστυχώς θα συμφωνήσω με την Ολλανδέζα -αλλά μην μαθευτεί παραέξω.
    Μπούλη; Μην δίνετε σημασία -πρόκειται απλώς για οικογενειακή οικειότητα χμ, χμ, χμ.

    ReplyDelete
  9. ΤομΜπόυ, ορισμένες παρατηρήσεις:

    1. ο τρομπετίστας έκανε καλά που σου έγραψε για τον Μπαχ - είναι κάτι που δεν θα καταφέρνε να παίξει ποτέ στην καραμούζα του και το είχε όσο να 'ναι περί πολλού.

    2. Κατά τα άλλα, έχεις δίκιο: μαλάκας ήτο.

    3. Να μην αρχίσεις το κάπνισμα κάνει κακό.

    4. Να συνεχίσεις να στρίβεις τσιγάρα στο στεφάνι σου, κάνει καλό (σε 'κείνον).

    5. Το γεγονός ότι με το νέο έτος θέλησες να καπνίσεις δυο τινά μπορεί να σημαίνει:
    α) ότι ο τρομπετίστας βρίσκεται πολύ κοντύτερα απ' όσο νομίζουμε και λίαν συντόμως θα μιλάμε για ιψανικόν τρίγωνο
    β) ότι θέλησες να το γλεντήσεις βρε αδελφή (sic) και όπως ο Ζαμπούνης ανάβει ένα πούρο για να του πάει καλά το έτος, έτσι κι εσύ, επιθύμησες ένα στριφτό με γλυκόριζα για να γλυκοδεχθείς το πρότζεκτ με τον αινιγματικό τίτλο "2007".

    μουτς λέμε

    ΥΓ.
    Εγώ πάντως το 'κοψα και δεν ξέρεις τι καλά είναι - θα πρέπει να προσπαθήσει πολύυυυ κανείς τώρα πια για να με κάνει να λαχανιάσω
    ;)

    ReplyDelete
  10. *
    "ιψενικό τρίγωνο" εννοούσα, τον τρομπετίστα μου μέσα

    ReplyDelete
  11. Ολλανδέζα μου, και παιδιά να διαβάζουν, είναι δικά μας παιδια ;) Μα ξέρεις τι βάσανο είναι να είσαι ίδια η Χέμπορν (πωωωως?) και να μην έχεις ένα τσιγάρο?

    Μoto..boy νομίζως δεν άκουσες τι είπα.

    Mαντλέν τι να πω! Έχεις καλύψει όλες τις πλευρές. Τελευταία φορά που είδα τον τρομπετίστα ήταν κάτι χρόνια τώρα σε ένα live των NasaFunk. Αποφάσισε επιτέλους φαίνεται ότι άλλο είναι το είδος του. Μα άμα δεν το αρχίσω πως θα ξέρω πόσο καλά θα είναι αν το κοψω?

    Και τώρα σας αφήνω αφού ο καλός μου μου έφτιαξε καφέ σε μια καταπληκτική μεξικάνικη κούπα και μου έβαλε και κουλουράκι σε σχήμα χριστουγενιάτικο δέντρο με ροζ και κίτρινες μπάλες γλασέ.
    Μανταλενομουτς επίσης

    ReplyDelete
  12. δοκίμασα νικορέτ, κομπολόι, κι όλα τα τσιγαρογιατροσόφια. αποτέλεσμα μηδέν.
    τομπόι μου, μήπως αυτό που έχεις είναι κολλητικό;;;

    ReplyDelete
  13. xexe να σας πο κατι?????? ειμαι 18 χρονον κ απο τα 14 μ καπνιζο..... ειναι πολι ωλακια μ ποθ το αρχισα επεζα μπασκετ σε μια καλι ομαδα κ ιτανε να με παροθνε δοκιμαστικα στον παναθιναικο.... ελα ομοσ ποθ ο προπονιτης μ με ειδε κ μ εκοπσε κ το μπασκετ κ ολα... ποιοσ κσερι τορα μπορι να επεζα στον παναθιναικο.....το μεγαλιτερο μ ονειρο χατηικε επειδι αρχισα να καπνιζο........ αυτο ιτηελα να σας πο.... το τσιγαρο μ κατεστρεψε το ονειρο ...

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...