Επιχειρήσεις Δέγλερη, παρακαλώ?

Γυρνούσα στο γραφείο μου όταν άκουσα το team μου* (εδώ οι γνώστες γελάνε) να μιλάει φανερά εκνευρισμένη με κάποιον κύριο αγνώστων λoιπών στοιχείων. Αφου βάζει το ηχείο στο mute μου λέει πως έχει κάποιον που ζητάει να συνεργαστεί με την εταιρία μας. Της λέω πως, όπως και σε κάθε άλλη περίπτωση, πρέπει να κρατήσει τα στοιχεία του και θα τον καλέσουμε εμείς αργότερα. To team μου (ώρε γέλια), μου λέει πως ο συγκεκριμένος δεν είναι απλά έμπορος. Θέλει να μας ανοίξει συνεργασία με άλλα καταστήματα, έχει δικό του πελατολόγιο το όποιο θέλει να μας δώσει, με κάποιο αντάλλαγμα φυσικά. Επειδή τη μυρίζομαι τη δουλειά της λέω να μου περάσει τη γραμμή.

- Μπλα μπλα μπλα πως μπορώ να σας βοηθήσω?
- Κοίτα να δεις κοπέλα μου, ένα μήνα τώρα προσπαθώ να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο και με πασάρετε σε άλλα τηλέφωνα..
- Μιλάτε με το τμήμα μπλα μπλα μπλα. Δεν έχουμε μιλήσει ξανά. Πείτε μου για τι ακριβώς ενδιαφέρεστε.
- Θέλω να μιλήσω με τον ιδιοκτήτη της εταιρίας.
- Το όνομα σας?
- Ακου να σου πω κοπελιά.. Δε θα μου κάνεις ανάκριση εμένα..
- Δεν σας κάνω ανάκριση, αλλά για να προωθήσω όποιο τηλεφώνημα σας θα πρέπει να έχω ένα όνομα.
- Σημείωσε «Τάδε».
- Μάλιστα κύριε Τάδε. Η εταιρία μας είναι πολυεθνική και όπως καταλαβαίνετε οι μέτοχοι της είναι πολλοί. Θα μπορούσα να σας συνδέσω με την εμπορική διευθύντρια αλλά δυστυχώς βρίσκεται σε συνάντηση και δεν μπορώ να την διακόψω. Θα της προωθήσω όμως το μήνυμά σας.
- Meeting. Γιατί δε λέτε meeting τη συνάντηση και το λέτε με άλλα λόγια (+χαμογελάκι)?
- Γιατί είναι το ίδιο πράγμα. Μπορώ να βοηθήσω σε κάτι άλλο?

Και τότε άρχισε η κατάδυση στην παράνοια. Ανήκω λέει με ομάδα υπαλλήλων που θέλουμε το κακό του, και δεν τον αφήνουμε να μιλήσει με τους ιδιοκτήτες γιατί όταν μιλήσει θα χάσουμε όλοι τις δουλειές μας. Γιατί αυτός έχει ένα πελατολόγιο 12.000 ατόμων και εγώ και οι συνάδελφοί μου θέλουμε από φόβο και μικροπρέπεια να μη τον στηρίξουμε. Όσο μου μιλούσε σκεφτόμουν ένα μικρό οικισμό με 12.000 κόσμο να φωνάζει το όνομα της εταιρίας που δουλεύω κρατώντας πλακάτ. Του είπα πως για να μην τον έχει καλέσει κάποιος ακόμα, πιθανόν και να μην ενδιαφέρει η πρότασή του (χε χε φυτίλια..) και μου είπε πως δεν τον καλέσαμε γιατί δεν είχε αφήσει τηλέφωνο. Είπα να κάνω τη συζήτηση πιο σουρεαλιστική και ρώτησα γιατί λέει πως προσπαθούμε να αποκρύψουμε τα στοιχεία του αφού ούτε ένα τηλέφωνο δεν άφησε.
Εκρηξη! Άρχισε να φωνάζει, δεν ξέρουμε με ποιον έχουμε να κάνουμε, αυτός έχει γιγαντιαίο πελατολόγιο και το αφήνουμε να χαθεί μέσα από τα χέρια μας.

Σιγά ρε Γιάγκο Δράκο και εσύ και η Giant! Βαρέθηκα. Του είπα ένα θα σας καλέσουμε άμεσα, μου είπε «καλάαα... καλό ξημέρωμα..» και κλείσαμε.

Δεν θα ξανακαλέσει, είμαι σίγουρη. Τέτοια δε γίνονται 2 φορές. Αυτα τα τηλεφωνήματα μοιάζει να έχουν βγει από άλλο χωροχρόνο, να έρχονται από ένα παράλληλο σύμπαν όπου χοντροί ιδρωμένοι διευθυντάδες μιλάνε φτύνωντας και 12.000 νάνοι φωνάζουν για πίστωση. Για κάποιο άγνωστο λόγο χαλάστηκα με τη τρέλα που κουβαλάει ο κόσμος εκεί έξω.

* στο team γελάμε, αφού είμαι team leader σε ένα team που απαρτίζεται από 1 άτομο. Καλό ε?

3 comments:

  1. Που να δεις ποιος είμαι εγώ!!!
    χα χα χα Γιάγκος Δράκος, καλόοοο!
    Απίθανοι αυτοί οι τύποι :-)

    ReplyDelete
  2. εγω να δεις τι επαθα τ'α'γιαννιου (τελεια συνταξη). βρεθηκα σε ενα σπιτι με παλιους γνωστους και με περιλαμβανει ενας τυπος που εκανε την πρωην μου δουλεια και μπουρου μπουρου και ημουνα με αυτον και μου λεει ο αλλος και τα εφτιαξα τελεια. ο "αυτος" και ο "αλλος" πασυγνωστοι σε ολους μας τραγουδιστες. και σκεφτομουνα τι μαλακας που ημουνα που τα ειχα παρατησει και εμπλεξα με τα πισια. αν αυτος απεκτησε τοσα κονε σκεψου τι θα ειχα κανει εγω που τα ειχα τα κονε. ξερεις ηλιθιες σκεψεις ανεργου. μεχρι που μου σφυριξανε χθες οτι μαλλον καποια στιγμη δανειστηκε απ'την μιχαλου κατι λιγα και πρεπει να χρωσταει ακομα.

    ReplyDelete
  3. Εντάξει, σε μένα συμβαίνουν συχνά κάτι τέτοια γιατί είμαι και γραφείο πληροφόρησης.
    Μου έχουν ζητήσει να κλείσω τρύπες σε πεζοδρόμια, να χρηματοδοτήσω συναυλίες με ποτήρια και κουταλοπήρουνα αντί μουσικών οργάνων, να πληρώσω για εφευρέσεις που πατικώνουν τα σκουπίδια και τα κάνουν ίσα με μια σελίδα Α4 σε πάχος ...
    Το καλό είναι οτι ζητάνε να πληρώσω εγώ, λες και πήραν τηλέφωνο το γραφείο του Κόκαλη! Όταν τους λέω οτι υπάρχουν διαδικασίες για την επιλογή προτάσεων μου απαντάνε "καλά, ξέρουμε πως γίνονται αυτά!" Και το κουφό είναι πως έχουν δίκιο!

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...