No title

Πάτα το play


Διανύω την πέμπτη εβδομάδα τρελής δουλειάς. Το καλό είναι πως ο αφεντικός πληρώνει υπερωρίες και ο Νοέμβριος θα αποδειχθεί λίαν επικερδής μήνας. Η νέα συνάδελφος είναι υπό εκπαίδευση (αγώνας δρόμου με σκοπό την πνευματική μου κατάρρευση), ένα καλό κορίτσι που παρακολουθεί Παπακαλιάτη και ζει το όνειρο της μοιραίας γυναίκας μέσα από εβδομαδιαία serial του Mega. Τουλάχιστον δεν είναι σκάρτη σαν την προηγούμενη miss είμαι-καλύτερη-από-εσένα-αλλά-έχω μπλέξει-σε-σκατοδουλειά-αγνοώ-το-λόγο.

Κρυώνω συνέχεια. Μπαίνει χειμώνας και αρχίζει η περίοδος «κυκλοφορώ στο σπίτι τυλιγμένη με την καρό κουβέρτα». Duck season/Rabbit season. Χτυπάω τα κουμπιά στο πληκτρολόγια με το πανί ριγμένο στους ώμους σαν μπέρτα. Ο Θ. με κοροϊδεύει συνέχεια. Γριούλα.

Ήταν Φεβρουάριος και πήγαινα λύκειο τότε που φορούσα μόνο μια ψευτοπλεκτή μπλούζα, χωρίς μπουφάν και αγνοούσα τις κλιματολογικές συνθήκες. Το τελευταίο πράγμα που περνούσε από το μυαλό μου ήταν ο καιρός. Λεπτομέρεια. Άνευ σημασίας.

Τσέκαρα και πάλι τις τιμές των εισιτηρίων. Iberia 1200 ευρώ, Air France 996 ευρώ. Για το γνωστό προορισμό. Πρέπει να γράψω ένα mail στη Diana. Το αφήνω για αργότερα, που θα ξέρω λίγα παραπάνω español. Προς το παρόν μόνο τα mi familia και τα mi casa ξέρω να περιγράφω. Τους βλέπω συνέχεια στον ύπνο μου. Την Malecon γεμάτη νερά, τον ουρανό, τα στενά του centro Havana. Πρέπει να γράψω και στη Leysi. Το σπίτι της δεν έχει κουφώματα και οι τοίχοι είναι μόνο τούβλα. Το χαμόγελο της είναι μόνιμο.

Έμαθα πως η μάνα μου έπαθε γαστρεντερίτιδα. Το έμαθα από κάποιον τρίτο. Δεν ήθελε να μου το πει. Δεν χρειάζεται να στεναχωριέμαι λέει. Άλλωστε πέρασε. Το Σάββατο έκανε μπάνιο. Το νερό ήταν παγωμένο και κόντεψε να χάσει την αναπνοή της. Χαζή. Αλλά γελάω κιόλας. Πήγαν λέει για ψάρεμα και είπε να βουτήξει. Τελευταίο μπάνιο. Από άνοιξη πάλι. Την Κυριακή έφαγαν κακαβιά. Εγώ θα είμαι τόσο δραστήρια όταν φτάσω στην ηλικία της. Μπα.

Προς το παρόν πάω για μπάνιο στην μπανιέρα. Να ξυστώ με το scrub με άρωμα καρύδας και μπανάνας μπας και πάρω άρωμα τροπικού. Και μου περάσει η νοσταλγία.

12 comments:

  1. Σιγά μη σου περάσει η νοσταλγία. Και γιατί να σου περάσει δηλαδή; Ο marquee τι θα τα κάνει τα λεφτά στοον κουμπαρά του αν σου περάσει εσένα; Τον Σέξπυρ μόνο του θα τον αφήσουμε να βολοδέρνει στο Miramar; Αν σου περάσει η νοσταλγία πως θα κάνουμε την απόβαση στο Χοσέ Μαρτί που θα μείνει ονομαστή στις επόμενες γενιές Κουβανών ως "η μέρα που ο ουρανός έβρεχε λαλημένους";
    Ε, γριούλα μου;

    ReplyDelete
  2. Εχω κάνει 3 φορες τον γύρο της Κούβας κι εχω πιαστεί να κοιτάω με τα κυάλια για να σημειώνω τις καλές παραλίες και τώρα εσένα θα σου περάσει η νοσταλγία;
    δενπαμεκαλα.

    ReplyDelete
  3. "κανει ποτε κρυο εδω;" ρωτησα εναν ελληνοκουβανο με μανα σαλονικια που μας επιασε κουβεντα μολις ακουσε ελληνικα στην βιεχα. "τον γεναρη για κανα δυο μερες ισως κατεβει στους δεκα το βραδυ. αλλα για πολυ λιγο."

    α, ρε καημενε κουμπαρα. κεραμιδι θα γινεις.

    ReplyDelete
  4. Godot σημείωνε εσύ και δε θα πάει χαμένο το πιάσιμο. Δε μου φεύγει η νοσταλγία ακόμα και αν πέσουν όλα τα mango της Κούβας στο κεφάλι μου.

    Marquee όπως λέει και ο κουβανός σύζυγος της καθηγήτριας μου "Στην Κούβα έχουμε 2 εποχές. Μια που κάνει ζέστη και μία που κάνει πολλή ζέστη". Τον κουμπαρά σου θα το κρατήσουμε για ενθύμιο, όποιος μπαίνει στο σπίτι μας να ρίχνει ένα πετραδάκι.

    ReplyDelete
  5. Και εγώ ψηφίζω να την κρατήσεις τη νοσταλγία σου! Σου πηγαίνει!

    ReplyDelete
  6. Πολυ καλο το ποστ!

    ΥΓ: τελικα θελω κι'εγω να παω μια μερα στην Κουβα.

    ζερο.

    ReplyDelete
  7. Το καϊπιρίνια το θέλω με ακατέργαστη ζάχαρη και το πούρο απαραίτητα Torpedos von Montechristo. Ευχαριστώ.

    ΥΓ:Τι είναι το...play?

    ReplyDelete
  8. μόλις μου περάσατε τη νοσταλγία για κάτι που δεν έχω ζήσει καν δεν έπρεπε να το πατήσω το καταραμένο το play :)

    ReplyDelete
  9. Αυτή η καταραμένη η νοσταλγία δεν φεύγει με τίποτα τόσα χρόνια τώρα montresoraki :)

    zero αυτό έλειπε να μη θές να πας με τόοοοσα post που έχουμε κάνει. Μόνο για την περιέργεια δηλάδή.

    sex+πυρ και που πήγες μια φορά τίποτα δεν έμαθες :p τι καϊπιρίνια καλέ? στη Βραζιλία είσαι? Αλλά έτσι είναι. Πρέπει να πάς και 2η φορά για να μάθεις από καλά mojitos. Για πούρα θα σε πάω σε μια γρια στη Santa Clara, 5 cuc το τεμάχιο.

    bitch τι να πω και εγώ που ξέρω και πως είναι.

    ReplyDelete
  10. To play είναι το "Cuarto de Tula" από το Buena Vista Social Club.
    Κατά τα άλλα είναι το εικονίδιο με το τριγωνάκι που κοιτάει δεξιά της οθόνης χε χε

    ReplyDelete
  11. Πόσα μαθαίνει κανείς σε αυτό το Blog, έχω μείνει άναυδος! χε χε

    ReplyDelete
  12. Το δωμάτιο της Τούλας, που αποκοιμήθηκε κουρασμένη χωρίς να σβήσει το κερί και έπιασε φωτιά, οπότε έπρεπε να φωνάξουν τους πυροσβέστες για να την σβήσουν.
    Η επίσημη εκδοχή.
    Γιατί στην ανεπίσημη, η φωτιά έπιασε από άλλους λόγους και οι bomberos έπρεπε να εκτελέσουν άλλου είδους χρέη!
    Από όποιους και να την ακούσει κανείς live την Tula, δεν είναι καταπληκτικό τραγούδι; Θυμάμαι τον Ibrahim, την Omara και τον Rubén στο Λυκαββητό, που με αυτό έκλεισαν την συναυλία και είχε πιάσει πραγματικά φωτιά!

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...