Εφιάλτης Χ 2

Όταν με κυνηγάει είναι πάντα βράδυ στην παλιά πολυκατοικία μας. Κατεβαίνω τα σκαλιά γρήγορα, σχεδόν πετώντας και ακουμπάω κάθε δέκα λίγο τις μύτες των ποδιών. Λαχανιάζω, κόβεται η αναπνοή μου αλλά συνεχίζω. Θα ξεφύγω από το παράθυρο του πρώτου. Αφού πετάω στα σκαλοπάτια, δε θα χτυπήσω αν πέσω από τον πρώτο. Δε το διακινδυνεύω να βγω από την εξώπορτα, μπορεί να είναι κλειδωμένη και να χάσω χρόνο ψάχνοντας το κλειδί. Ακούω κλάμμα. Φλας. Είναι η αδελφή μου 3 ετών. Φοράει τη λευκή φανέλα με το βρακάκι και τα δάκρυα τρέχουν στα μάγουλά της, μουλιάζουν το ρούχο. Φλας. Συνεχίζω το κατέβασμα της σκάλας πετώντας. Πόσο κρατάει το φως; Πρέπει να προλάβω πριν σβήσει. Θα είναι δύσκολο στα τυφλά να βρω το κόκκινο στρογγυλό κουμπί. Όταν το φως σβήνει το κυνήγι σταματά. Αλλά κανείς δεν εγγυάται πως όταν ανοίξει αυτός δεν θα είναι δίπλα μου. Παράθυρο. Βγαίνω. Τσιμέντο. Πάρκο. Τη γλύτωσα. Game over.


Πάλι είναι πίσω μου. Φλας. Είμαι μέσα στο σπίτι. Πως σκατά βρέθηκα μέσα στο σπίτι; Από εδώ δεν μπορώ να του ξεφύγω. Χτυπάει την εξώπορτα. Ματάκι. Είναι εκείνος. Μπάνιο. Το παράθυρο έχει μπάνιο. Και μετά, από εκεί που? Μπαλκόνι. Η πόρτα έχει σπάσει σε 2 κομμάτια. Αυτός ξέρει και σπάει πράγματα. Περνάω από την έξω πλευρά των κάγκέλων. Γονατίζω, στερεώνω τα χέρια μου στο πεζούλι και τα πόδια μου τώρα κρέμονται στο κάτω μπαλκόνι. Πέφτω. Το ίδιο. Τρία μπαλκόνια κατέβασμα. Ψάχνει. Αλλά δε με βρίσκει. Τα γατιά νιαουρίζουν. Τρέχω. Τα σεντόνια ανεμίζουν. Τα γόνατα μου έχουν αγκάθια. Τα μαλλιά του ανεμίζουν επίσης. Είναι ξανθά μέχρι τη μέση ίσια. Τα μάτια του είναι σαν στάχυα. Σαν φίδια. Τρέχω. Μ’ακουμπά στη πλάτη. Μ’αγαπάει αλλά με μισεί. Χωράω στο χέρι του. Πρέπει να ξεφύγω. Φλας.

10 comments:

  1. τι να πω και εγώ που τα βλέπω στον ύπνο μου..

    ReplyDelete
  2. μπρρρρρ

    Εσυ πάλι καλά που πετάς στις σκάλες. Οταν με κυνηγάνε λες και τρέχω κοντρα στον άνεμο και δεν μπορω να αναπτυξω ταχυτητα.

    Υ.Γ. Στη λέξη ''καγκελων'' έχεις βάλει δύο τόνους. Βέβαια ποιος απο τους δύο είνα ιο σωστός δεν ξέρω)

    ReplyDelete
  3. καλά ε; πέθανα με το "το παράθυρο έχει μπάνιο"!
    εγώ ρε γαμώτο δεν έχω δει εφιάλτη μέχρι τώρα. Μόνο κάτι όειρα που με κυνηγούσε η αστυνομία, αλλά αυτά με διασκέδαζαν γιατί πάντα γλίτωνα.

    ReplyDelete
  4. koritsaki mou, auto den einai oneiro, agvnas dromou me mia anasa einai! mhpws ftaiei me poion koimasai?

    ReplyDelete
  5. Μ'αυτόν που κοιμάται δίπλα σου και λίγα βλέπεις!

    ΥΓ: με άγχωσες λέμε

    ReplyDelete
  6. χε χε χε!
    lex βαριέμαι να αλλάξω τους τόνους. Βασικά, παλαιότερα δεν τους χρησιμοποιούσα καν.
    Στομάχη δε βλέπεις εφιάλτες γιατί είσαι και πολύ relax τύπος!
    Υπόλοιποι που κακολογείτε, τα όνειρα αυτά τα έβλεπα από πριν γνωρίσω τον ακατανόμαστο.

    ReplyDelete
  7. Όταν ήμουν πολυ μικρή έβλεπα τον ίδιο εφιάλτη πολύ συχνα. Πως με κυνηγούσαν λιοντάρια στο διάδρομο του σπιτιου μου. Απο τότε δεν έχω ξαναδεί τον ίδιο πάνω απο μια φορά. Βλέπω κάθε φορά κ άλλον κ ανάλογο με το τι με απασχολεί κάποια περίοδο. Μόνο το κεντρικο θέμα παραμένει ίδιο με διάφορες παραλλάγές.
    Τελευταία βλέπω ένα αγαπημένο μου πρόσωπο σε διάφορες ιστορίες, δεν είναι ακριβώς εφιάλτης αλλά σχεδόν πάντα ξυπνάω χάλια!

    ReplyDelete
  8. αγχωτικό όντως!
    εγώ όταν ήμουν μικρή έβλεπα συχνά ότι έμπαιναν κλέφτες στο σπίτι και εγώ με τον μπαμπά μου τους κατατροπώναμε! έχω δει πολύ ιππότη της ασφάλτου και μαγκάιβερ εγώ με το μπαμπά μου μικρή :-)

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...