Rewind

Μετά το pause, πατάς το play. Για την συνέχεια του κομματιού. Κολλημένη όμως με το κομμάτι, έκανα rewind. Με διάθεση αναδρομής, πήγα πίσω 3 χρόνια σε ένα πρωινό οδηγώντας προς τη δουλειά. 8.30 "Εν λευκώ" στο ράδιο, είχε Χωμενίδη. Δεν έχω διαβάσει ούτε ένα βιβλίο του. Θα ήθελα. Έμεινα στο κομμάτι που έβαλε και μου έφτιαξε την ημέρα. Σε ένα loop. Σε εκείνη την ημέρα που μπήκα στο γραφείο με το πονηρό χαμόγελο που έχεις όταν ξέρεις κάτι που οι άλλοι αγνοούν.

Spy F & the Zakulas
Άφραγκο αγόρι

Είναι 'να μπάσιμο η έκτη νίκη μου μες απ'το σπίτι μου

ποιος τη γαμάει την εκδρομή
και σπάσιμο ή κώλου γδάρσιμο
μα ξανασκέφτηκα
πάλι μια βροντερή
γι'αυτό και γυάλισα εξίσου ζάλισα και δε φονεύτηκα
σαν ερωτεύτηκα,
μονό λιγάκι ΛΟΒΟΤΟΜΗ.

Γι'αυτό και έννοια σου, κρεμω απ'τα χέρια σου, tattoο γλυκό φιλάω απ΄το δέρμα σου
ενά πιπί, δικό μου πιπί, ένα δικό σου όμορφο πιπί

Δες με πως κατρακυλώ, σα φασολάκι τρελό σε περιβόλι άφραγο

είμαι εν'αγόρι άφραγκό δίχως ούτε ένα ευρώ, πε μου που να το βρω


P&C
pop art records 2003
Διανομή:
EROS music

35 comments:

  1. Που το θυμήθηκες βρε καλό μου και τι μου θύμισες! Να τρέχω στην ποπ αρτ να βρω το cd -να πηγαίνουμε μια μέρα πριν παντρευτούμε στο Γκάζι για να τους πετύχουμε κι αυτοί μόλις είχαν τελειώσει... Σε καλό σου πρωινιάτικα.

    ReplyDelete
  2. Με κάνατε να πάρω μια απόφαση σήμερα.Η γυναίκα που θα παντρευτώ θα έχει οπωσδήποτε μπλογκ.χαχα
    Καλημέρα κούκλοι

    ReplyDelete
  3. Το ακούσατε cherry, epsilon, mmg, unapatatras, Montressor, frosoula, mario και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις; Όχι τίποτα άλλο δηλαδή γιατί θα χρειαστώ τη μαρτυρία σας κάποια στιγμή.

    ReplyDelete
  4. και ο λόγος του συμβόλαιο!

    ReplyDelete
  5. εγώ δε θέλω να ναι μπλόγκερ,και αν γράφει καλύτερα από μένα θα του φάω τ'αυτιά με κρεβατομουρμούρα!

    ReplyDelete
  6. cherryfairy είσαι ζηλιάραααααααααα

    ReplyDelete
  7. το παραδέχομαι είμαι!

    ReplyDelete
  8. Έτσι, έτσι...
    Δεν υπάρχει πιο ωραίο κι ενδιαφέρον κι απρόβλεπτο πλήκτρο απ' αυτό του play τελικά.

    Καλώς τηνα. :-)

    ReplyDelete
  9. Καλώς σε πίσω, το ήξερα πως δεν θα άντεχες μακρυά. φιλιά πολλά.
    το τραγουδάκι όλα τα λεφτά;))

    ReplyDelete
  10. Όταν διάβασα το Σοφό Παιδί ο Χωμενίδης έγινε από τους αγαπημένους μου συγγραφείς, λάτρεψα την ζωντάνια γραφής του. Αργότερα διάβασα το Στο Ύψος των Περιστάσεων και απογοητεύτηκα.
    Τον θεωρώ ιδιαίτερα αξιόλογο, ειδικά το Σοφό Παιδί στο προτείνω ανεπιφύλακτα.
    Το τραγούδι just rocks!
    Τώρα στο άλλο ζήτημα...τα περί γάμων αφήστε τα, κι ότι είχα αρχίσει να παίρνω τα πάνω μου.
    Καλησπέρα δεν είπα, καλησπέρα λοιπόν!

    ReplyDelete
  11. motoboy σε έχω στο τρέξιμο γιατί δε σ'αγαπάω μόνο. Ξέρεις εσύ.

    ey-aggele τέτοια λέγε και αύριο στο mail σου θα πήξεις με brides από την λατρεμένη Russia

    και καλά θα του κάνεις τσέρυ :) ακου θράσος να θέλει και να γράφει!

    stripper καλώς σας βρήκα. Αν και αυτή η κασέτα είναι από τις παλιές και σε λίγο θα σκρατσάρει χε χε

    mario μου εσένα δεν ένιωσα πως σε έχασα καθόλου :)

    epsilon καλησπέρα! ας τους γάμους κατα μέρος. Έχεις ακόμα

    ReplyDelete
  12. Το είπα οτι νιώθω καλά σήμερα; Το είπα. Καλά που ξανάρχισες να γράφεις.

    ReplyDelete
  13. ΤomBoy>>
    Σχετικά με το "rewind"... Σε μέρη που δεν ξέρουμε, πάμε από δρόμους που αγνούμε.
    ;)

    ReplyDelete
  14. τσα! να 'μαι κι εγώ! γιατί δεν μπορώ να δω το εικονίδιό μου εδώ; ο-έ-ο;;;; ε;; γιατί; γιατί; γιατί; (πώς τον έλεγαν τον παπαγάλο της Λιλιπούπολης;;;; έτσι κάνω τώρα)

    να σας πω, θα του βρείτε αυτού του παιδιού μια γυναίκα να αποκατασταθεί να ησυχάσουμε; μια κουβέντα στις δύο για γάμο είναι. δε φταίει αυτό. οι κακές συναναστροφές... ααααχ.....

    έψιλον, διάβασε και τα διηγήματα Δεύτερη ζωή του Χωμενίδη. Συμφωνώ και για Σοφό και για Περιστάσεις.

    φιλάκια tb :-)

    ReplyDelete
  15. una patata οτι μας απασχολει το λεμε εδω ενταξει...αμα πια!

    ReplyDelete
  16. To ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΟ DESIGN που έχω δει %-)))
    Α Ψ Ο Γ Ο !!!

    ReplyDelete
  17. Ουφ, επιτέλους!
    (Και ως συνήθως, ΟΛΑ γίνονται, όταν είμαι πνιγμένη στη δουλειά και μόνο κλεφτές ματιές μπορώ να ρίξω, &*&(^&^&^$%^$%@@&^*^&, αμάν πια!)
    ΥΓ. Άντε, μπας και ηρεμήσει λίγο ο γκρινιάρης.

    ReplyDelete
  18. Καλως το πολύ χαίρομαι που επέστρεψες στα γνωστά/καλά λημέρια και πήκες δυναμική και νοσταλγική.. Πα σε καλό σας..γίνεται να έχει κανείς τη σχέση σας?:P

    ReplyDelete
  19. ψιτ... βαγγελάκη, σε πειράζω ρε, μη θυμώνεις... ναι; :-)

    ReplyDelete
  20. ναι una patata μου ξέρω τι διάολος είσαι

    ReplyDelete
  21. mantalenaki tx for the tip! Ακολουθώ πιστά :) Α και κάτι ακόμα, πως δε σε έχουν κατηγορήσει πέρα από δυσφήμιση του Βlogspace, του Monitor, του GGL και για τιε τιμές της βενζίνης ή ακόμα και για τα μεταξωτά σώβρακα που δεν σιδερώνονται εύκολα; Απορία το έχω.
    patatroula παπαγάλο λιλιπούπολης λατρεύω (πόσοι παπαγάλοι, 2 παπαγάλοι) Το avatar εμφανίζεται όταν θέλεις να ανακοινώσεις σχόλιο.
    sigmund ευχαριστώ πολύ πολύ. Η γνώμη σου μετράει. Αν και τα κολακευτικά σχόλια πρέπει να πάνε στο Panasmontata :)
    Litsa η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη. Τέλειωνε..
    ΜariR1 nice to see you again :)

    and at last
    Που θα πάει ρε ey-aggele μέχρι και την Μειμαρίδη (βλ μαγισσες Σμύρνης) θα προσλάβω για να σου βρω νύφη

    ReplyDelete
  22. λες ε? άντε να προσπαθήσω :)))

    ReplyDelete
  23. Τι μου θύμισες κι εμένα!...
    Νοσταλγίες...
    Όσο για το Χωμενίδη ωραίες οι εκπομπές του. Διάβασα μόνο τον Υπερσυντέλικο -λένε ότι το έγραψε σε λίγες ώρες, πράγμα που δεν πιστεύω- και δε μου πολυάρεσε!

    ReplyDelete
  24. Επί τη ευκαιρία, στο προηγούμενο post δεν μπορώ να μπω να σχολιάσω!Ή είμαι πανάσχετη με την τεχνολογία ή κάτι άλλο συμβαίνει.

    ReplyDelete
  25. καλησπέρα Thel!
    δεν είσαι άσχετη, εγώ δεν έχω επιτρέψει τα σχόλια σε εκείνο το post.
    Επί της ευκαιρίας, δεν έρχεσαι και εσύ την Παρασκευή που λέμε να μαζευτούμε για ουζάκια? Εχουμε βγάλει σχετική ανακοίνωση στο bloghood.

    ReplyDelete
  26. Tomboy, γεια χαρά νταν!
    Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση. Αυτή την Παρασκευή δεν μπορώ δυστυχώς. Βέβαια, νομίζω ότι δε θα τη γλιτώσετε κάποια στιγμή από την παρουσία και τη μέθη μου -και τα δυο μαζί είναι φασαριόζικα-. Μάλιστα, όταν έρθει η Cherry θα τα πούμε κάποια στιγμή κι όλοι μαζί. Να περάσετε καλά και να πιείτε κι ένα καραφάκι για μένα!

    ReplyDelete
  27. χε χε αντε να δούμε...

    ReplyDelete
  28. α ναι η μικρή τι κάνει;τί ποια μικρή;η αδερφούλα σου καλέ!

    ReplyDelete
  29. αστα να πανε ρε ey-aggele!
    Ηρθε σήμερα με το ζόρι να κρατήσει το άλλο παιδί και έφυγε τρέχοντας μη μείνει μόνο του το κήτος !@#@#%@#$%#!
    Πάλι δεν πρόλαβα να την δω και μου έχει λείψει το βλαμένο.

    ReplyDelete
  30. (Ελπίζω τώρα να μην βλέπει ο πολύς ο κόσμος). Χρόνια μας πολλά για την προηγούμενη Τρίτη. Πολλά και ίδια -όπως ήταν μέχρι τώρα.

    ReplyDelete
  31. Εγώ βλέπω...Και μ αρέσει πολύ αυτό που βλέπω!Να είστε πάντα καλά κι αγαπημένοι.

    ReplyDelete
  32. ποσο τελειο κομματι!

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...