Είμαι μια μοιραία γυναίκα?

Αν και μόνο αν
  • Ένας φίλος μου, μουσικός κλαρινετίστας με αδυναμία στο baroque, παγανιστής και ολίγον ποιητής-συγγραφέας με ιδέες για ένα κόσμο χωρίς εξουσία, μετά το χωρισμό μας γίνει στέλεχος σε διαφημιστικής
  • Ένας άλλος φίλος μου, από απλό λαικό παιδί με δική του επιχείρηση μετά το χωρισμό μας βαρέσει φαλιμέντο και μπει στις μαύρες λίστες του τειρεσία καταλήγοντας παιδί σε βενζινάδικο
  • Και ένας τρίτος (πάντα φίλος), λογιστής σε πολυεθνική, στιχουργός και παιδί της πόλης μετά (κλασικά) από τον χωρισμό μας τα παρατήσει, πάρει τα βουνά και δηλώσει αγρότης-μελισσοκόμος

μπορώ να λέω ότι πέρα από το πλούσιο παρελθόν μου, οδηγώ τους άντρες στη καταστροφή?

24 comments:

  1. δεν φταις εσύ boy μου, μάλλον είναι αδύνατον να συνεχίσουν την ζωή όπως την ήξεραν πριν από σένα, απλό είναι.
    πες μου πλς κάτι τώρα. δέχτηκα την πρόσκληση του godot και συμετέχω στο bloghood. υπάρχει ένα μικρό προβληματάκι όμως.. δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω για να ποστάρω boy.
    μην σε κουράζω όμως, πιθανον να τα πούμε από κοντά την Κυριακή και σήμερα έστειλα με μαιλ το κινητό μου στον Mboy για να το έχετε να με ειδοποιήσετε, εκεί θα λύσω και τις απορίες μου.
    φιλιά πολλά και καλημέρες

    ReplyDelete
  2. να σου πω την αληθεια και μένα ο Μotor τα έφτιαξε (τι τον έχω τον άντρα στο σπίτι). Απλά αφου κάνω login στην κεντρική σελιδα βγάζει 2 επιλογές (τα 2 blog) και επιλέγω σε ποιο από τα 2 θέλω να ποστάρω.

    ReplyDelete
  3. Χαχαχαχα καταλαβαίνω απόλυτα το πρόβλημα σου, αν θες μια μέρα ανταλάσσουμε εμπειρίες καταστροφής. :-P

    ReplyDelete
  4. Αν είναι αλήθεια..τότε ναι είσαι Η Μοιραία Γυναίκα, να τ ακούει και ο αντρας του σπιτιού για να ξέρει τι διαμάντι έχει στα χέρια του , ακούς μβου μη τη χωρίσεις γιατί θα καταστραφείς και θα χάσεις τον οίστρο σου, δε θα μπορέσεις ΠΟΤΕ να ξαναγράψεις..(έτσι κρατάνε μια σχέση χαχα)

    ReplyDelete
  5. Γαμώ το... έχω τύχει σε τέτοια περίπτωση... γι αυτό είμαι έτσι τώρα!!!

    Ελπίζω να μην σαλτάρει το άλλο μπόι από την ειλικρίνειά σου κατσαβιδάκι!!!

    ReplyDelete
  6. Μπούρδες λέει -τι μοιραία γυναίκα, σιγά τώρα. Αφού για να καταλάβεις, εγώ από τότε που τη γνώρισα έχω χτυπήσει ένα tattoo με το όνομά της στο πόδι μου και έχω κάνει το Αθήνα-Θεσσαλονίκη, καταχείμωνο και με μηχανή διαλυμένη (ακόμα θυμάμαι να σπρώχνω στην Εθνική, επειδή έσβηνε και δεν έπαιρνε με τίποτα). Και έβρεχε και είχαν και μπλόκα οι αγρότες.
    Μη σου πω για τον ένα χρόνο που κοιμόμουνα στα τραίνα γιατί ανέβαινα κάθε Σ/Κ να την δω και μετά γύριζα με το νυχτερινό.
    Α, το άλλο; Που της είπα οτι θα την παντρευτώ στα 5 λεπτά που μιλήσαμε;
    Έλα μωρέ, έτσι είναι οι μοιραίες γυναίκες; Ε;

    ReplyDelete
  7. Και τώρα, τρελλοκόριτσοοο γελάάάς...

    ReplyDelete
  8. Τίποτα μωρέ, να, μια μικρή «μοιραιότης» η οποία μόλις μετά απο 5 λεπτά σε έκανε να της προτείνεις γάμο... απλά, καθημερινά πράγματα. Συμβαίνουν συνεχώς γύρω μας!

    ReplyDelete
  9. Cherryfairy είσαι μοιραία; Για spill the beans! Να ξέρουμε τι να αποφεύγουμε... ;-)

    ReplyDelete
  10. Νada μια χαρά σε βρίσκω έτσι όπως είσαι, περασε δε πέρασε γυναίκα.
    Cherry μπράβο σου που ξέρεις ότι είσαι μοιραία. Εγώ απλώς αναρωτιέμαι και αφήνω τους άλλους να βγάλουν τα συμπεράσματα τους.
    Revervoir μιλάμε για μεγάλες στιγμές!
    Marirena ευτυχώς ή δυστυχώς είναι αλήθεια. Το τελευταίο το ανακάλυψα μόλις χθες.

    ReplyDelete
  11. μετράω..καναδυο αλκοολικοί,πρεζόνι ένας,ένας άλλος δεν έχει ξανακάνει σχέση από τότε που χωρίσαμε(δεν μπορώ να βρω αυτό που βρήκα σε σένα)ευτυχώς κανένας δε χώρισε θα χα και τύψεις,ένας νεκρός-δε φταίω εγώ-ε δε θυμάμαι τώρα κάτι άλλο.
    σύμπτωση θα'ναι-τι μου βρίσκουνε δεν ξέρω.

    ReplyDelete
  12. Για δοκίμασε να το δεις αλλιώς..
    Ο κλαρινίστας θα μπορούσε να γίνει ένας νέος Λεωνίδας Σγούρος και να 'σαι πάντα η χαμένη μούσα του,το απλό παλικαράκι για φαντάσου να εξελισσόταν σε υπερδύναμη του επιχειρηματικού μπλόκ (sic)και ο λογιστάκος σε μεγιστάνα της Σοφοκλέους.
    Τότε μπορεί να τους είχες πραγματικά καταστρέψει. Τώρα έχουν ακόμη ελπίδες :))

    ReplyDelete
  13. Για δοκίμασε να το δεις αλλιώς..
    Ο κλαρινίστας θα μπορούσε να γίνει ένας νέος Λεωνίδας Σγούρος και να 'σαι πάντα η χαμένη μούσα του,το απλό παλικαράκι για φαντάσου να εξελισσόταν σε υπερδύναμη του επιχειρηματικού μπλόκ (sic)και ο λογιστάκος σε μεγιστάνα της Σοφοκλέους.
    Τότε μπορεί να τους είχες πραγματικά καταστρέψει. Τώρα έχουν ακόμη ελπίδες :))

    ReplyDelete
  14. σημαντική λεπτομέρεια όμως-η μοιραία γυναίκα καταστρέφει αλλά ΚΑΙ καταστρέφεται.Κυρίως.

    ReplyDelete
  15. Η μοιραία γυναίκα είναι αυτή που ενώ έχει τη δύναμη να σε καταστρέψει, δεν το κάνει αντιθέτως σε βοηθά να το αποφύγεις!
    Ταδε έφη Μοντρεσορ

    ReplyDelete
  16. cherry τι να πω παιδί μου! αυτό δεν είναι παρελθόν! το ανιάτων είναι. Οσο για τις τύψεις, δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε να έχεις τύψεις όταν κάποιος άλλος χωρίζει για πάρτη σου. Δεν είσαι η αιτία αλλά η αφορμή. Κατά τη γνώμη μου, Τυψεις να νοιωθεις αν οδηγείς εκβιαστικά κάποιον στο χωρισμό, χωρίς η σχέση του μαζί του να είναι ιδιαίτερα σημαντική και το κάνεις μονο για να παίξεις. Που και πάλι, έχουν ευθύνη καιτα άλλα 2 μέρη.
    oistros καλως μας ήρθες, με έκανες και γέλασα. Αν τους ήξερες θα γέλαγες μέχρι δακρύων και εσύ.
    montresor μου, δεν ξέρω τον ορισμό της μοιραίας γυναίκας, τη σκέφτομαι μάλλον σαν μια γυναίκα που όταν πέσεις επάνω της μπορει να σου αλλάξει τι ζωή (είτε προς το καλο είτε προς το άσχημο).
    In all cases o σκοπός του post μου ήταν καθαρά χιουμοριστικός.
    Καλημέρα σας :)

    ReplyDelete
  17. :)toxeis-toxeis
    alla mi dw mb na pnigeiponosepatompoukaliou.
    thanai 2 much & den antexw syginiseis- misxos gar(gar)

    mipws eimai karea gynaika?

    KALIMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    ReplyDelete
  18. καλημέρα mmg
    εχεις μου φαίνεται πιο cheer up διάθεση σήμερις
    μήπως είσαι Περαία γυναίκα?

    ReplyDelete
  19. meta apo 48 wres & kati psila agrypnou seri--thetw:
    A:eimai se apolytws en exallw diathesi-kaitamyalastekaggela.
    BOY:nomizw pws eixanaparadwswKAIparedwsa

    :)

    ReplyDelete
  20. μηπως εισαι απλά "ωραία" γυναίκα?

    δεμαρεσειποσοδεμαρεσει αυτη η λεξη

    παρεδωσες? yupieeee!

    *
    ***
    *****
    ***
    *

    (πυροτεχνήματα)
    μαζι σου ο ορος παραδίδω αποκτά ένα νέο νόημα

    ReplyDelete
  21. thnx!!!needd the frwrks :)))
    de toxw sndtpoiisei yet

    nai.
    eimai kapnikarea gynaika telika

    XXX

    ReplyDelete
  22. τέτοια γράφουν μερικές, και τα διάβάζουν κάποιες ντροπαλές και γίνονται πρώην ντροπαλές.

    κατάλαβες;
    ε...

    ReplyDelete

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...