Ο.Κ.

Δεν μπορώ άλλο να ασχολούμαι με τη μαλακία που κουβαλάς στο κεφάλι σου.
Δεν μπορώ/θέλω να σου εξηγήσω πόσο παράλογα είναι αυτά που λες.
Δεν φταίω εγώ που δεν έμαθες να εκφράζεσαι σωστά.
Θα μου μιλάς όσο ευγενικά σου μιλάω και εγώ.
Αν σηκώσεις τον τόνο της φωνής σου, θεώρησε ότι η συζήτηση έχει τελειώσει.
Προσπάθησε να βάλεις τον ηλίθιο εγκέφαλο σου να δουλέψει και μια φορά λίγο περισσότερο και άκου προσεκτικά τι θέλω να σου πω.
Έχω και άλλες δουλειές να κάνω.
Εεε φανταστικέ αφεντικέ?
Στο "αφεντικέ" μπορείτε να βάλετε το δικό σας μισητό χαρακτήρα.
Feedback
# re: O.K.
Ωραία τα έχωσες! Μάλλον όμως, ούτε εσύ, ούτε εγώ, ούτε κανένας άλλος δε θα μπορέσει ποτέ να τα πει όλα αυτά στα μούτρα κανενός αφεντικού. Τι να γίνει... Καλή είναι και η εκτόνωση. Από το τίποτα...
27/4/2006 3:46 μμ Mara
# re: O.K.
Θα χρειαζόμουν τρεις σελίδες για όλους τους μισητούς μου χαρακτήρες. Είναι ιδέα μου ή παραπληθύνανε οι μλκ γύρω μας; Γμτ, βαρέθηκα να ζω ανάμεσα σε βλάκες και τεμπέληδες, βαρέθηκα να τσαλαβουτάω στον παραλογισμό και την προχειρότητα! (Α ρε, tomboy, πάνω που πήγαινε να ηρεμήσω!)
27/4/2006 3:47 μμ Λίτσα
# re: O.K.
Εγω τον εβαλα ηδη. Sorry για τη μαλακια που ειχα πει τις προαλλες. Μπερδευομαι καμια φορα και νομιζω οτι μιλαω στον ΜΒ! Φιλια και μην τα παιρνεις με τους (οποιους) αφεντικους..
27/4/2006 3:49 μμ DCD
# re: O.K.
Λίτσα εμένα πάντως η ταμπέλα της ευέξαπτης μου φορέθηκε ήδη όπως θα είδες. Μara είσαι και στη Θεσσαλονίκη και με κάνεις και ζηλεύω (hometown oh hometown)
27/4/2006 3:49 μμ tomboy
# re: O.K.
dcd sorry αλλά δεν κατάλαβα ποια μαλακία " src="http://www.blogs.gr/plugins/smileys/icons/default/regular_smile.gif" /> συγχωρεμένος τι να πω!
27/4/2006 3:51 μμ tomboy
# re: O.K.
Φιλιά.Με κάλυψες.
27/4/2006 3:59 μμ reservoirdogs
# re: O.K.
Εσχάτως υποπτεύομαι ότι γεννήθηκα ευέξαπτη.
27/4/2006 4:00 μμ Λίτσα
# re: O.K.
" src="http://www.blogs.gr/plugins/smileys/icons/default/regular_smile.gif" />) kathws to keimeno einai empnefsmeno,den yparxei kati na symplirwsw=> parathetw ti metafrasi tou eis prosfilin idiolekton O.K. $#@%#%#^$#^&%$&%$#&%^$&^%# %$#@$^$#!^%$#$#$% #@$!%$%^fckT%$!EW%#~$!W$#@QW$#W$@E^$#^ #@$&%*%&^%$$#W^%#^$#E^%E#^%$#^%#^%^%GHRD&% scrwE^%$#$#&$&%$*&$*(&$#^#$@^$@$&%(&(*&$%EEWJNBG bend^%CX#*&^% VF&VBX IC%Y YT%$%#%$Y^R&^TRT(%$#V(*&damn*^R ass^$(^&%&#E@!$#@%$## EEE Y%T$%^#^%#%^# ?
27/4/2006 4:27 μμ mmg
# re: O.K.
νεύρα Ντένη μου, πολλά νεύρα (που θα έλεγε και ο γνωστός μας)
27/4/2006 4:32 μμ tomboy
# re: O.K.
i'll drink 2 that xrysomou
27/4/2006 4:40 μμ mmg
# re: O.K.
Έλα Νινέτα μου.... Ναι... έξαλλη σου λέω! Ούτε η original τετοια νεύρα.... .................................... Τί να γίνει χρυσό μου; Εγώ της είπα να της βγάλω μια απόσπαση στο πολιτικό γραφείο του Zouri αλλά αυτή τίποτα. Τέλος πάντων αυτά τα νέα παιδιά είναι ξεροκέφαλα Νινέτα μου! Α! Τώρα που είπα ξεροκέφαλα θυμήθηκα. Ξηρό κεφάλι! Θυμάσαι Νινέτα μου την εκδρομή στα Κιούρκα το 72 με εκείνον τον στρατηγό στην πανσιόν; .......... Ε, μάντεψε τί δικαιολογία βρήκε ο άχρηστος
27/4/2006 4:42 μμ Godot
# re: O.K.
kala einai na ta xwneis, mprosta omws oxi apo pisw... mono etsi adeiazeis...
27/4/2006 4:45 μμ gordon
# re: O.K.
....το γραφείο σου
27/4/2006 4:46 μμ Godot
# re: O.K.
Το έχω κάνει σε κάποιες περιπτώσεις. Άδικος κόπος. Αν κάποιος είναι κολλημένος δεν πρόκειται να αλλάξει εκτός και αν του ανοίξεις το κεφάλι στα δύο.
27/4/2006 4:47 μμ tomboy
# re: O.K.
gordon>etsi se adeiazoun kiolas.& ws gnwston den eimetha ergazomenoi apo kapoia diestrammeni apopsi tou xoumor. miaxara&toapopisw(me ti kali ennoia)
27/4/2006 4:48 μμ mmg
# re: O.K.
oops. taft-isi/oxrona/as
27/4/2006 4:50 μμ mmg
# re: O.K.
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ!!!
27/4/2006 6:09 μμ zouri
# re: O.K.
Δεξιά κι αριστερά (μέχρι να γίνουμε εμείς).
27/4/2006 6:39 μμ motorcycle boy
# re: O.K.
Μπράβο tomboy! Αντίδραση με ορθολογικά επιχειρήματα!
27/4/2006 7:30 μμ Nada

0 comments:

I absolutely love to read your comments even though I don't get to respond to all of them. Still, I promise to hop over for a visit...